Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 13-01-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er ikke hjemme, og får ikke sove. Jeg lengter hjem, ligger ikke godt, puta er vond, og jeg ligger og tenker at får jeg ikke sove nå så kommer jeg til å få nok et migreneanfall og da får man i alle fall ikke sove. To timer har jeg fått, så vekket sønnen min meg og så var det slutt.

Jeg er sur. Og trøtt.

Hæppi søndag.
Postet 13-01-19 kl 07:50 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg var i koselig lag i går og våknet med en lett prosecco-hodepine. Har fått luftet den litt nå, fordelen med å ha hund i huset. Planen for dagen er jobbing og langtur med nevnte hund. Søndager er likbare.
Postet 13-01-19 kl 08:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Oppstått her, men trøtt. Er litt stiv i skuldra og fikke sove lenger selv om jeg la meg sent. Mini skal på bursdag idag og junior vil i slalåmbakken. Jeg planlegger litt husarbeid, kaffe og avslapping.
Postet 13-01-19 kl 10:15 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Er heller ikke hjemme, men hos mamma. Tredje dag på rad med kjøretur for å besøke pappa på sykehus.
Postet 13-01-19 kl 10:19 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oppe og kjørt eldste til trening. Rydding står på planen i dag.
Postet 13-01-19 kl 10:20 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Foreløpig bare meg oppe, plan for dagen, gå en tur, stikke innom jobb og jobbe litt og deretter hjem.
Postet 13-01-19 kl 10:42 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Våken, de andre sover. Skal i alle fall gå en tur.
Postet 13-01-19 kl 10:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Alle oppe, fire folk i huset er alltid en bra dag Skal hjelpe til på sportbyttedag om en halvtimes tid, håper ellers på baking og litt husvask senere i dag og kanskje en liten luftetur før leggetid.
Postet 13-01-19 kl 11:18 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Våken.
Skolearbeid og tur og trening på planen idag.
Postet 13-01-19 kl 11:19 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Øving med korpset i dag også, så middag hos svigers.
Postet 13-01-19 kl 11:26 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Rolig morgen her etter koselig førtiårsfeiring i går. Og jeg har seksåring i dag!
Postet 13-01-19 kl 11:32 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med seksåringen, ingling
Postet 13-01-19 kl 12:00 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her har det snødd masse i natt. Har gravd fram bilen og kjørt Herremannen på trening. Planen var å sette meg på kontoret mens han trener, men jeg kom meg ikke inn på noen av parkeringsplassene på jobb pga brøytekanter, så jeg kjørte hjem. Og må ut igjen når han er ferdig.
Postet 13-01-19 kl 12:26 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn i pysjen! Søndag!
Postet 13-01-19 kl 13:02 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Sovet dårlig her også. Eller, godt men altfor kort. Lå lenge og vred meg, det er så fortvilende å være så trøtt og ikke klare å sovne. Nå har jeg kaffe, fyr i ovnen og er alene om å være våken, bortsett fra kattene. Koselig middag hos mannens bestekompis i går, sent hjem og må hente bilen der i dag. Må finne ut hva vi har i hus som kan lages middag av. Korpsøvelse i kveld, nærmer seg NM!
Postet 13-01-19 kl 13:09 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerere med 6-åring,Ingling.
Sovet dårlig her og, dagen idag består egentlig av bare MÅ ting og jeg vil ikke gjøre noe av det, men det er vel bare å brette opp ermene og sette igang?
Postet 13-01-19 kl 13:25 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Uff, Dali - håper det går bra med ham (og med moren din).

Barn med morfar og hund er hentet på toget, to medmusikanter er hentet, barn og med musikanter er kjørt til seminar, og morfar og hund kjørt til toget. Noen dager er jeg veldig glad for at vi har bil.
Postet 13-01-19 kl 13:37 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no