Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 21-02-17 kl 08:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
Haah! Koalafications!

Det er for tidlig for meg i dag selv om det ikke egentlig er så veldig tidlig. Har bare lyst til å krype under dyna igjen og glemme resten av verden en god stund. Men, fuglene kvitrer og ting må skje så jeg får lage kaffe og komme i gang!
Postet 21-02-17 kl 08:55 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Håper kaffen hjelper, Pappalille

Minsten har stått opp selv i dag. I utgangspunktet er det ikke så mye skummelt som kan skje, men jeg er litt bekymret for hvor hard medfart katta har fått..

Nuvel, kaffe, bok og smoothie på Morgenkvisten. Hyttelivet er fortsatt helt ok!
Postet 21-02-17 kl 09:01 av Timar Timar er aktiv nå
Oppdatert 21-02-17 kl 09:27 av Timar
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg trenger også kaffe, men jeg har startet arbeidsdagen med en jordbærsmoothie, så jeg skal slett ikke klage.

Ungene har vinterferie, og skal komme på jobben min for å spise lunsj i dag. Jeg sitter ute hos en kunde hvor det er ganske stas å få komme på besøk. De har nemlig vinterferie. I motsetning til meg.

Snuppa klarer ikke helt å bestemme seg for om hun kjeder seg eller om alt er greit. I går var dagen svært traurig, men når jeg foreslo masse vinterferieaktiviteter som byen faktisk tilbyr, så var visst ikke det rett det heller. Så da lurer jeg på om hun bare skal få kjede seg et par dager til.
Postet 21-02-17 kl 09:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Det er nesten lyst når eg må på klokka sju!!! Det løsner no!!
Postet 21-02-17 kl 09:16 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg sover så dårlig for tiden. Og er surrete og trett i hodet. Jeg trenger vår.

Men, ellers skjer det mye hyggelig og neste uke skal jeg ha vinterferie.
Postet 21-02-17 kl 09:32 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Mårn! En som trenger vår her også. I dag sitter jeg på hjemmekontor og skal straks svare ut noen sure mailer jeg har fått. Det er virkelig ikke alle voksne mennesker som kan å oppføre seg.
Postet 21-02-17 kl 09:50 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har drukket mer enn nok kaffe, selv om jeg har vinterferie og roligere dager. Driver og småskriver på oppgaven min, dvs litt hist og pist. Blir spennende å sy sammen alle tankene i slutten av uka.

Strålende sol her i dag og jeg lengter etter å rigge til veranda og hage.
Postet 21-02-17 kl 10:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har heldigvis fått sovet i natt.
Eldste var snar ut av senga i dag. Vanligvis må jeg dra han opp. Men ikke hver dag det ligger pakker og venter på han.
Fatter ikke helt at han blir 12 år i dag.
Postet 21-02-17 kl 10:28 av star star er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har startet dagen med messenger-krangling med sur tenåring, hun må nemlig bli med til vinterland på torsdag, i stedet for å være hjemme og jobbe med skolearbeid. Dvs. hun må gjøre det på fjellet i stedet. For hun ble jo ikke spurt! Men med blir hun.

Ellers er det grusomt mye å gjøre, men det lysner i vintermørket, da øker energinivået til tross for altfor lite søvn, null trening og bare tullemat for tiden.
Postet 21-02-17 kl 10:48 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Traveltravelt her også. Jeg holder hodet så vidt over vannet. Puster med ekstramaske og ser fram til vinterferien neste uke. Den har sjelden vært så etterlengtet som nå.
Postet 21-02-17 kl 10:51 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er sulten. Får rusle en snartur på butikken tenker jeg, holder jo på å dø.
Postet 21-02-17 kl 11:09 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har heller ikke vinterferie, og for første gang har Ville ferie uten SFO-plass. Hun har vært med og jobbet litt i dag og fått sin første lønnsutbetaling (1 kr pr ferdigbrettede pappeske).

Gratulerer med 12-åring, star!
Postet 21-02-17 kl 11:44 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Grattis med 12-åring Star.

Jeg er ferdigtrent og har hjemmekontor eller no. Har fri men mer enn nok å ta tak i.
Postet 21-02-17 kl 12:27 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Ungene har vinterferie, jeg jobber.
Postet 21-02-17 kl 12:37 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Ungen har vinterferie, og de har valgt å bruke solskinnsdagen til å gå på kino.

Vel, vel ... det mest fortærende er at jeg egentlig godt kunne tenkt meg å se "Batman - the Lego movie". Den fikk så strålende kritikker.
Postet 21-02-17 kl 13:31 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
I serien: noen tar HMS alt for alvorlig. Jeg ble tilsnakket på bussen i dag fordi jeg strikket. Damen mente at pinnene mine kunne skade noen om bussen bråbremset. Jeg viste til at det var trepinner og fortsatte å strikke. Jeg skjønner at det teoretisk sett er mulig. Men jeg orker ikke leve livet mitt etter så strenge risikoanalyser.
Postet 21-02-17 kl 17:38 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med 12-åringen, Star!
Postet 21-02-17 kl 21:36 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
Blå, seriøst?
Postet 21-02-17 kl 21:50 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har tenkt tanken, noen ganger, Blå, men strikker selv på buss og bane. Med metallpinner til og med.

Jeg har skrubbet x antall stoler på jobb. De er i utgangspunktet oransje, men fargen er ikke til å kjenne igjen... Det står tydeligvis ikke i arbeidsbeskrivelsen til de som vasker, og definitivt ikke i lærernes. Det står ikke i min heller, men nå blir de rene. En dag igjen på jobb og så vinterferie. Må godkjenne timelistene til vikarene i morgen også.
Postet 21-02-17 kl 23:04 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no