Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 02-05-20 kl 10:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg har sovet godt og våknet til pakke på trappa. Plan for dagen er å sykle til Brilleland for å justere brillene mine nå når de i butikken får lov til å stå nærmere enn en meter unna.
Postet 02-05-20 kl 10:10 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Snart ut på joggetur. Ellers planlagt noen ærend. Arvingen vil ha flere puslespill og jeg trenger noen kettlebells.
Postet 02-05-20 kl 10:21 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har planer om stolpejakt, må ha i meg noe mat først.
Og fortsette rydding. Kom liksom ikke så mye lenger i går for jeg vet ikke helt hvordan jeg vil ha det.
Postet 02-05-20 kl 11:43 av star star er aktiv nå
Gammel
Vi skal hente ny lampe til badet. Så har vi en stor sekk med diverse som skal leveres til bruktbutikken hvis den er åpen. Håper å få malt lister også.
Postet 02-05-20 kl 12:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har trent. Nå tenkte jeg å pusle litt i hagen ei stund, og halv fem skal jeg til frisøren.
Postet 02-05-20 kl 13:12 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Tanken om å prøve en av de merkede turstiene i nabolaget har festet seg. Får se om jeg stikker ut i dag eller morgen, ikke noe som haster.
Postet 02-05-20 kl 13:45 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har planer om en rolig dag i dag etter ryddebonanza i går. Har fått løpt meg en tur, og nå multitasker jeg ute i sola med baby feet-sokker, ansiktsmaske, øyebrynsfarge og kaffe.

Jeg har lovet ungene å teste cookies-oppskriften her på verdens beste cookies. Dog med vanlig kokesjokolade, da, det var det jeg fant på Kiwi. Satser på at de blir spiselige likevel
Postet 02-05-20 kl 13:46 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fikk levert til bruktbutikk, hentet lampe, kjøpt to nye vifter til badene og kjøpt maling til lister. Bare å gå i gang.
Postet 02-05-20 kl 15:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg jobber med pensum på balkongen. Egentlig er jeg så sliten at jeg bare vil sove, men det er det da ikke tid til i mai. Det er i det minste sol, det hjelper jo litt.
Postet 02-05-20 kl 15:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Alle stolper huket av. Tok bare nesten 3 timer og beina er nå planta høyt. Det var mange andre ute i samme ærend gitt.
Postet 02-05-20 kl 16:38 av star star er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no