Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 12-01-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg rydda vekk jula i går, og har innsett at jeg trenger litt mer lys i stua.
Ingen store planer for dagen, fortsette med litt rydding på kjøkkenet.
Postet 12-01-19 kl 09:46 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er seminar med korpset denne helgen. Mye som skal finpusses for stort oppdrag neste helg. Det blir sikkert kjekt om jeg bare får litt kaffe først.
Postet 12-01-19 kl 09:59 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Innspurt på karakteroppgjøret. I dag blir jobbingen kun avbrutt av tur med hunden og førtiårslag i kveld.
Postet 12-01-19 kl 10:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings, vært oppe alt for lenge. Seksårsfeiring om noen timer, førtiårsfest i kveld!
Postet 12-01-19 kl 10:31 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Herlig bilde!
Etter at planene om hundepass ble endret til barnefri, ser det ut til at dagen skal brukes til kjøkkenplanlegging. Også skriver jeg jobbsøknad. Hvorfor er det så vanskelig å skrive om seg selv?
Postet 12-01-19 kl 10:44 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Siden mannen stakk på ski med bikkja før sola stod opp, gikk jeg morgentur med juletreet i bånd i dag morges i stedet.

Synes juletrehentingen til Oslo kommune er topp.

Ellers venter jeg på at hælen skal gro, og er bittelitt sur for at fryseren vår valgte å gå i stykker to dager etter januarsalget.
Postet 12-01-19 kl 10:52 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Oppe, snart kaffe. Vi tre skal ha en bytur i dag.
Postet 12-01-19 kl 11:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
En kaffe til og så 4 timer i en hall på cup. Ellers er planen å fortsette ryddingen på loftet, det trenges. Vi har gjort den ene boden om til bad, dvs at alt som var der inne er andre plasser nå og det er litt trangt og rotete.
Postet 12-01-19 kl 11:18 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Dagens plan er å ordne ting og tang på senter- studere, skrive jobbsøknad og jobbe. Kanskje rydde og vaske litt også? Tipper dette blir søndagens planer og.
Postet 12-01-19 kl 11:33 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her venter vi på bussen, tar med meg ungene på kosetur til byen i dag.
Postet 12-01-19 kl 11:40 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Kioskvakt og cup her. Junior har også dratt på kamp og blir borte hele dagen. Januar ass!
Postet 12-01-19 kl 11:55 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Morgen. Har kaffe er i treningsklær. Dritavær ute, så det blir treningssenter i dag.
Postet 12-01-19 kl 12:01 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Ferdig trent, nuh skolearbeid før kamp med mellomste. Kjærestetid i kveld.
Postet 12-01-19 kl 12:10 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Jeg er hjemme og det er deilig. Lørdagsmorgen er fint!
Postet 12-01-19 kl 12:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Opp som en løve, ned som en skinnfell.

Etter en fin arbeidsuke, frisk som en fisk, ble det tidlig i går ettermiddag klart at jeg var litt sliten etter uka. Da jeg endelig fant sofaen til håndballkampen, klarte jeg såvidt å holde meg våken til kampen var ferdig. Så var det natta.

Ja, ja. Jeg trengte det nok. Nå er det snart håndballkamp for yngste, og ellers er det rensing (aka rydding og rengjøring) av hus som står på planen.
Postet 12-01-19 kl 13:07 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Ferdig trent, snart frisør og så må eg handle ein del garn, strikkepinner og heklenåler. Eg setter i gong med strikking og hekling med to klasser neste veke. Ønsk meg lykke til

Mulig det blir litt garn til meg sjølv og
Postet 12-01-19 kl 13:40 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Fjelltur i sipregn, 3 grader, sludd, slaps og regn på fjellet. Magisk fraværende utsikt. Klissvåt, iskald. Jadaneidaså.
Postet 12-01-19 kl 15:07 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er bare i en slags boble og prøver å holde angst og panikk på avstand.
Minste spiller sjakkturnering og mente han ville ha den store pokalen. Greit med mål. Men muligens litt ambisiøst.
Postet 12-01-19 kl 15:09 av star star er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no