Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

It’s Friday, Friday

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

It’s Friday, Friday

Postet 02-11-18 kl 07:08 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 30

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Morn! Godt det er fredag!
Postet 02-11-18 kl 07:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Veldig glad for at det er fredag.

Jeg skulle morgentrene, men var for trett. Så nå er jeg på kontoret og satser på å komme meg hjem i en sånn noenlunde tid.
Postet 02-11-18 kl 08:26 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Også glad for at det er fredag - jeg har det så travelt om dagen at jeg ikke har tid til å gjøre det jeg egentlig skal, så blir godt med to dager til å jobbe i fred og få huet over vannet igjen. Litt dumt med planleggingsdag og halvsjuk unge hos bestefar, men får krysse fingre for at jeg kommer meg gjennom dagens undervisning, om ikke annet. :svosj:
Postet 02-11-18 kl 08:35 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har fått meg bittskinne. Det var IKKE oppskriften på en god natts søvn..

Heldigvis endelig fredag, denne helga blir eksepsjonelt bra!
Postet 02-11-18 kl 09:01 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 02-11-18 kl 11:52 av Timar
Gammel
Eia sin avatar
Fredag!

Jeg har godkaffe og sitter og kvinner meg opp til å ta siste økt i produksjonen for uka. Så er det rapportskriving og forberedelser og alt annet jeg ikke rakk i går. Jada. :bretter opp ermene og iler:
Postet 02-11-18 kl 09:02 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vekket eldste med sang, muffins med lys og gaver. 11 år blir hun, som den siste av oktobergjengen.

Ellers så synes jeg også det er veldig godt med fredag og en rolig helg med familiefeiring av nevnte bursdagsbarn.
Postet 02-11-18 kl 09:23 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Fredag, ja. Jeg sitter og prokrastinerer vanskelige ting på jobb. Etter jobb skal jeg besøke ei venninne som spurte om jeg ikke kunne besøke henne, fordi hun sliter litt og ville prate. All ære til henne for å be om hjelp og støtte. Ellers er jeg litt meh med tanke på helg. Jeg skal prøve å ha en Hårda Bud-måned nå i november, så det betyr at jeg ikke kan fråtse i god mat og godteri, som er det helg egentlig betyr for meg. Jeg får finne meg noen strategier.
Postet 02-11-18 kl 09:24 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Pjusk i formen men satser på noen timer på jobb iallefall for å få unna det "værste".
Helgen er kjærkommen, skolearbeid og kjærestetid, fyr i ovnen og lade batterier.
God fredag til alle.
Postet 02-11-18 kl 09:25 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Hurra for miniferskenen!

Jeg sitter fortsatt og treger litt, jeg skal til et møte om en stund og gidder ikke å gjøre så mye først. Sånn går det når man har jobbet 80 t uke i flere uker, ass.

TGIF!
Postet 02-11-18 kl 09:42 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Mannen dro avgårde på pokerhelg med noen kompiser, og nå fikk jeg beskjed om at snuppa skal overnatte hos en venninne. Så da er det bare meg og knerten. Akkurat som forrige fredag. Da spurte jeg om filmtips på facebook, og vi endte opp med å ikke følge noen av anbefalingene. Kanskje vi skulle gjøre det i dag isteden?

Ungene skal spille håndballkamper helt grytidlig både lørdag og søndag, så sove lenge får jeg ikke gjort, men det er nå godt med helg allikevel.
Postet 02-11-18 kl 09:44 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer til minifersken! Hun var den eneste i oktober2007-gjengen som ikke ble født i oktober. Det var gjengen som virkelig valgte å føde til termin!
Postet 02-11-18 kl 09:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornmorn. TGIF her også. Skal på årsmiddag med fagforeningen i kveld. Det blir stas!
Postet 02-11-18 kl 09:55 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Kaosmorgen. Godt det er fredag.
Måtte starte dagen med hjemmekontor, fordi jeg kom meg aldri av gårde tidsnok til dagens første møte. Får se om jeg forflytter meg inn mot kontoret etter møte nr 4 i dag..
Postet 02-11-18 kl 09:57 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Grattis til miniFersken. :fest:

Hjemmekontor og litt for mange punkter på listen, ifht at jeg planlegger at hele familien er ferdigpakket og i bilen kl 15.00.
Postet 02-11-18 kl 09:57 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen!! Helg snart!! Jeg skal avgårde til oljebyen og spille og høre masse bra musikk! :korpsnerd: Og feste litt. Gleder meg!! Men først uendelig mye å gjøre på jobb, jeg kunne jobbet 24/7, men det forventes heldigvis ikke i min nye jobb. Er så glad for jobbskiftet!!
Postet 02-11-18 kl 09:59 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Det er svært velkomment med fredag her også.
Postet 02-11-18 kl 10:01 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Veldig glad for at det er fredag.

Jeg driver og krangler med spcebaren på tastaturet mitt, den er litt hardere å trykke på enn resten av tastene. Kjenner at det kan bli en kilde til irritasjon innimellom.

Noen møter, men også litt tid til å jobbe med noen større systemoppgaver. Det er fint.
Postet 02-11-18 kl 10:05 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Billettene til Karpe Diem i Rockefeller var utsolgt da jeg kom inn kl 09.01.

Nå sitter jeg og lurer på om mannen og jeg burde dra å se dem i Budapest den 6. april. Det hadde jo vært gøy.
Postet 02-11-18 kl 10:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Fredag! Endelig ...

Gratulerer så mye med dagen til Pie, Fersken!

I morgen står det håndballkamper og opera på planen. Vi har billetter til Candide. Den har fått knallbra anmeldelser, så jeg gleder meg. Ikke minst til å se mine kjære medkorister i ført saueører og alskens
Postet 02-11-18 kl 10:14 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg skulle kjøpe billetter til Karpe Diem i går. De ble sluppet kl. 12 og jeg fikk ikke tid til å gå inn og kjøpe før 12.10. Da var fredagen utsolgt, men torsdagen var det billetter, så jeg skal på Karpe 21. mars. Mannen, storesøster (som da er fylt 18) og jeg. Lillesøster var heldigvis ikke så veldig interessert, for det var ikke mulig med vergeordning, så man måtte være fylt 18.
Postet 02-11-18 kl 10:24 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for 11-åring, Fersken!

Trøtt og ganske dystopisk før helg. Plan om å se Queen-filmen hever forventningene. Det er dog mange, mange, mange timer til.
Postet 02-11-18 kl 10:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten er helt knust over at de skal ha konsert som han ikke kan gå på. Jeg spurte på facebooksidene deres om de kunne avholde en konsert for de under 18 også, men jeg fikk til svar at denne runden var det bare konserter med 18-årsgrense. Men de lovet å spille på en god del festivaler i sommer hvor det ikke er aldersgrense, så vi får forsøke å få til en av dem.

Knerten er skikkelig blodfan, og kan alle tekstene (også de delene som ikke egentlig egner seg for 11-åringer). Når de skal tolke dikt på skolen, så velger han alltid utdrag fra en Karpe-låt.
Postet 02-11-18 kl 10:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Helg snart! Det trengs ass. Jeg har ingen planer. Denne uka har vi hatt global workshop, uheldigvis i Oslo. En ting er lange dager og sene kvelder når man er på reise, men det er jo mye mer slitsomt når man bor hjemme og må orge med kids og matpakker og forsvunnede gymsko og bomba hus i tillegg. Sliten. Neste workshop er heldigvis i Junaiten.
Postet 02-11-18 kl 10:29 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi fikk ikke tak i Karpe-billetter, enda jeg satt klar både i går og i dag. Billettene var ikke til meg, jeg er ikke Karpe-fan, men mellomsøster ville gjerne gå. Mannen også, og ikke minst lillesøster på 15. Som altså er for ung. Jaja, nå ble det ikke konsert på noen av dem.
Postet 02-11-18 kl 10:44 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Karpe skal avslutte på Vega i København, og hvis det lit formodning er billetter igjen der tror jeg det blir legendarisk.
Postet 02-11-18 kl 10:46 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Jeg prøvde også å få tak i Karpe-billetter, uten hell. Pleier å gå når jeg vet når de legges ut. Fikk ikke på forkjøp hos Rockefeller i går heller. Hulk.
Postet 02-11-18 kl 10:48 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
007: Da skal jeg ha dere i tankene om det blir noen endringer på planene hos oss.
Postet 02-11-18 kl 10:49 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Veldig etterlengtet fredag! Men først en trillion møter og en tredemølleøkt.
Postet 02-11-18 kl 11:54 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God eftan. Fikk ikke gjort noe rapportering eller forberedelser i dag heller. Nå orker jeg ikke å begynne.

Akk ja, alt som kryper nærmere fristen. Godt jeg egentlig er deadline junkie.
Postet 02-11-18 kl 16:05 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er helt knust etter to uker med ekstremt trøkk på jobb. Årsaken er at jeg skal to uker på Erasmus-mobilitet i Østerrike og reiser på søndag, og da må mye forberedes. Har jo vært bra med den gulrota, men utrolig slitsomt likevel.

Fikk et ekstra løft i innspurten pga en hyggelig skrytemail fra en av toppsjefene som jeg normalt ikke har noe med å gjøre. Utrolig hvor mye litt uventet ros kan bety.
Postet 02-11-18 kl 17:08 av Stompa Stompa er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no