Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 27-06-17 kl 08:44 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
scilla sin avatar
Nå nærmer det seg ferie med stormskritt - bare ut neste uke nå, så. Det blir mer enn greit kjenner jeg. I dag er det sånn at jeg lurer på om det bare er kroppen min som har våknet og at hjernen fortsatt sover. Kanskje jeg bør vekke den snart?
Men, ute skinner solen!
Postet 27-06-17 kl 09:03 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg har F dag med masse møter. Jaja, sola skinner og jeg skal nok rekke en is i sola.
Venter spent på avgjørelse på gårdagens intervju, såpass at jeg kjenner det i magen. Hmmm
Postet 27-06-17 kl 09:54 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har levert bilen på verksted. Det blir sannsynligvis ikke billig, godt jeg har fått igjen skattepenger.

I ettermiddag kommer fotballjenta hjem, forhåpentligvis full av fortellerlyst. Sannsynligvis vil hun ha litt ro og fred først, introverten min.
Postet 27-06-17 kl 09:59 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Sommerforkjølelse på gang her. Tette bihuler og bomull i hodet er ikke my kind of fun, når det endelig er finvær, svigermor kan leke med kidsa og jeg kan dra på utekafe med mannen/venner. Dobbelsukk!
Postet 27-06-17 kl 10:07 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har seksåring i dag! Fine, store lille jenten min! Dagen startet med frokost på sengen for første gang, stor stas. Nå er det barnehage på de små og hjemmekontor på de store, før ymse ærend og bursdagsfeiring seinere i dag. Vi kom hjem i går kveld, så her er det passelig kaos. Det går seg til.
Postet 27-06-17 kl 10:09 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Rolig morgen, men nå må jeg få unger til SFO og barnehage. Skal ut og kjøpe kjole til bryllup og helst by bikini. Sommerens første ferietur i morgen
Postet 27-06-17 kl 10:09 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Mellomste har oppkjøring i dag, og mor har litt nerver.
Siste pakking gjenstår før vi loffer mot øst. Vi skal først besøke et vennepar og så flyr vi til Gdansk i morgen.
Postet 27-06-17 kl 10:17 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har 19 års bryllupsdag i dag. Våknet riktignok mutters alene i huset, men i kveld blir det italienske bobler og mat, forhåpentligvis ute i solen.
Postet 27-06-17 kl 10:32 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb, men kjenner på at hodet mitt har tatt ferie allerede. Ungene er borte, og det er rart å bare være voksne hjemme.

Men i dag skal jeg drikke øl og diskutere fotball, så det blir bra.
Postet 27-06-17 kl 10:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Sur på staten. Vet et en høring er rett rundt hjørnet, med frist 5 september. Betyr at jeg må skrive den på et par dager for at den skal rekke de nødvendige politiske runder der jeg jobber. Useriøst!
Postet 27-06-17 kl 10:50 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har D (dagvakt, som det så pent heter i turnussystemet). I går var jeg hjemme suuuk, for mye frysing forrige uke førte til en natt med hosting og ralling all mass. Bedre i dag, men det er jo litt slitsom at det renner fra nesen når det allerede rant fra nese og øyne pga. allergi.
Postet 27-06-17 kl 10:57 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Festivaler!

Sorry.
Postet 27-06-17 kl 10:58 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Gratulerer med seksåring, Ingling! Og gratulerer med nitten år, Addison.

Jeg begynner å få skikkelig reisefeber! Drar på tur uten mann og barn på lørdag, bare svigerinnen og jeg, en uke med sol, strandliv, god mat, vin og bøker. Aaahhh!

I dag er minstemann hjemme med meg, vi skal nok få dagen til å gå.
Postet 27-06-17 kl 11:30 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Siste morgen i Hastings. Gutterommet er ryddet, damerommet også. Nå venter akvarium og lunsj før vi satser på at Norwegian holder hva de lovte da billettene ble bestilt. Ellers blir det nok et VG-oppslag med korps på jubileumstur strandet.
Postet 27-06-17 kl 11:34 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg venter på en venninne som plutselig var hjemme. Broren min har vært innom og hjulpet med bæring av komfyr, og jeg har vært og kjøpt bursdagsgave til pappa. Kake der i ettermiddag.

Gratulerer med bursdager og bryllupsdag og fingre krysset for oppkjøring.
Postet 27-06-17 kl 12:05 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Palmen sin avatar
Gratulerer med bursdager og bryllupsdager!

Uke 1 med F går mot slutten, da er det jammen bra at det er 3 til. Vi har funnet ferierytmen, og det vil si at vi egentlig gjør fint lite. Må fortsatt en tur til IKEA for å kjøpe ny sofa til feriehuset, men det haster jo ikke så da utsetter vi det. Igjen. Ellers benytter jeg formiddagen til å drikke kaffe og by på kunst på Fineart. Ferehusvegger som må fylles!
Postet 27-06-17 kl 12:49 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg er unnelig, Palmen. Ingen solkyst på oss i år, men neste år blir det tre uker.

Hurra for 19 år, Addi. Vi feirer 25 i august.
Postet 27-06-17 kl 12:56 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Gratulerer til alle med jubileer! Vi feirer tjue år snart og leter etter et fint sted å feire. Tror jeg skal foreslå Berlin.
Postet 27-06-17 kl 13:08 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 27-06-17 kl 13:48 av Blondie
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har seksten års "bryllupsdag" om to dager, og skal ta en skål da tenker jeg.
Postet 27-06-17 kl 13:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Wow agenten, tenk sølvbryllup!! Stas!! Før i tiden var det jo bare "gamle folk" som hadde vært gift så lenge!
Postet 27-06-17 kl 13:32 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
10 års bryllupsdag rett rundt svingen her. Kanskje vi husker den i år?
Postet 27-06-17 kl 14:19 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Ja, jeg blir litt flau når jeg sier vi har sølvbryllup, vi høres eldgamle ut. Så jeg pleier å legge til at vi begge er 45, selv om ingen spør.
Postet 27-06-17 kl 14:27 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Du får si det med følgende etterslenger: "Du vet, jeg var sånn barnebrud." Og nikker alvorlig.

Grattis med sølvbryllup!
Postet 27-06-17 kl 14:33 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med seksåring, Ingling og 16-årsbryllupsdag, Addison!

Og Palmen, det høres alldeles nydelig ut.
Postet 27-06-17 kl 17:05 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg er brisen og lykkelig, og heier på Pjoltergeist som en av Oslos morsomste restauranter.
Postet 28-06-17 kl 01:06 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no