Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 30-11-17 kl 08:02 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen!
Postet 30-11-17 kl 09:02 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! I dag vant vilje over latskap, belønningen er fornøyd Eia som har syklet til jobb. Ny kamp i morgen. :B-menneske:
Postet 30-11-17 kl 09:06 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er fortsatt full i snørr, men feberfri. Så nå er det jobb og kaffe i koppen.
Postet 30-11-17 kl 09:12 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Først jobb, og så skal eg synge konsert sammen med koret mitt og tre andre kor! Hurra!
Postet 30-11-17 kl 09:25 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vi startet dagen med muffins og gaver på senga for bursdagsbarnet (10 år!), før tømreren var innom for å se på muligheten for å bygge sykkelskur. Nå har jeg gjemmekontor og venter på å få pianoet levert.
Ellers blir det vel å bake til morgendagens barnebursdag, søndagens familiebursdag, mandagens "kake-på-jobb-fordi-jeg-har-bursdag" og onsdagens juleavslutning. Og neste lørdags bursdagsfest. Etter det er det kanskje tid for å bake til jul?
Postet 30-11-17 kl 09:45 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg jobber som konsulent, og i ganske mange år har jeg vært én dag i uka hos en kunde. I dag kom jeg på jobb hos dem, og så har de gitt pulten min til noen andre. Og så er det ingen andre ledige pulter. Ikke får jeg koblet opp den pcen jeg forventes å bruke hos denne kunden heller.

Vel, vel ... jeg får jobbet en del allikevel, men jeg sitter nå her og venter på at det skal komme noen flere på jobb. For det møterommet jeg sitter på, blir jeg sikkert kastet ut av etterhvert.

Konsulentlivets gleder.
Postet 30-11-17 kl 09:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Uffda Tjorven. Man føler seg jo ikke så veldig velkommen på den måten.

Jeg startet dagen med å tømme kjøleskapet. Håndverkerne ville ikke flytte det med noe inni, i tilfelle noe gikk i stykker, og det forstår jeg jo.

Men nå er alle beskjeder gitt og alle avtaler gjort og jeg er på kontoret. Et skummelt møte unnagjort, nummer to er i dag og når det er over, så tror jeg at jeg skal tillate meg å være ordentlig forkjølet i morgen. Det vil si, jobbe litt hjemmefra, være litt på jobb og gå hjem med en gang arbeidsdagen er slutt.
Postet 30-11-17 kl 10:23 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har fått piano! Nå må jeg bare grave fram noen nybegynnernoter, så jeg kan lære meg å spille litt ordentlig.
Postet 30-11-17 kl 11:12 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Uæææh, kjolen jeg har siklet på et halvt år var på tilbud i dag! Ups ... Jaja, nå er den på vei til meg.
Postet 30-11-17 kl 12:13 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Så herlig Blondie.
Postet 30-11-17 kl 12:29 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no