Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 08-05-24 kl 05:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Skulle ta en tidligere buss, men når man tuller med klokka så går det jo ikke. Litt usikker på hvordan jeg kom meg gjennom gårsdagen, men siden det gikk så går det vel i dag også. Energinivået er omtrent på 0.
Postet 08-05-24 kl 07:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Sitter i en AirBnb leilighet i Drammen og jobber. Har vært ute og jogget langs elva. Fint, men kaldt. Arvingen har dratt til stallen, stevnet starter ikke før i morgen, men i kveld er det vetsjekk. Første internasjonale stevnet vi er på, så blir spennende!
Postet 08-05-24 kl 09:58 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg fikk sove i natt. Da jeg våknet av vekkerklokka (det i seg selv er jo helt fantastisk), så kjente jeg på hele meg at det hadde vært en god natt. Og det gir en helt annen type overskudd.

I dag har jeg masse oppgaver på jobb, men de er i det minste veldig konkrete. Så da er det jo bare å jobbe på.

Og så gleder jeg meg helt utrolig til en langhelg med fri hjemme. Mannen min skal på golftur med en kompisgjeng, men med unger i slutten av tenårene er det jo slett ikke noe stress lenger.
Postet 08-05-24 kl 10:36 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag!

I dag fikk jeg rundstykker og gave på frokostbordet. Det er ellers en særs normal og passe travel onsdag, så jeg får rett og slett glede meg til langhelg, selv om været tilsier at loftet endelig kan bli ryddet...
Postet 08-05-24 kl 11:20 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Skal ikkje snakke om natta, men eg har i alle fall sove på sofaen i formiddag. No ryddar eg, ser at gulvet treng ein real vask også.

star. Håper du også har langhelg no straks.

Spanande med stevne, Løve70. Lukke til!!

Heime åleine-langhelg + uthvilt. Det er god premie i livets lille kvardagslotteri, Tjorven.

Er det rett og slett Gratulerer med dagen, tink i dag? Hurra for deg!!
Postet 08-05-24 kl 13:29 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Elektrisk dag på jobb. Vi får et flyttelass eller to med kontormøbler/skap +++ i tillegg til at vi har øvetog før 17. mai. 3. trinn veies og måles av helsesykepleier og det er folk over alt. Men gøy når det koker.
Postet 08-05-24 kl 13:37 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Det er den dagen ja, Syrinx. Takker.

Noen ganger er det helt på sin plass å sove litt på formiddagen. Rydding og vask av gulv kan være en bonus.
Postet 08-05-24 kl 14:01 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hipp hurra, tink!

Ingen langhelg. Burde jo selvsagt ordnet det, men men. Blir antagelig en rolig fredag.
Postet 08-05-24 kl 15:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen tink.



Jeg skal i utgangspunktet ha langhelg, men, om jeg ikke klarer å bli ferdig med alt så begynner det å se stygt ut for at jeg må ta noen timer hjemmefra på fredag.
Postet 08-05-24 kl 15:27 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hurra for tink!

Ukens første "fredag" siden jeg har fri på den ekte inneklemte fredagen. Skal bli godt med 4 dager løsgjengeri nå.
Postet 08-05-24 kl 15:58 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Her blir det ikke noe langhelg, jeg må jobbe i morgen til og med. Men jeg har tenkt å sove litt lenge, da.
Postet 08-05-24 kl 16:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer med dagen, tink!

Ingen langhelg i sikte her heller, men i morgen blir det litt fri. Hagen roper på oppmerksomhet.
Postet 08-05-24 kl 19:58 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no