Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 19-01-17 kl 07:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Her våknet jeg av at læreren til storebror sendte melding om at ingen skolebusser går i dag pga dårlig vær, men at skolen er åpen. Jeg merker ikke noe til alt dette været der jeg bor så jeg blir like overrasket hver gang det tikker inn melding om at veien er stengt eller om at det er dårlig vær.

Jaja, vi får vel ta oss en tur på skolen og høre hva som skjer videre.
Postet 19-01-17 kl 07:35 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Minstemor har hostet og sutret seg gjennom natten, så her er det behov for en hjemmedag for både liten og stor. Ser hun var hjemme forrige torsdag også. Barnehage livet ass!
Postet 19-01-17 kl 08:38 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I går våkna jeg, satt meg ned med kaffen og avisa, men så ville ikke kroppen slutte å riste. Feber kvelden i forveien gjorde at jeg ante ugler i mosen. Så jeg gikk tilbake til senga og sov meg gjennom nesten hele gårsdagen.

I dag var kroppen overraskende mye mer samarbeidsvillig, så nå er jeg på jobb igjen. Til mitt sjokk har jeg oppdaget at det er torsdag allerede, og da er jo denne uka nesten over.

Uka bli jammen kort når man rett og slett hopper over en dag.
Postet 19-01-17 kl 08:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har et stykk barn som ble vekket med presanger og sang på senga, og synes at det er veldig, veldig stas med bursdag. Litt senere kom det en venninne på døra for å slå følge på vei til skolen, og hun hadde med kake til bursdagsbarnet, så da ble jo ting bare enda bedre.
Postet 19-01-17 kl 09:01 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Grattis med bursdagsbarn Adrienne.

Fremdeles hjemme med sykt barn, og sånn går nu dagan. Prøve å få gjort litt fornuftige ting denne dagen også.
Postet 19-01-17 kl 09:08 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med bursdagsbarn Adrienne.
God bedring til de syke.

Jeg har fått i meg kaffe og får være flink jobbsøker idag, men jeg er så lei og lite motivert.
Postet 19-01-17 kl 09:17 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Teofelia sin avatar
Jeg hostet så kraftig at jeg kastet opp i natt, så jeg ligger hjemme og syns synd på meg selv. Også sånn som jeg ser ut! Jeg har sprengt en haug med små blodkar rundt øynene og ser mest ut som en ufisk på land. :blæ:
Postet 19-01-17 kl 09:23 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer med bursdagsbarnet Adrienne!

God bedring til syke barn og voksne!

Torsdag, og jeg har fri i morgen!! Må bare får unna en hysterisk to-do-liste først. Men nå skinner solen her ved fjorden, og det ser ut til å bli en bra dag!
Postet 19-01-17 kl 09:24 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har også bursdagsbarn i dag. Det er så gøy å se hvor stas det er med bursdag for de små! Selv gruffer jeg mest over å bli enda et år eldre, men tenk, fire år, endelig stor! 💕
Postet 19-01-17 kl 09:33 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Flere som hoster skjønner jeg. Yngste har hostet i en måned, og det ser ikke ut til å gi seg med det første. Hvor lenge er det vanlig å hoste i årets forkjølelsessesong?

Og gratulerer med bursdagsbarna!
Postet 19-01-17 kl 09:48 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Gratulerer til deg også, Timar.

Men jeg blir jo ikke eldre selv om ungene blir det!?! I mitt hode er jeg rett over 30 år og ung og lovende. Så det er jo ganske merkelig at jeg har en på 11 og en på 13.
Postet 19-01-17 kl 09:49 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med bursdagsbarn til både Adrienne og Timar!

Jeg ser på bilder av meg selv fra de siste årene, og ser at jeg har blitt eldre. Og så tenker jeg at det er greit. Jeg er over 40 år og da er man vel å regne som ordentlig voksen, er man ikke?

Så får det bare være at han jeg er gift med fremdeles blir spurt om leg på polet.




Min mann: "Hæ? Skal du se leg av meg????"
Polansatt (snurt og sur): "Ja, nå er det faktisk slik at alle under 25 år plikter å vise leg uoppfordret"
(Polansatt ser på mannens legitimasjon, konstaterer at han er 42 år og hever øyenbrynene høyt)
Polansatt (ler godt): "Og noen ganger må man bare ta det som et kompliment "
Postet 19-01-17 kl 10:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
På jobb, sutrer ikke. Begynte dagen på helsestasjonen og fireårskontroll. Mini har hoppet opp på lengdekurven sin igjen. Ha falt ned før han ble året og ble fulgt opp siden han da begynte på astmamedisiner og hadde luftveisinfeksjoner i et kjør. Det siste året har han vært mye mye friskere og vi har sluttet med medisiner. Nå er han der han var som baby.

Jeg har frisørtime i dag og gleder meg til det!
Postet 19-01-17 kl 10:31 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
På jobb på hjemmekontoret, en effektiv dag i fred og ro. Måtte unne lillesøster en litt roligere morgen, og har lovet å hente henne tidlig i dag. Det har vært litt mye styr og stress den siste tiden, håper at en rolig og kortere barnehagedag vil gjøre godt.

Gratulerer til bursdagsbarna!
Postet 19-01-17 kl 10:54 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Gratulerer til bursdagsbarn!

Jeg er i skrøpelig form og har hjemmekontor.
Postet 19-01-17 kl 11:10 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg har i anledning bursdagen min spandert litt sjokolade på mine kollegaer.
Postet 19-01-17 kl 12:18 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hipp hurra for annemede! Snill kollega er du!
Postet 19-01-17 kl 12:26 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen til små og store bursdagsbarn!

Jeg har litt vondt i viljen i dag, men heldigvis er det ingenting som haster verken på jobb eller hjemme.
Postet 19-01-17 kl 12:26 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
til Annemede!

Og

til Adriennejenta, så klart!

Jubilanten er i full gang med å bake kanelboller i barnehagen. Jeg digger at de ordner festmaten sin selv, og til og med lar barna velge hva de vil spise. Han ble møtt av både flagg ute og bursdagsplakat på ytterdøra, så han var temmelig fornøyd.

Nå skal jeg svosje og gjøre noe skummelt. Får sitte i supermann-pose på vei dit, så kanskje det blir mindre skummelt.
Postet 19-01-17 kl 12:27 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
Annemede! Fin bursdagsdato du har.
Postet 19-01-17 kl 13:04 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Grattis til store og små bursdagsbarn! Jeg sitter på venterommet hos tannlegen. Fitbiten får kjørt seg på pulsmålinga!
Postet 19-01-17 kl 13:37 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg jobber med strategisk plan. Blæh...
Postet 19-01-17 kl 13:57 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Noen dager sitter man forsyne meg og skriver e-post hele dagen. Jeg har vært involvert i 13 til dels omfattende e-postkorrespondanser i dag, og da kom jeg på kontoret først kl. 11 pga. av et møte først.
Postet 19-01-17 kl 14:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg prøver å skrive en kontrakt fra scratch og synes det er vanskelig. :furte: Spesielt siden den skal inneholde tekniske uttrykk jeg egentlig ikke kan.
Postet 19-01-17 kl 14:55 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg jobber. Jeg har ikke lyst, men jeg må. Heldigvis ferdig med ganske tungt jobbopplegg i morgen.

Hjelpe meg, jeg gleder meg til helg.
Postet 19-01-17 kl 17:09 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Så mange bursdagsbarn. Gratulerer til alle.
Jeg har også bursdagsbarn i dag. Minsten har kommet opp i tosifret.
Postet 19-01-17 kl 21:03 av star star er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer til store og små som har bursdag i dag.
Postet 19-01-17 kl 21:51 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no