Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 03-09-23 kl 07:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen, godtfolk. Kaffen er klar, frokosten må dere vente litt med, venter på inspirasjon til å forberede den.
En ordentlig gråværsdag ute, så jeg mistenker et rolig program. Kanskje jeg må ut og teste den nye regnbuksen min? Har ikke goretexsko da, men har tørre sokker hjemme.
Fortrenger med alt jeg har at det er mandag i morgen.
Postet 03-09-23 kl 09:03 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Morn! Frokoster servert, brød i ovnen og snart klar for åpning.
Ha en strålende dag!
Postet 03-09-23 kl 09:22 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Våknet med whiskystemme og grums i halsen, og håper jeg ikke er smittet av forkjølede kollegaer som ikke holdt seg hjemme fredag.
Postet 03-09-23 kl 09:25 av Shun Shun er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen!
Har gått på en smell med Real housewives of NY
men strikker i det minste samtidig. Stor sønn sover og minste sønn er på overnatting, så rolig i stua og regnvær ute.
Postet 03-09-23 kl 10:04 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har 2 unger i hus denne helga også visst. Koselig det.
Postet 03-09-23 kl 10:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ungdommen og jeg er alene hjemme i dag, tror det blir mye TV og litt klesvask. Middag med alle ungene mine i kveld.
Postet 03-09-23 kl 10:21 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag fra Starbucks. Skal snart møte ungene.

Småforkjøla før KK-halvmila, mer forkjøla nå. Men jeg kom i mål, og er fornøyd med tida ut fra formen og varmen i går, sjøl om jeg ikke klarte primærmålet, som var litt fortere enn i fjor (sprang på 27.21, mot 27.00 i fjor).

Frøkna gikk rett i toppidrettsmodus og tok seg sånn ut at vi blei kjent med sanitetsfolkene også.
Postet 03-09-23 kl 10:29 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag! Har kjørt speider til kirken for han skal prøve å verve nye rekrutter i dag. Regnvær og forefallende hverdagsbaking, klesvask og smårydding her. Oppdaget plutselig at helgene framover er fulle av hygge, men fortsatt fulle... Helt greit med en rolig søndag da.

Håper den spreke Frøkna til Stompa er bra igjen nå da.
Postet 03-09-23 kl 11:27 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Sjekka ut frå hotellet, dei andre har reist og eg har funne meg eit hjørne på Deichmanske fram til eg skal treffe ei venninne om... 4-5 timar. Lunsjavtalen er heime med covid, difor har eg denne tomme dagen.

God KK-tid, Stompa! Håpar frøkna kvikna greit til. Eg er veldig nøgd med å faktisk makte gå 5 km i greit driv. Ca dobbel tid av deg, men ein seier for meg.
Postet 03-09-23 kl 12:16 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Frøkna er heldigvis i grei form nå, men jeg tipper det er en del i dag som snakker om hun med intenst rosa og lilla hår som måtte bæres av gresset av sanitet. :huff:
Postet 03-09-23 kl 12:42 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg trur sanitet hadde ein del å gjere i går, så ho er i selskap med fleire.
Postet 03-09-23 kl 12:47 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Godt hun er bedre, Stompa!

Kos deg i Oslo, Syrinx.

Rydder, legger bort sommerklær og skal snart kjøre med eldste igjen. Bedriftsvolleyball i kveld, første gang for min del.

Shun, god bedring!
Postet 03-09-23 kl 13:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hele familien har vært hos politiet så nå får vi snart id kort. Spesielt eldste trenger det ifbm jobb og litt upraktisk å ta med passet.

Og nå skal jeg snart sette over fårikål. Rolig søndag!
Postet 03-09-23 kl 15:22 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Skadet etter 15 minutter med bedriftsvolleyball, under oppvarming. Håper ankelen blir bra fort!
Postet 03-09-23 kl 20:44 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no