Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 30-09-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Oppgaveskriving, sende barn på høstferie, og mulig litt husarbeid og eventuelt noe annet, men usikker på hva står på planen idag.
Postet 30-09-18 kl 08:57 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har allerede vært oppe en god stund. Og det er veldig tidlig morgen til meg å være. Jeg sitter med katten på fanget og drikker kaffe og legger planer for dagen. Vaske badet, rusle en tur ned til skolen hvor det er loppis samt en liten joggetur tror jeg holder. Må jo sofaslite litt også.
Postet 30-09-18 kl 09:55 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg har også vært oppe en stund og nyter stillhet og kaffekopp og høstsol i vinduskarmen.
Postet 30-09-18 kl 10:10 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen fra Roma! Hjemreise i dag, spiser frokost i sengen, hotellet har frokostkurver, ikke spisesal. Og et av de minste rommene jeg har sett. Men koselig, rent og stille. Vi har hatt det fint, sett mye men skulle gjerne hatt mye mer tid, selvsagt.
Postet 30-09-18 kl 10:26 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Morgen! Jeg har sovet helt til nå, hjemme, og det er fantastisk!

Lang tur i skogen på planen i dag.
Postet 30-09-18 kl 10:28 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våknet som vanlig altfor tidlig og har rukket å slite på sofaen en god stund. Fremdeles i dårlig form, men jeg tror skogstur bør trumfe stirring i vegg i dag. Lade opp til jobb i morgen.
Postet 30-09-18 kl 10:29 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
La meg alt for seint og var mye våken i natt pga småsyk lillesøster, men jeg har kaffe og levende lys på frokostbordet, så alt er vel.
Postet 30-09-18 kl 10:46 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Bare meg oppe, eller nei det dukket lillebror opp.

Ikke store planer i dag.
Postet 30-09-18 kl 10:56 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Ni timer bak dere her og på tide å ta kveld Lang og fin lørdag som ble avsluttet med kjøretur gjennom San Fransisco etter å ha hentet jentene på Beyonce-konsert. To veldig fornøyde jenter her nå etter en stor konsertopplevelse
Postet 30-09-18 kl 11:21 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Våknet etter en deilig kveld ute.
Feiret bursdagen min i Oslo og spiste på Vaaghals, deilig mat. Nå venter hotellfrokost og en rusletur før turen hjem.
Postet 30-09-18 kl 11:25 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Jeg er fremdeles syk, så eneste som frister er sengen. Godt barna skal bort noen dager på høstferie. Må få pakket litt til dem.
Postet 30-09-18 kl 11:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg vegeterer på sofaen ikledd treningstøy og gruer meg til jeg skal ut på tur... Men droppet det i går og må ta straffen i dag. Ellers ingen planer annet enn litt klesvask.
Postet 30-09-18 kl 11:39 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
God høstmorgen! Jeg har hatt morgenløpetur i skogen, og tror jaggu jeg fant sjelen min der ved Frønsvollen et sted.
Postet 30-09-18 kl 12:00 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Litt preget av spillejobb og gratis øl i går. det var sabla gøy og i dag er det nok et spilleoppdrag, denne gangen i uniform.
Postet 30-09-18 kl 13:10 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Gjengen min var på telttur i går, men enda var de hjemme tidlig nok til å klare å vekke meg. Nuvel, greit å komme i gang. Jeg må jobbe litt i dag og begynne å pakke til ferie.

Jeg var nesten like effektiv som Polyanna i går, ser jeg. Dvs, jeg ryddet ut av alle skuffer, skap og knagger som inneholdt uteklær av både sommer- og vintertype. Det tok en halv dag! Nå er det som skal brukes ryddet inn i skapene igjen, masse utslitt kastet, og så sitter jeg igjen med hauger med klær som jeg enten skal levere til fretex, gi bort på finn eller prøve å selge. Så det er her "nesten like flink" kommer inn i bildet.
Postet 30-09-18 kl 13:45 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
Jeg har hatt morgenløpetur i skogen, og tror jaggu jeg fant sjelen min der ved Frønsvollen et sted.
Jeg har også løpt i skogen og der finnes det ingen sjel... Men fullførte runden.
Postet 30-09-18 kl 14:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har også vært i skogen, og det var veldig fint. Og så er det så fint å være på tur med en hund som så tydelig ELSKER at vi er ute!

Mannen tok en omvei hjem og siden har jeg ikke sett ham, så jeg undrer meg på hvor mye av marka han har dekket nå.


Nå skal jeg sette i gang på loftet. #grueseg
Postet 30-09-18 kl 16:45 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Frønsvollen var magisk vakker i dag. Nå sitter jeg og er sur på kneet mitt. Drittkne, faktisk.
Postet 30-09-18 kl 18:10 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Hundene og jeg har gått langs kyststien i dag - det var magisk vakkert og en deilig tur. mens vi var på tur, sto en gryte med lammefrikkassé og godgjorde seg i ovnen. Nå hundene og jeg mette og trøtte henslengt på rekke og rad i sofaen. Mannen ser fotball mens tenåringen farger håret rosa.
Postet 30-09-18 kl 19:17 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi har også gått magisk skog- og topptur med ellevilt lykkelig hund. For en utrolig bonus disse høstdagene er.
Postet 30-09-18 kl 20:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no