Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 29-07-16 kl 09:23 av Kaffestuggu



Fredag!

Kommentarer totalt 32

Kommentarer

Gammel
Toffskij sin avatar
Ja, det var det der med rest of the stuff, da.
Postet 29-07-16 kl 09:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Siste feriedager starter med time på sykehuset. :hurra:
Postet 29-07-16 kl 09:59 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Siste feriedag her også. Vi har ingen planer.
Postet 29-07-16 kl 10:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
To små veker att - eg skal berre vere heime, kose meg og ta i bruk det nye picnic-teppet mitt.
Postet 29-07-16 kl 10:10 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Svanen sin avatar
Snork... Trøtt etter 4 timers søvn etter konsert i går. Men vi koste oss!

Parkerte forresten ved Vestre Gravlund og gikk derifra. Vi var litt nervøse da vi møtte kø rett før Tåsen. Det gikk sakte i 30 min (stengt tunnel), så vi angret en liten stund. Men etter det gikk det fint. Verre var det at sistemann i følge, som skulle møte oss utenfor ikke kom før litt over 18. Vi trodde han måtte vente på oss. Men vi kom likevel ganske langt frem. Sambo har erfaring med å komme seg frem.
Postet 29-07-16 kl 10:11 av Svanen Svanen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Det var stor stas med Springsteen i Frognerparken i går, ja! Men er sliten i kroppen i dag; får ta det som oppvarming til Øya.
Postet 29-07-16 kl 10:12 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Siste jobbedag før ny ferie! Og jeg prøver å oversette vanskelige faggreier til noe som en utvikler skal skjønne hvordan skal fungere helt av seg selv mens jeg er borte. Det pleier jo å gå bra .

Kofferten min er nesten ferdigpakket. Det må være ny rekord. Dog ser det ikke ut til at jeg har tatt innover meg alle tipsene til hvordan pakke lett fra pakketråden her inne. Jeg er håpløs på pakking, eventuelt så er det garderoben min som er håpløs, for jeg mangler de 7 basisplaggene jeg kunne klart meg med på 14 dagers ferie.
Postet 29-07-16 kl 10:14 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg var hjemme fra parken litt over 02, det var en helluva venue å gjøre load out i, ass. Mørkt, bratt og trær overalt. Tilbrakte natten med å løpe etter rømmende flighcaser, føles det som.

Nuh - jobb. Og endeløse mengder kaffe.
Postet 29-07-16 kl 10:17 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Det kan jeg tenke meg, Maverick. Det var krevende nok å få ut seg selv av parken i mørket, når tusenvis av folk gikk i feil retning og plutselig var innestengt i en hekk.
Postet 29-07-16 kl 10:28 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Siste dag med F

Vi ordner litt på morgenen, er litt på jobb allerede føles det ut som. Grått i været i dag, så vi skal ordne litt småting.
Postet 29-07-16 kl 10:38 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Innestengt i en hekk?
Postet 29-07-16 kl 11:27 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Ler veldig av hekken.

Jeg har en sånn dag hvor ingenting virker. Teite locale-problemer i terminalen og uforståelige feilmeldinger fra statistikkprogrammet og sånt.
Postet 29-07-16 kl 11:28 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Var det pokemons der, kanskje?
Postet 29-07-16 kl 11:30 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Odelia sin avatar
Første uka i ferien er snart over. Etter en hyggelig hyttetur i helga, og deretter besøk av familie fra Oslo som dro i dag morges ligger vi nå på sofaen og nyter regnværet fra innsiden av huset. Planen er å dra ned til byen og teste ut festivaltemperaturen, men vi må vente til familiens yngste medlem skal våkne først Hun som aldri sov lenger enn til kl.6-7, har plutselig blitt et utpreget B-menneske (ikke hjalp det at hun sovnet sent i går eller var våken lenge i natt heller). Gir henne noen minutter til før jeg vekker henne så vi får kommet i gang her.

Hodet er visst ikke helt innstilt på ferie, og prøver til stadighet å forberede kroppen på arbeidshelg, men vi har rett og slett litt kjekke planer for helga så jeg håper været spiller på lag, for toppturer er hakket mer givende når man får klaring til å se utsikten (eller slipper sure, våte barn). Ja, og så alle de hundre prosjektene jeg har planer om her hjemme da, men først må jeg muligens få lukt i bedene som har stått neglisjert mesteparten av lysetiden. Det gror om ikke annet veldig godt oppi der
Postet 29-07-16 kl 11:56 av Odelia Odelia er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg prøver å lure meg selv til å skrive. Det er vanskelig når jeg egentlig bare vil titte på regnet og strikke ferdig kofta jeg holder på med.
Postet 29-07-16 kl 12:11 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Transportetappe i dag, fra øst til vest. Blir spennende å se hvor mye trafikk det er, nå som veialternativene er kraftig innskrenket. Jeg hadde håpet å lokke mannen over Hemsedal, for å sjekke føret på Kongevegen som jeg skal gå om litt. Men nå er ikke den veien et kjørbart alternativ, så da slipper vi både kjøre Hemsedal og gå Kongevegen de første dagene.
Postet 29-07-16 kl 12:13 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hei fra oppussingshuset! Jeg har forlatt mann og barn hos svigers på Sunnmøre for å ta mot kjøkken i dag og sette i gang montører på mandag. Her var det ikke så trivelig og ikke er det varmt vann, så jeg har booket meg inn på hotell i Oslo i natt og hjemme hos venninne i morgen. Miniferie før noen dager til på Vestlandet, det kan vel gå an. Satser på at savnet etter ungene kan døyves med hotell, kino og bobler.
Postet 29-07-16 kl 12:28 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Taien sin avatar
Vi sitter og ser på regnet for første gang denne ferien. Håpet det gir seg, for vi skal på Sabeltann show i kveld.
Bare to dager igjen av ferien, så en uke på jobb.
Postet 29-07-16 kl 12:50 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ingen planer skrev jeg tidligere i dag. Norway Cup starter i morgen, og som lagleder for to lag hadde jeg plutselig ganske mye å gjøre i dag allikevel.

Snuppa har vært hos frisøren i dag og ba om Noora-hår. Hun ble innmari fin, men det er fryktelig annerledes.
Postet 29-07-16 kl 13:13 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Tilbake i Reykjavik etter 16 dager på farten. Klesvask på agendaen, men siden det er knallvær, sol og17! Grader så må det kanskje utsettes til i kveld.
Postet 29-07-16 kl 13:19 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
I dag tar jeg mann og unger under armen og drar til skogs. Blåbærplukking!
Postet 29-07-16 kl 13:43 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Det var Pokemons i parken, Maverick. Greit å ha noe å gjøre mens man ventet på at det gikk an å komme seg ut av porten.

Og å si at folkemengden ble innestengt av en hekk (som i: gikk seg inn i en ende av parken der det plutselig var stengt med hekk, så man måtte enten klatre over eller gå tilbake, mot gangretningen for de mange som kom etter) er kanskje riktigere enn i. Men ikke fullt så morsomt.
Postet 29-07-16 kl 13:44 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg refererer hekkhistorien på kontoret til felles knegging her.
Postet 29-07-16 kl 14:08 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Hmh. Ikkeno' skogtur, mørkegråblå skyer har ankommet. Lego i stedet, da. Og så har jeg fått info fra skolen med program for fadderuken. Noe sier meg at jeg muligens kan bli utslitt. O.o
Postet 29-07-16 kl 14:32 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg følger en liten preteen til Gardermoen som skal fly en uke til mormor og morfar. Lurer på hvordan det skal gå. Palmen har lovet meg at de blir bedre når de fyller 10, håper virkelig det.
Postet 29-07-16 kl 16:36 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Siste feriedag.

Årets ferietur er den beste jeg har vært på. 1 hel uke i Elizabeth Bennets fotspor!
Postet 29-07-16 kl 17:18 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Eowyn, det har vært så stas å følge med på fb!
Postet 29-07-16 kl 18:15 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Høres fantastisk ut, Eowyn!
Postet 29-07-16 kl 18:17 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Når jeg har fått gått igjennom bildene kan jeg legge ut noen på FP.
Postet 29-07-16 kl 18:58 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Taien: Det har regnet godt her i dag, men nå tror jeg det klarner opp altså.

Vi dro til nabobyen på vitensenteret med enormt mange andre. Så blir det nok et år til neste gang.
Postet 29-07-16 kl 20:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
2 uker av ferien er allerede unnagjort, bare en igjen. Hjelp! Dette går for fort!!
Vi er innlosjerte på Dayz feriesenter i Rønbjerg. Bading, bowling, lekeland, spilling = fornøyde gutter.
Postet 29-07-16 kl 20:29 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi har kjørt fra øst til vest om sør. Mye kø alle veier er kort oppsummert av den turen i dag.
Postet 30-07-16 kl 00:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no