Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 06-10-20 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Etter en liten knekk i går over å bare sitte hjemme har jeg i dag dratt på kontoret ... sånn helt fysisk. Munnbind er ubehagelig, men det blir faktisk en vanesak. Selv om jeg håper at vi snart skal være over det verste og kan slippe å være pålagt å bruke dem.
Postet 06-10-20 kl 08:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Sikkert greit med en kontordag da Tjorven. Møte andre er alltid kjekt.

Jeg har fri idag og skal nyte fridagen. Livet byr på utfordringer om dagen så en dag uten mange planer er fint.
Postet 06-10-20 kl 08:48 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har fri i dag, men våkna supertidlig.Sånt tull! Jeg nekter å stå opp ennå i hvert fall. Kaffe på senga FTW!
Postet 06-10-20 kl 08:51 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har fri jeg også, men skal jobbe mesteparten av dagen. Deilig å komme litt ajour. Tilbake til mørkt og vått høstvær, så levende lys må til.
Postet 06-10-20 kl 09:46 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg trodde jeg skulle være frisk og på kontoret igjen i dag, men i stedet har jeg blitt dårligere igjen. Sofa og te, litt småjobbing innmellom når hodet fungerer og ellers minst mulig. Jeg er lei!
Postet 06-10-20 kl 09:51 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kontorkontor i dag også og planlegger det resten av uka. mens mann og barn har høstferie hjemme.
Foreløpig ser det ut til å bli en fin dag, men uværsskyer lurer i det fjerne.
Postet 06-10-20 kl 09:58 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Grått og trist vær i dag. Sykkelturen til jobb gikk heldigvis uten mange dråpene regn. Fraværslista blant ansatte i dag er lang som et vondt år. 23,5 % fravær er mye. Det blir en lang høst.
Postet 06-10-20 kl 10:10 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
Postet 06-10-20 kl 10:11 av star star er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Høstferiemorgen på fjellet.

Jeg har en snill mann som står opp før meg og fyrer i peisen, så jeg har varm stue, kaffe, strikketøy og den nyeste Ken Follettboken. Lillesøster kom opp i går og vi lar henne sove litt lengre og venter med frokost.

Grått og tåkete ute, men ikke verre enn at vi skal få oss en tur.
Postet 06-10-20 kl 10:44 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg er litt overraskende alene på hjemmekontoret, og lurer på hvor mannen er. Gikk en time med bikkja før det varslede regnet kom, så egentlig burde jeg være full av pepp.
Postet 06-10-20 kl 10:52 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Siste jobbedag før høstferien her. Jeg har fire timer på rappen før lønsj, så er jeg ferdig med alt som er timeplanlagt. Har selvsagt retting/vurderingsarbeid liggende, så det er ikke noe problem å fylle både resten av dagen og litt av ferien med det, men deilig å ikke ha forpliktelser.
Postet 06-10-20 kl 11:00 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er litt overraskende helt mutters alene på kontorkontoret. Det var flere fra avdelingen min som stod oppført at de skulle komme i dag, men jeg sitter her helt alene. Ikke er det noen fra de avdelingene som er rundt heller. Så da falt litt av poenget bort.

Men, men ... det sosiale får jeg ta på et annet tidspunkt.


Og så viser det seg at jeg har bryllupsdag i år. Jeg har vært gift i 14 år. Dette siste halvåret har definitivt ikke vært det beste av de 14, men han er nå en trivelig kar, så dette løser seg på sikt. Ingen planer for feiring, men vi vet at vi skal feire når vi bare blir ferdige med bursdager og konfirmasjon.
Postet 06-10-20 kl 11:03 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg er trøtt, sliten mentalt og litt lei. Mamma tok sin andre kreftoperasjon i går, og fjerde operasjon på tre år for diverse greier. Dette kunne ho slippe. Uff. Men eg får no gå på jobb likevel og sjå om det blir bra.
Postet 06-10-20 kl 11:08 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Pjusk på alle som trenger! Inkludert meg selv, kjenner høstmørket, været og korona-komboen gjør sitt. Jobber heldigvis jevnt fra kontoret, vi er få her når vi er alle, nå er vi nesten ingen. Men hjelper på hodet å få sette seg i bilen og kjøre til et annet sted for å jobbe. Velger helt selv hvor jeg vil jobbe, det er jo egentlig en fin ting, men kjenner at litt for mange er i ferd med å gro fast der hjemme. Jeg trenger faglig og sosialt fellesskap IRL også. Dvs online begrenser det seg til faglig, lite relasjonsbygging om dagen.
Postet 06-10-20 kl 11:41 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Fint vær og skal dra med meg to gutter på en liten luftetur i fjellet. En kort tur for junior er jo fremdeles ganske nyoperert. Men vakkert ute nå.
Postet 06-10-20 kl 12:10 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Tjorven!
Postet 06-10-20 kl 12:56 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
UÆÆÆÆ, semesterstart er så vanvittig travelt!
Postet 06-10-20 kl 13:24 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Yo. Dagen har gått med til fagsamling for sceneteknisk bransje, og å pusle sammen et monumentalt dokumentasjonskrav til Kulturrådet, som blant annet ber om taushetsbelagte tall jeg ikke hadde fått tilgang til om jeg så hadde vært Bruce Springsteen sjæl. Deilig.
Postet 06-10-20 kl 17:56 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no