Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 10-05-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Først!
Postet 10-05-18 kl 08:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Tidlig oppe for å sende mellomste til Krakow med besteforeldrene. De gir dannelsesreise i konfirmasjonsgave.
Postet 10-05-18 kl 08:06 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Sløve/lesedag.
For de som husker hva jeg skrev i går: ja det finnes regler. Forskningsplan til masteroppgave godkjent og eksamen til onsdag. Lesedag idag mao.
God torsdag til folket.
Postet 10-05-18 kl 08:37 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
God lesedag, Trixie.

Sol. Vi drar snart til Stavanger. Barna skal til faren.
Postet 10-05-18 kl 08:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Vi skal avgårde å pynte bordet og gå gjennom programmet til lørdagens informasjon.
Postet 10-05-18 kl 10:34 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til 007. Jeg håper at været bedrer seg til lørdag.

Jeg er på jobb. Jeg har sovet lenge og hatt rolig morgen og skal bare ha et par timer her før jeg skal trene og hjem. Med tenåringsbarn så forlot jeg selvsagt et helt sovende hus da jeg gikk i dag.
Postet 10-05-18 kl 10:47 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei! Jeg henger og dingler i en turhengekøye i hagen, og planlegger overnattingstur på egenhånd i marka i natt.
Postet 10-05-18 kl 13:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har trent med PT for første gang på lenge. «Disse øvelsene kjennes ikke harde ut nå, men du vil kjenne dem i ettertid», sa hun. Vel, det har gått én (!) time og jeg har allerede INNMARI vondt i musklene i rompa. Dette blir nok gøy ...

Og nå er det slags kjellerdugnad. Juhu. Let the good times folk. :feiker entusiasme:
Postet 10-05-18 kl 13:47 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Lang dag i koselig og fin konfirmasjon. Nå var det godt å komme ut av hold-in remediene og sette seg i sofaen.
Postet 10-05-18 kl 18:34 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
NSB har signalfeil. Vi kjører i alle fall.
Postet 10-05-18 kl 20:58 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no