Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 04-03-20 kl 09:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har skrevet noen debattnotat hittil i dag, nå skal jeg igang med det som egentlig er jobben min.
Postet 04-03-20 kl 09:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hepp! Jeg går gjennom HMS-dokumentasjon og -rutiner før tilsyn til uka. Men nå orker jeg ikke mer papirer, så jeg stikker ut og produserer litt i stedet. Og hører på Ekko.
Postet 04-03-20 kl 09:36 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har fortsatt migrene og begynner å bli desperat nå. Det er svært varierende hvor vondt det er, men den har nå ligget der hele tiden i en ukes tid og jeg blir snart spik spenna. Dette er nytt for meg, stort sett er jeg kvitt et anfall i løpet av 72 timer.
Postet 04-03-20 kl 09:44 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Oi, det høres ille ut, Pappalille. Finnes det noen du kan kontakte? Avvikende anfall burde vel følges opp av nevrolog eller noe?

Snø ute. Masse snø. Det var det jeg sa, vinteren kommer i mars. Og jeg som fikk så vårstemning i sola i slutten av februar!
Postet 04-03-20 kl 10:10 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Pappalille!

Noterer meg at fordelen med å ha hatt masse snø hele vinteren er at det ikke har vært noen som helst risiko for vårstemning i februar. Knapt nok sol.

Jeg hjemmekontorer og håper på at valpen snart vil ta seg en lur. Men han sov veldig godt i natt, så jeg får det vel igjen nå vil jeg tro.
Postet 04-03-20 kl 10:18 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg er i Bergen og føler meg tett i hodet og snufser og harker litt. Kommer til å bli poppis på flyet hjem!
Postet 04-03-20 kl 10:19 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Timar, jeg har fått time hos legen min i dag, hun ville ta en titt på meg når migrenen er så utypisk. Kanskje hun har noen tanker om noe som kan få has på dette. Jeg er litt sliten nå, så jeg håper på et lite mirakel.
Postet 04-03-20 kl 10:23 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hjemmekontor her også, forkjøla og dårlig form. Som Timar spådde jeg også at snøen kom i mars/ april.
Postet 04-03-20 kl 10:27 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Det har kommet snø gitt, noe som gjorde at jeg brukte nesten 45 min på noe som tar maks 20.
Kort dag på jobb i dag sa jeg har avtale i begge ender.
Postet 04-03-20 kl 10:59 av star star er aktiv nå
Gammel
Stakkars dere som har fått snø! Min bror flytter til helgen, bor i Oslo, tipper de ikke er fornøyde nå.

Her er det endelig bra vær, ikke regn, men det var bare en plussgrad i dag morges og glatte veier.
Postet 04-03-20 kl 12:00 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Bluen sin avatar
Jeg hater denne snøen. Og så lurer jeg på hvorfor det har lagt seg 10 cm snø hjemme, 2 mil utenfor byen, men overhodet ingenting i Oslo sentrum - selv om temperaturen er lik og det vitterlig snør begge steder. Synes det virker som om det ofte kommer mer nedbør i innlandet.
Postet 04-03-20 kl 12:12 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Oppdatert 04-03-20 kl 12:20 av Bluen
Gammel
ingling sin avatar
Har ikke noe til overs for denne snøen jeg heller, gitt. Ikke at det er så himla uventet, bare uvelkomment. Her er formen laber, så jeg lader batteriene med passe tanketom underholdning og prøver å finne ut av noe som kan gjøre meg mindre svimmel.
Postet 04-03-20 kl 12:58 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har ikke noe problem med snøen, virket som halvparten av bilistene hadde det. Jeg burde jo tenkt tanken i morges og dermed dratt enda tidligere. Køen starta jo lenge før vår utkjørsel.
Postet 04-03-20 kl 13:25 av star star er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
Snø? Det har vi ikke sett.
Postet 04-03-20 kl 14:08 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Håper legen finner ut av det, Pappalille.

Her bryr ikke snøen meg stort, siden jeg er hjemme med influensasjuk jentunge på 5. dagen. Bare litt surt at den fine våren som hadde dukket frem her ble gjemt bort igjen.

Ringte legen for sikkerhets skyld, for å spørre om jeg skulle ta noen ekstra sykehensyn med tanke på omgivelsene, men bare vi holdt ungen hjemme til hun virket skikkelig på stell igjen, og ellers vasket hender og sånn, var det visst greit. Verken de eller jeg var bekymret for at dette skulle være coronasyken, sa da tar vi det pent med ro.
Postet 04-03-20 kl 14:11 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Har kaffe, er sulten. Kanskje gjøre noe med det?
Postet 04-03-20 kl 15:23 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
For meg er mars en vintermåned, så jeg blir mest satt ut av at folk blir satt ut av at det snør - særlig på starten av måneden.
Postet 04-03-20 kl 15:38 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Pingis sin avatar
Livet mitt ble veldig mye bedre da jeg slutta å tenke på mars som vårmåned.

Jeg har gjemmekontorert med valpen som vanlig. Er på arbeidsdag ti på rad nå, og gleder meg helt sjukt til helg.
Postet 04-03-20 kl 15:46 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er til vanlig hverken irritert eller satt ut av snø i mars, men synes det er litt ekstra drittalt når man så vidt har sett et par snøfnugg gjennom hele vinteren liksom.
Postet 04-03-20 kl 15:55 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
I følge min datter på 15 er mars en vårmåned. Jeg er helt uenig. Det er ikke vår før april.
Postet 04-03-20 kl 18:52 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Bluen sin avatar
Altså, jeg blir selvsagt ikke overraska over at det snør i starten av mars, men forbeholder meg retten til å mislike 20 cm sørpe likevel.
Postet 04-03-20 kl 19:25 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Mars er jo teoretisk en vårmåned, men i praksis er det fortsatt mye vinter igjen.
Postet 04-03-20 kl 22:09 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no