Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 13-07-17 kl 07:00 av Kaffestuggu

Stuggupersonalet bestemte seg for å bli værende på Røros, så ikke nytt bilde i dag.

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Høst sin avatar
Skal levere mann og barn på flyplassen for hoppe-flyreise til Donald-øya. Mannen er ubekymret, mens seksåringen pakker som om han skal på verdensomseiling (og jeg pakker opp), og toåringen veksler mellom trassanfall, sjarmanfall og "mamma væle meeeeeed......" Mammaen meldte seg derimot frivillig til å kjøre bilen dit (alene, uten barn, med ordentlig lydanlegg, og ny bil, og nevnte jeg alene??? ). Først en tur innom foreldre på veien, for å sy en kjole til toåringen. Det har jeg aldri noensinne vurdert å gjøre tidligere, så den blir sikkert bra!!! åpenbart endelig ferie!!
Postet 13-07-17 kl 08:44 av Høst Høst er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Ikke ferie enda her, selv om det kjennes ut som om hodet har tatt ferie. Knall blå himmel ute, så mulig det blir utekontor etter lunsj, jeg kan sikkert lese noe greier...
Postet 13-07-17 kl 09:24 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Kos dere masse, Høst!

Vi kom hjem fra ferie i går. Ungene syntes det var deilig å sove i egne senger med dyne og sover fortsatt.
Postet 13-07-17 kl 09:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Donaldøya?

Hjemmekontor her i dag, og siste barnehagedag for seksåringen min.
Postet 13-07-17 kl 09:41 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg er på toget til Gøteborg, og har heldigvis med meg alle tre barna, Mann, sykler OG vogner.
Postet 13-07-17 kl 10:23 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Heia Maverick!
Postet 13-07-17 kl 10:31 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God tur Maverick.

Vi skal på stranda, jeg trenger sol og varme.
Postet 13-07-17 kl 11:04 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Donaldøya = Andøya?
Postet 13-07-17 kl 11:22 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Her er 10 grader og nordavind. = iskaldt. Jeg har flyttet inn i ullsokker og ulljakke på ferie.
Jeg vil ha sol og varme, men skal til Trønderland senere i ferien og det er ikke kjent for sol og varme.

Jeg trenger sol og varme, kanskje vi kan få noe av den hetebølgen i Syd Europa?
Postet 13-07-17 kl 11:24 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God tur til både Høst og Maverick og andre!

Vi pakker sekker på Milano-hotellet og skal snart av gårde for å se Nattverden og, litt senere, Anselm Kiefers monumentale installasjon på Hangar Bicocca. I ettermiddag/kveld går toget videre til Firenze, som jeg aldri har sett før og gleder meg til.
Postet 13-07-17 kl 11:25 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Høst sin avatar
Sitat:
Donaldøya = Andøya?
Postet 13-07-17 kl 11:35 av Høst Høst er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God tur, turfolk!
Jeg har sovet i en ekte seng i ei hytte på strandafjellet. Hva skal vi finne på i dag, tro?
Yr påstår at det regnet fra seg i går.
Postet 13-07-17 kl 11:36 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Ungene er allerede ute med venner, første dag hjemme, så jeg er plutselig alene. Fått hengt ut en vask, lagt bort rene klær, ryddet litt og drukket kaffe. Mulig jeg skal ta meg en tur til Monter og se om de har ferdige garderobeskap. Noen som vet? Vil slippe å skru.
Postet 13-07-17 kl 11:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Aaaah!
Postet 13-07-17 kl 11:38 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hva er det med FP og Andøya? Er det ikke overraskende mange av oss som har relasjoner der? Det er jo et bittelite sted.
Postet 13-07-17 kl 12:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
I går toget vi hjem etter noen dager i Oslo. Godt å sove i egen seng, men ikke fullt så godt å ta på ullsokkene for å holde varmen. Men jeg har te, morsom arbeidsoppgave og aleinetid for første gang på over tre uker, så jeg har det egentlig helt strålende.
Postet 13-07-17 kl 12:07 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Her ved Biscaya er det nokså grått, regnet i går kveld men skal visst bli sol igjen i dag. Jeg var visst ikke så snill i året som gikk. Var fortsatt grått i halvnitiden, så jeg sov litt til. Nå bør vi vel stå opp snart, får se om været tilsier strand eller akvariumbesøk i dag.
Postet 13-07-17 kl 12:16 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Ja, du kan så si, Tjorven, men det er nok sånn at det bare kommer flotte folk herifra....
Postet 13-07-17 kl 12:32 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Og jeg som kommer fra den såkalte Donaldøya koblet ikke det til Andøya i det hele tatt.
Postet 13-07-17 kl 12:34 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Rolig dag på jobb
Jeg sitter i resepsjonen, noe som er en grei avkobling faktisk. Ute så er det 11 grader og regn

Satser på at finværet kommer når jeg går ut i ferie om en uke
Postet 13-07-17 kl 12:36 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Yr lover sol, men eg kan ikkje sei at me har sett så masse til den, denne veka.
Her tok eine røykvarslaren nesten fyr i stad. Ekkelt. Fekk den heldigvis ut (i regnet) ganske så fort og fekk slått batteriene ut. Nye batteri og alt, men eit eller anna sa klikk inni der. Røyken sto ut frå den i alle fall.
Postet 13-07-17 kl 12:44 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har 21-års bryllupsdag i dag så jeg fikk sjokolade til morgenkaffen. Vi skal feire på Ekebergrestauranten i kveld.
Postet 13-07-17 kl 13:07 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God tur Høst og Maverick.

Vi kom hjem fra USA i går. Gikk i en øs av tretthet i hele går og jeg sov til 11.30 i dag.
Postet 13-07-17 kl 13:32 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er også fra Donaldøya.
Minsten har fått av gips og eldste har klipt seg kort. Utrolig uvant.
Postet 13-07-17 kl 13:33 av star star er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
En arbeidsdag igjen før ferie. Her regner det og er ti grader. Herrefred! En kollega har sin siste arbeidsdag i dag før pensjonisttilværelsen så vi skal ut å spise rett etter jobb. Mannen holder på å slite ut sin svigerfar for de er på småbruket og skifter tak. Det tar tid og er masse tungt arbeid. Greit å ha en pensjonert gammel gårdbruker tilgjengelig. Kan brukes til så mangt. Rydder arbeidsbenker og gjør meg klar til ferie.Kalenderen er stappfull i august så skal nå nyte tre uker fri.
Postet 13-07-17 kl 14:53 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Kom sørover. Sol og 20 på Sørlandet.
Postet 13-07-17 kl 15:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Ah, jeg har endelig fått gjort litt husarbeid. Ryddet av begge bordene i stua og tørket støv. Nå har jeg litt klær å sortere, og å vakse over gulvet så er stua litt presentabel iallefall..
Postet 13-07-17 kl 16:50 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Hos svigers i England etter fem dager i Wales. Glemte å pakke treningsbukse til walesturen og fikk ikke kjøpt heller, men nå som jeg er tilbake hos treningsbuksa, er det ingen bønn. Men jeg prokrastinerer. Sofaen er jo så myyyyyk og god. Ellers så prøver jeg å slutte å stresse over at ferien snart er over. For som mannen min sier: Ferien er ikke over før vekkerklokka ringer mandag morgen.
Postet 13-07-17 kl 20:06 av Divine Divine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no