Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 09-12-19 kl 07:47 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Sove skal man visst ikke, nei. Enten er soverommet for kaldt, eller for varmt. Og vi snakker samme natt uten justering av temperatur.

Nuvel, akkurat i dag er det faktisk greit å komme tidlig på jobb, jeg har et par krevende møter å forberede.

God mandag, folkens! Så god som den kan bli!
Postet 09-12-19 kl 07:55 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Postet 09-12-19 kl 07:56 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Søvn ja, det driver jeg visst ikke så mye med. Har hatt en herlig helg i hovedstaden da, så energilageret er påfylt likevel.

Drikke kaffe nå, så skal jeg avsted for å inspirere unge sjeler.
Postet 09-12-19 kl 08:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
En til søvnløs melder seg. Har sovet kort og dårlig to netter i helgen, til tross for gode muligheter til langsoving begge dager. Hjernen går på høygir og lager problemer som er helt uoverstigelige av alt fra små bagateller til ting som riktig nok er vanskelige, men ikke noe å gjøre med kl. 4 på natten. Jaja, bra det er årets travleste uke som starter nå da.
Postet 09-12-19 kl 09:22 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Pjusk på de som trenger det. Sove dårlig er ikke noe kjekt. :dakar:

Har en uke full av medarbeidersamtaler som skal gjennomføres, samt kritiske problemer hos 2 kunder. Urk. Er vel bare å stålsette seg.
Postet 09-12-19 kl 09:34 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har egentlig sovet godt, men er likevel uforklarlig trett og nedfor.

Men jeg har kommet meg på kontoret, jeg har kaffe og tente adventslys og en egentlig helt grei dag foran meg, så alt i alt burde det gå greit.

To uker til lillejulaften.
Postet 09-12-19 kl 09:44 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er på vei til uke tre på kurs, uke to for meg siden jeg var syk nesten hele forrige uke. Det føles greit å ha et sted å dra om morgenen, og jeg håper jeg har jobb i boks snart. Kurset er overraskende nyttig, jeg har lært masse.

Gleder meg til kaffe.
Postet 09-12-19 kl 09:48 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg og eldste hadde ingen god morgen i dag. Begge like slitne og frustrerte på annet enn hverandre sånn egentlig.
Postet 09-12-19 kl 10:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Småforkjøla, stressa, henger etter med vurderingsarbeid, minsten vil ikke i barnehagen for alt i verden, PC-laderen min ligger hjemme, og jeg kommer ikke for mitt bare liv på om noen blåste ut adventslysene i går kveld. Håper de enten har brent ned av seg sjøl, eller at barn eller mann har hatt åndsnærværelse nok til å blåse dem ut på et tidspunkt. Jeg er nemlig ikke plaga med overskudd av denslags sjøl for tida.

Jaja. Det blir vel jul.
Postet 09-12-19 kl 10:28 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
klem og pjusk til alle som kjenner på at verden er litt for hard og mørk. Det inkluderer meg selv.

13 dager til sola snur!
Postet 09-12-19 kl 10:32 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra sofaen. Hanglet siden torsdag men kjørt fullt trøkk uansett. I dag sa kroppen stopp så da hører jeg etter og legger meg her i dag. Det gode er at da rekker jeg å åpne fp-kalenderen.
Postet 09-12-19 kl 10:42 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Årets travleste uke igang. Gleder meg til fredag allerede. Innspurt på alle politiske møter og budsjett for 2020 skal vedtas. Denne uka er det gruppemøte, styremøte i interkommunalt næringssamarbeid, formannskapsmøte og kommunestyremøte. I tillegg skal jeg på jobbintervju, har ungene alene fra og med onsdag. Og helst også jobbe hundre prosent siden det er travelt også her. Tjohei!
Postet 09-12-19 kl 11:24 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg begynner å se lyset i tunellen! Bare 9 dager igjen på jobb i år.
Postet 09-12-19 kl 13:36 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Ja, jeg ser også en ende på det, men mye av det som gjenstår er jeg avhengig av andre å få. Det får være måte hvor mange ganger jeg må purre voksne folk!
Postet 09-12-19 kl 14:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Ende? Hvor? Jeg er langt inne i 2020-planer samtidig som jeg fortsatt prøver å få oversikt. Men noen dager fri skal gjøre godt, da.

Møtefri dag, deilig og sjelden. Kunne vært mer effektiv, muligens, men godt å få unna litt sånt som ligger på vent.
Postet 09-12-19 kl 14:26 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Det hjalp med pjusk. Jeg fikk låne lader, mannen sa på SMS at han blåste ut lysene - i går, jeg kom meg helskinna gjennom både undervisning og fotografering og nå skal jeg hente unger, lage kakao og gjøre lekser. Har to dager undervisningsfri og en skummel plan om å ta kål på to (halvferdige) bunker.

Sender pjusk tilbake til alle som har behov!
Postet 09-12-19 kl 16:20 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg trenger en klem! (Se Gruffetråden).
Postet 09-12-19 kl 16:36 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
til Nenne og de andre som trenger det.
Postet 09-12-19 kl 17:13 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Jeg er straks på vei videre etter jobb. Kanskje jeg snart skal få i meg noe mat? Her har det gått i ett med diverse elevsaker. Det er tydelig at det nærmer seg en ferie og ting er litt annerledes på skolen...

I kveld skal jeg på konsert med Peblingene og Katastrofene (koret og strykeorkesteret til Katta). Gleder meg stort!
Postet 09-12-19 kl 17:19 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Du skal få klem både her og der, Nenne!

Akkurat litt sein avreise fra jobb + skraping og børsting av bil ble til litt heseblesende ettermiddag. Men snart mat! Så ble jeg visst heldig vinner av to timer i hall.
Postet 09-12-19 kl 17:53 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no