Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 07-06-18 kl 07:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
trenger kaffe nå..
Postet 07-06-18 kl 08:16 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Venter på at han jeg skal ha møte med skal dukke opp, resten av dagen blir det å jobbe med rapportering.
Postet 07-06-18 kl 09:11 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Kan det ikke bare være ferie snart?
Trøtt og lei.
Postet 07-06-18 kl 09:43 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
I dag komjeg sent på jobb og skal gå tidlig. Ettermiddagen er fullstappet av avslutninger, fotballkamper og FAU-møte.
Postet 07-06-18 kl 10:26 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg gjør meg klar til lang dag i dag, men ikke med så mye jobbing. Sommerlunsj med ledergruppen fra klokken 13 og så skal jeg på Bislett Games senere i kveld. Det siste kom litt brått på, fikk plutselig billetter i går.
Postet 07-06-18 kl 10:29 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg skal på sommeravslutning for rektorer og ass. rektorer etter lunsj. Jeg får være med på den faglige delen fram til kl. 17.30, deretter må jeg hjem mens rektorene får middag.
Postet 07-06-18 kl 12:44 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er helt skutt. Åpen dag på skolen i dag, mye folk og surr hele tiden. Men det er innmari flott å vise fram skolen og det vi har jobbet med. Det hjelper jo heller ikke at jeg er veldig forkjølet.
Postet 07-06-18 kl 20:27 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hjemme igjen etter avslutningen. Astrid Søgnen avsluttet den faglige delen med å si at nå måtte ass. rektorene gå hjem. Om vi ville ha middag neste år var det bare å bli rektor. Det var motivasjonen sin, det.
Postet 07-06-18 kl 20:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Eksamensforberedelser, karaktermøter og umotiverte elever på jobb, spiste frokost 13.30. Åpen dag på barnas skole. Har stått vakt i kiosken, mannen er på jobbtur, takk og pris for greie besteforeldre som kan gjete Oskoreia. Laaaaang leselekse på førsteklassingen, tvangsbading av groskitne unger, en time forsinka med legging, og selvsagt skal den kresne ungen på tur i morgen og ha med «ekstra god matpakke». Hva i all verden er det, da?

Kjenner jeg er mer enn klar for å sette med med beina høyt og legge opp nytt strikketøy. Kanskje i helga.
Postet 07-06-18 kl 21:51 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Håper det kommer te, sjokolade og strikking din vei snart, Matilda!
Her var det stor sorg i heimen da yngste kom hjem fra skolen, for det skulle flettes sydenfletter på SFO, og så ble det ikke noe av, fordi det var lus på skolen! *insert massiv hulking* Så nå har jeg brukt en time av kvelden på et slags fletteforsøk. Blir definitivt ikke en ny karriere, men fikk lykkelig åtteåring.
Postet 07-06-18 kl 22:04 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Ekstra god matpakke er jo superlett til kresne unger, ja. Eldste klager av og til på variasjonen, men det er hun som kun liker leverpostei, foråsiresånn.

Konferansedag i går og halve dagen i dag, og litt tid hjemme aleine til jobb og yoga før henting og full rulle til langt på kveld. Blir deilig å legge seg.
Postet 07-06-18 kl 22:06 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har laget road-trip-spilleliste til jeg skal kjøre til Loen i morgen! Det er jo det viktigste med hele turen. Det er høy allsangfaktor, forråsiresånn.

Gaven til førtisbarnet er at hun får skippe alle sanger hun ikke liker. :raus: Det er noen fabelaktige, noen guiltys, noen goldieoldies og noen virkelig helt forferdelige.
Postet 07-06-18 kl 23:03 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no