Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 02-10-18 kl 07:38 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! I dag har jeg sånn heftig dag jeg harcgruet meg til i et halvt år. Det betyr i det minste at jeg snart ikkevtrenger å grue meg mer.
Postet 02-10-18 kl 08:15 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
på Maverick. Det er som oftest litt greit når de intense dagene kommer, for da er det i hvert fall snart over.

Jeg er på jobb, småsyk og synes synd på meg selv. Men ingen møter og jeg kan stort sett sitte her i kroken min og arbeide. Det er jo noe.
Postet 02-10-18 kl 08:39 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Pjusk til Maverick og Blå!

Selv har vi forberedt lenge etterlengtet servicemann på feil maskin (sendt feil opplysninger), så her står vi med skjegget i postkassa.

Ja, ja, vi overlever nok alle mann. Han har ikke kommet enda, så vi er spente på om vi klarer å få noe ut av besøket.
Postet 02-10-18 kl 08:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Sitter på OSL på vei til ARN igjen. Ved en inkurie sitter jeg ved SAS-gaten, og ikke Norwegian, contrary to popular belief. Siden Norwegian i sin visdom valgte å kansellere, og ikke gir NOEN hjelp for ombooking.
Postet 02-10-18 kl 09:11 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Et barn er sendt til skolen med krykker etter overtråkk på fotballen og jeg har et møte jeg gruer meg til i dag.
Postet 02-10-18 kl 09:14 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg fry-hyyser, har vondt i hodet og mistenker at jeg holder på å bli syk. Det har jeg verken tid eller ork til. Som Blå kan jeg stort sett mure meg inn på kontoret, drikke kaffe og jobbe i fred da. Enn så lenge. :myser mot kalenderen:
Postet 02-10-18 kl 09:17 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Oi, ser at det ser ut som om jeg var full på første kommentar der, men jeg var bare trøtt. Nå har jeg fått kaffe.
Postet 02-10-18 kl 09:24 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! 1 1/2 arbeidsdag igjen denne uka. Litt startproblemer så jeg er 45 min. senere ute enn planlagt. Hurra for fleksitid.
Postet 02-10-18 kl 09:30 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
God morgen fra hyttekontor! Katten ligger dandert på en sofarygg og kikker fascinert ut på den dalende snøen utenfor. Jeg er ikke like begeistret.

Nuvel, i dag skal jeg uansett bare jobbe fra sofakroken, og så får vi rett og slett kle på oss om vi skal ut. Resten av bølingen sover enda, det ble fryktelig seint før vi kom opp i går, så jeg håper i grunnen de sover en stund til.
Postet 02-10-18 kl 09:59 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Og tror du SAS går på tiden, eller er minst 30 min forsinket? Dommaren säger at svaret är B.
Postet 02-10-18 kl 10:05 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen i høstmørket! 1,5 plussgrader, tendens til sludd i regnet og rett på støvletter og regnkåpe, fra helgens shorts, singlet og sandaler i Roma. Lyslampen er funnet fram og tatt i bruk, etter tiltagende lyst til å gå rett i vinterdvale og komme ut når våren er her.
Postet 02-10-18 kl 10:16 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ugh til snø, og med- til flytøys.
Postet 02-10-18 kl 10:17 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har syklet i regnet med for lite klær på beina og har fortsatt litt prikkende kald hud på lårene.

Men det føles friskt, da, i det minste!
Postet 02-10-18 kl 10:38 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg rakk å rusle til jobb før regnet startet, så jeg føler meg ganske heldig. Antar situasjonen er en litt annen på vei hjem, men det er jo så mange timer til.
Postet 02-10-18 kl 10:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Snø Ikke helt klar for det ennå, nei.

Jeg er trøtt som en strømpe, tydeligvis farlig å unne seg en langhelg. Eventuelt er det på tide å kjøpe d-vitaminer og hente fram lyslampen. Nuvel, skal sitte lenge i dag og forberede meg til sertifisering, så får kjøre på med kaffe og håpe på det beste!
Postet 02-10-18 kl 11:38 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Eldste skal på hyttetur med venninne i dag, og når jeg la frem vinterklær trodde hun det hadde klikka for meg, helt til jeg viste henne værmeldingen.

Jeg sitter på jobb og venter på lunsj. :vondtiviljen:
Postet 02-10-18 kl 11:50 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er på jobb med masse og gjøre og er i tillegg småsyk og superfrustrert. Det er en dårlig kombinasjon.
Postet 02-10-18 kl 12:52 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg våknet til snøvær i går, heldigvis noen hundre meter høyere over havet enn jeg vanligvis befinner meg. Men, en påminnelse om at det nærmer seg vinter og at jeg snart må få lagt om til vinterdekk.
Postet 02-10-18 kl 13:23 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg fatter vedtak om særskilt norsk. Systemet er ikke laget for skoler som den jeg jobber på hvor flertallet skal ha sørskilt norsk. Så jeg lurer systemet med gode maler og fletting... Kan ikke lage over 200 individuelle enkeltvedtak.
Postet 02-10-18 kl 13:42 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Pamina sin avatar
Flettefunksjoner er gull når man må lage en haug med vedtak!

Rolig dag, litt retting og litt netflix. Sønn på høstferieklubben på Rush. Han stokoser seg og vi her hjemme får litt ro til å bare være voksne hjemme.
Postet 02-10-18 kl 13:59 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Denne dagen funker.
Postet 02-10-18 kl 17:06 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Mannen kunne fortelle meg at det snør på hytta, det så han nemlig på kameraet vi har montert der oppe. Derfor er det ekstra fint at vi er et sted det er 25 grader og strålende sol, og ikke i snøkavet på fjellet.
Postet 02-10-18 kl 18:21 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Det høres deilig ut, Adrienne, nyt!

Her har det også snødd på fjellet, som er Hovden, tre timer unna. Ikke unormalt, men det blir ikke liggende. Snart på tide å skifte dekk.
Postet 02-10-18 kl 18:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Her lager vi søtpotetsuppe og foccacia til middag. Nå er det bare å vente på at det blir ferdig. I dag er det suppevær ute. Nesten så jeg vurderer å fyre opp peisen.
Postet 02-10-18 kl 18:41 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Både mannen og jeg har trent. Middagen har noen andre fikset for oss mot betaling (les: take away).
Postet 02-10-18 kl 21:24 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg er så misunnelig Adrienne!

Ungene er hos farmor i natt, så mannen min tok meg med på date med indisk mat og rødvin. Nå er det sofa og fred og ro, skikkelig kosekveld på en helt vanlig tirsdag. Digg.
Postet 02-10-18 kl 22:37 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no