Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 16-10-20 kl 08:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har forelesning på pysjkontor i dag, litt deilig fordi det er lenge siden sist. Planen er å gå en tur i sola i lunsjen, en hel dag med Zooming tar knekken på meg.
Postet 16-10-20 kl 09:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Fjernkontor i dag med Skype møte nesten hele dagen.
Postet 16-10-20 kl 09:19 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Heldigvis hjemmekontor her etter nok en natt med dårlig søvn, men, men, nå er det snart helg. Alene i huset akkurat nå, men mannen er bare og trener, og så kommer han hjem igjen et par timer før han skal halv dag på jobb.
Postet 16-10-20 kl 09:26 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Effektiv start på dagen, men med alt annet enn jobb. Jentunge sendt avsted på uteskole med grillmat og kakao i sekken, all papp er kommet ut i pappdunken siden den hentes i dag, mailutveksling med smittevernlegen i kommunen med tanke på vaksine og klesvask.

Får sette i gang med å jobbe litt også tenker jeg.
Postet 16-10-20 kl 09:54 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Bra jobba Frøy, men snakker du med smittelegen om klesvask?
Jaja. Eg skal kanskje rette prøver, kanskje vakse badet og heilt sikker handle mat.
Postet 16-10-20 kl 10:04 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Er ikke det normalt da Honda? Alle smittevernsleger har en hotline med tanke på klesvask?
Postet 16-10-20 kl 10:07 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Her har mannen gjort rent stua rundt meg her nå, og så skal jeg ta 2. etg. litt senere i dag. Og så skal det handles til helga etter jobb.
Postet 16-10-20 kl 10:11 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hjemmekontor og skal snart sette brød til steking.
Postet 16-10-20 kl 10:28 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det skal avholdes konfirmasjon i morgen. Planen var at kaker skulle spises hjemme hos oss, og derfor ba jeg om avspasering i dag slik at jeg kunne bake og vaske. Men nå går ikke ting helt som planlagt om dagen, så hele selskapet er flyttet til en restaurant. Bankkortet får kjørt seg, men jeg slipper å vaske. Så jeg har en rolig dag. Må bare stryke bunadsskjorter og skrive talen helt ferdig.
Postet 16-10-20 kl 10:30 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
Lykke til i morgen Tjorven!

Her titter sola frem etter en litt tåkete morgen. Fortsatt kjølig da.
Postet 16-10-20 kl 10:51 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Jeg skal på jobbintervju. Begynner å bli ganske spent. Vil bort fra der jeg jobber nå. Men denne jobben virker egentlig litt vanskelig. Også ligger den i Oslo, mens nå jobber jeg 15 min å gå fra huset. Stor overgang, som blir veldig vanskelig å ta stilling til, kjenner jeg.
Postet 16-10-20 kl 10:53 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Tvi, tvi Pelle!
Postet 16-10-20 kl 11:11 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lykke til, Pelle.
Postet 16-10-20 kl 11:15 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Pelle: Det fine med jobbintervju er jo at det går begge veier. Du får kjenne litt på hvordan de er, og om dette er noe du virkelig vil. Og det med reisevei blir jo noe helt annet når barna er større og det ikke lenger er krise om de må være hjemme alene en time eller to og sågar kan lage middagen klar til du kommer hjem.
Postet 16-10-20 kl 11:18 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg lurer på om sola fikk med seg min plan om at jeg skulle utnytte den i lunsjen, for nå er den forsvunnet?

Jeg fniser litt i skjegget av en student vi har i praksis på jobb. Han har hver dag denne uken hatt lange monologer om alt han mener er feil med lærere og dagens skole. Det er jo litt ballsy i et rom med 27 representanter for det han kritiserer. Foreløpig har vi vært ganske veloppdragne og mest lattermilde.
Postet 16-10-20 kl 12:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Haha Blondie, mannen min er student i praksis nå, håper ikke det er ham. Høres ikke ut som ham da.

Jeg sitter alene på tomt kontor i dag, det skulle komme en pakke og rengjører, og jeg har en treningstimet rett etter jobb på senteret her. Så da dro jeg innover, og det er helt greit å sitte alene når jeg vet om det på forhånd.

Snart helg, uten faste planer, det blir digg!
Postet 16-10-20 kl 12:32 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Tjorven: ja enig. Er vel mer at jeg er blitt lat og bedagelig og vant til å stå opp 8.30....
Postet 16-10-20 kl 12:35 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vi hadde en sånn sommerstudent en gang hos oss, Blondie. Han fikk ikke maks ut av den sommerjobben, for å si det sånn. Når du forteller folk med spesialkompetanse på et smalt felt at de ikke er flinke nok, da får du ikke stjerner i boka. Det var bare damene som ikke var gode nok da. Merkelig det der.

Jeg er en av de få som ikke har hjemmekontor i dag, så det er veldig stille her. Jeg får gjort mer da, det skal jeg ha.
Postet 16-10-20 kl 14:11 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg begynte dagen i spesialklassen vår i dag. Og er full av beundring for de som jobber der. Ellers ble avslutninga av dagen litt hektisk og jeg håper saken er landet og at det ikke skjer noe mer i helgen. Rette instanser er kontaktet og vi må jobbe mer med det neste uke. Men nå skal jeg straks hjem.
Postet 16-10-20 kl 17:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Helg!

Jentunge sendt avgårde på trolldomsakademiet, mann sover på sofaen og gutt gamer så da kan jeg krølle meg sammen i sofahjørnet med strikketøyet.
Postet 16-10-20 kl 19:31 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no