Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Frimaffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Frimaffe

Postet 10-06-19 kl 08:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 32

Kommentarer

Gammel
Pingis sin avatar
Det var jo veldig fint at mannen min ikke hadde skrudd av vekkerklokka i morges, det var jo det. Han sovner igjen momentant (så klart), mens jeg får gleden av å stå opp klokka seks. Jah.
Postet 10-06-19 kl 08:57 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har ikke lyst til å jobbe hele dagen, men når det er gruppeeksamen i morgen så blir det sånn, gitt.
Postet 10-06-19 kl 09:19 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg tenkte å få unna dagens løpetur med en gang jeg står opp. Men jeg har ikke lyst! Så enn så lenge har jeg derfor heller ikke stått opp. Burde dog fått halt eldste ut av senga snart, hun snur virkelig døgnet på en femøring..
Postet 10-06-19 kl 09:21 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har jobbet hver fridag lenge, så i dag skal jeg på topptur med bikkja. Bare nyte. Flaks at det er sol, det hadde ikke vært så gøy i går.
Postet 10-06-19 kl 09:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Ingenting skal jeg gjøre idag for jeg gidder ikke.
Har Kaffe i solen da.
Postet 10-06-19 kl 10:17 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Divine sin avatar
Jeg skal også løpe, men MÅ jo ha kaffe først. Og så MÅ jeg spise litt. Og så MÅ jo maten synke ... Så det blir nok ikke løping før om et par timer. Mannen og jeg snakket om å dra et eller annet sted i dag fordi det er såkalt utevær. Men hvor drar vi når vi bor i Bærum vest? Vi vil bare rusle litt, egentlig. Forslag mottas med takk.
Postet 10-06-19 kl 10:39 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Vollen - ev tur mot Slemmestad!
Postet 10-06-19 kl 11:04 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Vollen er «oppbrukt», men hva legger du i tur mot Slemmestad?
Postet 10-06-19 kl 11:06 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Blaafarveverket og ete vafler og ta med teppe og pigge på ballen og kose med mannen, divine. Men da må du kjøre ein time...
Postet 10-06-19 kl 11:10 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Vi har gått kyststien mot Slemmestad med elevene en gang. Jeg husker det som en fin tur!
Postet 10-06-19 kl 11:35 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Blaafarveverket er et fint sted, men det har vi vært.

Oslo78: Starter dere da i Vollen?
Postet 10-06-19 kl 11:39 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
mosol sin avatar
Kolsåstoppen, Divine?
Postet 10-06-19 kl 12:26 av mosol mosol er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gå en rusletur på Kalvøya og ta en kaffe på en cafe i Sandvika etterpå, Divine? Eller besøke Hennie Onstad og gå kyststien etterpå?
Postet 10-06-19 kl 12:40 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har inntatt bananform og koser med med lydbok i hengekøya.
Postet 10-06-19 kl 12:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Takk for forslag, men vi har nylig vært både på Kalvøya, gått kyststien til Henie-Onstad og vært på Kolsåstoppen.

Jeg fikk løpt. Hadde endelig en OK tid. Dagen gikk dermed fra møkkadag til sletters ikke så verst.
Postet 10-06-19 kl 14:18 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Frimaffe my ass. :workworkwork:
Postet 10-06-19 kl 15:15 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg utnytter det fine tørkeværet til å forsøke å runde skittentøyet. Det har hopet seg opp etter at vi flyttet for en drøy uke siden, har liksom hatt litt andre ting å tenke på enn klesvask. Det har jeg forsåvidt i dag også, det er plenty å ta seg til, men om litt kommer søsters for å hjelpe meg med å få orden på kjøkkenet, hvor det fortsatt står fire esker med ting og tang som ikke har fått et hjem.
Postet 10-06-19 kl 15:35 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg ble dratt med ut på tur i dag. Og fikk med meg snart ren-åringen også. 1 mil, 600 hm og 2 1/2 med aktiv gåing. Ikke verst!
Postet 10-06-19 kl 16:08 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Vi er på Høyt og Lavt. Fornøyde barn.
Postet 10-06-19 kl 16:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg leverte barn hos venninne og ble sittende og fikk servert rosa bobler.
Postet 10-06-19 kl 17:03 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
Kjøkkenet mitt er full av post-it-lapper for å vise hvor ting skal og en lykkelig Polyanna som finner enorm tilfredsstillelse over å finne ut hvor alle tingene mine bør bo. Jeg, derimot, har tatt meg en matpause, fordi blodsukkernivået mitt sank til under sperregrensen.
Postet 10-06-19 kl 17:27 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har verdens beste eksamensgruppe!
Postet 10-06-19 kl 18:12 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Kø kø kø fra Sverige. Det er dog vært en fin pinsehelg hos mammaen min.
Postet 10-06-19 kl 18:31 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg fikk melding fra en kollega i en annen by om at en av kollegaene i Polen hadde prøvd å få tak i meg. Slik går det, når svenskene absolutt skal ha rapportering på en fridag.
Postet 10-06-19 kl 19:02 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Så himla lett for stakkars utlendinger er det jo ikke å treffe på en dag nordmenn faktisk jobber.
Postet 10-06-19 kl 19:04 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg burde sikkert gjemme meg når jeg sier dette, men i år har det vært altfor mange fridager på kort tid. Ikke lett for en stakkar å få gjort jobben sin. Vi kunne gjerne flyttet 2.pinsedag til november eller noe.
Postet 10-06-19 kl 19:36 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Inne fra konsertarenaen, venter i spenning!!
Postet 10-06-19 kl 19:41 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Blir bra, addison. Også inne fra Koengen.
Postet 10-06-19 kl 20:17 av amylin amylin er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
2. Pinsedag i november hadde gjort seg. Legg til to jobbreiser på to uker innimellom fridager og avslutninger, så blir det ikke gjort mye på jobb. Bare synd jeg har fryktelig mye å gjøre..

Dagens utflukt med familien havnet litt for tett på eksplosjonen. Jeg har fortsatt høy puls, skikkelig ubehagelig opplevelse. Særlig før vi skjønte hva det var. Hele bilen vi satt i ristet.
Postet 10-06-19 kl 20:18 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Vi hadde bursdagselskap i hagen da det smalt. Vi bor 4 km unna, men vi merket eksplosjonen veldig godt. Det er sirener som hyler rundt her fortsatt.
Postet 10-06-19 kl 20:23 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Divine sin avatar
Vi satt hjemme på verandaen åtte km unna. Jeg hørte drønnet og kommenterte at det hørtes ut som sprengningsarbeid i det fjerne. Vi gikk tur i det området tidligere i dag, og er sjeleglad for ikke å ha havnet midt oppi det.
Postet 10-06-19 kl 20:55 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg befant meg i Østmarka da det smalt og lurte fælt på hva det var vi hørte.

Knerten og jeg er hektet på turorientering. Utrolig stas, altså! Det er gøy å se at han tar dette så lett.
Postet 11-06-19 kl 00:10 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no