Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 06-01-17 kl 09:10 av Kaffestuggu



Men det er fredag. Vi lover!

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
scilla sin avatar
Jeg fryhyhyyyser!
røster meg med at jeg skal på hyggelig lunsj i dag og at det er freddan. Jeg og minstemann skal ha hjemme-alene-helg og det blir også bra.
Postet 06-01-17 kl 09:24 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Kaldt, ja, men i dag hadde jeg i hvert fall åndsnærværelse nok til å ta på meg dunparkasen, og da blir alt bedre.

Motivasjonen min er sånn nokså fredagsaktig, men jeg får vel kanskje ta meg sammen og gjøre et eller annet.
Postet 06-01-17 kl 09:26 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Kaldt, men med te i koppen og ulljakke på går det greit. Passe temperatur på kontoret, da.
Postet 06-01-17 kl 09:33 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hvorfor må håndverkere som borer i betong begynne på arbeidet sitt kl 7? Den lyden er mange ganger verre enn vekkerklokka mi, den kan jeg i det minste slå av.
Postet 06-01-17 kl 09:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Prøver å finne meg sjølv igjen. Frukost og kaffi hjelper på. Trur eg.
Postet 06-01-17 kl 09:59 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er våken, intet mer. Gårsdagen ble et mareritt, i dag prøver vi å ta nye tak.
What doesnt kill you, makes you stronger eller? Siste dag av sykmeldingen, skal prøve å komme meg på jobb neste uke.

Hjertensfryd:
Postet 06-01-17 kl 10:07 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

I Bergen i dag er det bare fælt. Kald vind og sludd i luften. Heldigvis er det ingenting som tilsier at jeg må ut av kontoret i dag.

Fremdeles mye å gjøre, men jeg har en slags prioriteringsliste og det hjelper.

Og i kveld skal storesøster og jeg på kino og se Fantastic Beasts. Hun har allerede sett den to ganger, men jeg hadde simpelthen ikke tid før jul, så hun gikk gjerne igjen sammen med meg. Og så skal vi kjøpe thaimat og kose oss.
Postet 06-01-17 kl 10:08 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg har nettopp sett livestreaming av at min sønns innebandylag vant dagens første kamp, og er egentlig imponert over at ingen av trettenåringene på banen sovnet.
Postet 06-01-17 kl 10:11 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg var på kino i går med mannen, nesten helt utrolig, men sant! Så endelig Kongens nei, ble skikkelig bergtatt! Men noe kosemiddagsdate ble det ikke, slukte litt kafémat rett ved kinoen, ikke engang en decent kaffebar var innen kjapp gårekkevidde. Jaja, det kommer vel flere anledninger.
Postet 06-01-17 kl 10:42 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg må ut i kulda for å handle...
Postet 06-01-17 kl 11:24 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
Jeg starta dagen med å låse meg ute fra huset mitt.
Måtte ringe hjem mannen som kom med låsespray og tang og fikk møte ei illsint kone som i tillegg datt på isen ute her. Skikkelig møkkastart.
Men, nå er det bra!
Postet 06-01-17 kl 11:37 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Arbeidsviljen min har tatt helg.

Jeg har usannsynlig mye å gjøre. Men det har vært en veldig lang første uke etter ferie og jeg er simpelthen veldig trett kjenner jeg. Og så er jeg frustrert over en som ikke svarer. Jeg kan ikke få sagt mange nok ganger hvor krevende det er å være fagleder uten personalansvar. Fungerer greit når du forholder deg til folk som faktisk har lyst til å samarbeide og gjøre jobben. Men når du har en som ikke vil det. Og du ikke har noen myndighet til å pålegge eller etterspørre, bare til å spørre.

Men, men. Jeg skal gå 16.30. Bare fem timer igjen. Og så er det veldig helg.
Postet 06-01-17 kl 12:35 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har ikke store arbeidsviljen i dag, jeg, heller. Hadde legetime tidligere i dag, så da gikk det med to timer, og jeg har ikke helt funnet piffen etterpå. Hjelper ikke med hjemmekontor. Men har en del som MÅ gjøres, og frykt er jo den beste motivator.

Ingen planer for kvelden annet enn å lage pizza og se ferdig 8 mile. Trodde ikke det skulle være en film for meg, men jeg liker den veldig godt.
Postet 06-01-17 kl 12:42 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg likte også uventet godt 8 mile, Divine.

Jeg har vært ute og kjøpt kjøleskap til jobben, og sitter og fryser igjen noe vanvittig i våre nye lokaler. De er skikkelig kule, men bygget er fra 1967, og oppvarmingssystemet suger hoppetau. Det hjelper ikke med 10 minus ute heller. En kjøretur til, kanskje? Bilen er i alle fall varm ...:brr:
Postet 06-01-17 kl 12:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Her regner det nå, lå litt hvitt ute da jeg stod opp.

Godt det er fredag, lyst på vin og har en flaske klar på benken hjemme.

Få planer men tenker å få kjøpt slalåmstøvler til barna og utstyr til meg, om vi orker butikker, da.

Og så vil O se Fantastic Beasts, så det tror jeg står på planen i morgen.
Postet 06-01-17 kl 13:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Her melisdrysser det snø, er blitt hvitt på hustakene og noe av bakken, men nok en gang må det snø sånn fram til sommeren om det skal bli skiføre av det. Jeg er også uhyggelig travel kombinert med dønn sliten og umotivert, har treningstime på vei hjem og sushi og vin som venter etter dusjen. Håper jeg får gjort litt mer i dag. Viljen er vrang.
Postet 06-01-17 kl 14:18 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Åh, klassen min er så kul, og så bråkete, så no har eg innført reglar og deler ut merknader. Det går no bra til slutt, men skal eg ha dei i to og eit halvt år til så må det skjerpings til. Første halve året hadde dei vikar, og no kjem ho strenge og set grenser. Jaja. Eg trives godt med det. Litt høg fordi det er fredag og helg og det skjer ingenting i mårra.
Postet 06-01-17 kl 16:57 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fredag! Jeg har hatt et skikkelig vellykket møte som jeg var veldig nervøs for, og er endelig litt oppesen i nyjobben. Deilig avslutning på uken!

Få unger til drømmeland nå, så er det velfortjent sofakveld.
Postet 06-01-17 kl 20:58 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg har hatt en skikkelig bra og produktiv uke - som ble avsluttet med massemasse skryt fra kunden min. Slik er kjekt, i hvert fall når vi jobber med så vanskelige problemstillinger som vi gjør. Fornøyd!
Postet 06-01-17 kl 21:51 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no