Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 03-07-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Flyttedag!

I dag går flyttelasset. Vi er nesten klare. Det gjenstår å rydd ut av fryseren fordi vi håper at en del kan være med videre. Og MYE av innholdet i fryseren kan nok kastes.
Postet 03-07-18 kl 08:17 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Tjorven. Det er fælt mens det står på, og deilig etterpå.

Jeg er på jobb. Tre dager igjen til F og det er jeg veldig klar til, kjenner jeg.
Postet 03-07-18 kl 08:29 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Og der ble min flyttedag plutselig helt ubetydelig. Faren til en av snuppas venninner døde i går. Jeg kjente moren ganske godt også. Det er forsåvidt ikke uventet, men 13-åringer burde ikke miste faren sin.

Hva i all verden gjør man for å vise at man synes dette er helt forferdelig trist?
Postet 03-07-18 kl 08:31 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Så utrolig trist, Tjorven! Det setter ting i perspektiv, det er ulike ting man har å tenke på.
Postet 03-07-18 kl 08:37 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Å, der gjorde vondt å lese, Tjorven. Å vite at noen rundt bryr seg, tenker jeg er det viktigste.

På plass på kontoret. Dårlig oppmøte så langt, håper det livner til etterhvert. Konsert i kveld, med en superstjerne som ikke vil gå på scenen før etter solnedgang. Jeg spår en trøtt onsdag, og en middagslur i ettermiddag.
Postet 03-07-18 kl 08:59 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Så utrolig trist, Tjorven. Å vite at folk er der tror jeg er godt, kanskje en konkret gest som å komme med ferdig middag eller en ladning med boller?
Postet 03-07-18 kl 09:21 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Utrolig trist Tjorven!

Jeg spiser frokost før dagens første kamp. Minsten er litt bekymret for å stå keeper uten susp (han er egentlig utespiller, men de mangler keeper). Håper de har ordnet noe... #vilblibestemorengang
Postet 03-07-18 kl 09:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven.

Jeg vet heller ikke hva man kan gjøre. Men å spørre, nettopp om det, kan jo ikke skade. Komme bort med en ferdig middag, som kan fryses ned? Og, ikke minst, tilby noe hjelp om noen måneder, når det første rushet av tilbud kanskje har gitt seg.
Postet 03-07-18 kl 09:42 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Så trist Tjorven. Det viktigste tror jeg er å være tilstede, stikke innom med middag f.eks. En annen ting er å være der når den første perioden er over, at de føler seg husket da også.

I går rydda jeg ikke, i dag må jeg siden jeg får besøk. Jeg må også vaske en maskin med klær. Ellers få planer.
Postet 03-07-18 kl 09:45 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Så trist, Tjorven! Kanskje en middag eller boller hadde vært hyggelig, men nå står dere midt i flytting så det passer vel ikke. Men kanskje dette er ting dere kan gjøre når dere er vel installert, la Snuppa di gjøre det når hun er hjemme fra leir?
Postet 03-07-18 kl 10:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Så utrolig trist, Tjorven.
Siste dag før F. Jeg klarer liksom ikke helt å glede meg. Jeg lurer på om vi har valgt et litt dårlig feriemål i år, og kommer til å regne bort.
Postet 03-07-18 kl 10:35 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Så utrolig trist, Tjorven.

Mex, hvor skal dere?

Jeg forsøker å jobbe, mens jeg hører ungene leke med de små søskenbarna sine ute. Såpebobler er stas i alle aldre!
Postet 03-07-18 kl 10:53 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Vi skal til Thailand, Khao Lak.
Postet 03-07-18 kl 11:03 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Så vondt å høre Tjorven.

Mex, vi var i Thailand for tre år siden, det var helt fantastisk. Ja det regnet litt hver dag, men det var bare deilig. Vi hadde en dag der det pøste ned hele dagen ellers var det bad og sol og vidunderlig.

F i dag, og jeg nyter å ikke måtte gjøre noe som helst.
Postet 03-07-18 kl 11:08 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Så bra Pamina. Jeg krysser jo fingrene for at det blir noe slikt. Men jeg ser på yr nå at det har meldt ganske så mye regn hver eneste dag.
Postet 03-07-18 kl 11:24 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Håper det blir bra, Mex! Tropisk regn er jo noe ganske annet enn "norsk sommer"-varianten. Hvor varmt er det der på sommeren?
Postet 03-07-18 kl 11:33 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Temperaturen er bra. Ligger rundt 28-30 grader.
Og vi har vært i Asia på denne tiden før og opplevd regn. Da har det vært en regnskur og så er det over. Så jeg håper jo virkelig at det blir sånn. Men værvarselet varsler regn nesten hver time, og det er litt annerledes fra den gang vi var sist hvor vi kanskje hadde en byge eller to i løpet av hele dagen.
Men men .. vi får ikke gjort noe med været. Ferie er det uansett. Og det blir nok ting å oppleve selv i regnvær.
Postet 03-07-18 kl 11:37 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen. Første feriedag. Så langt bare to telefoner fra jobb.
Postet 03-07-18 kl 11:47 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Satser på lite regn, Mex. Var selv i Thailand, men i okt for mange år siden. Vi hadde halvannen dag med skikkelig pøsregn, ellers bra resten av tiden, men det var på Koh Samui.
Postet 03-07-18 kl 12:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
fra Vestlandet! Jeg var tidlig oppe for å hente mamma og kjøre henne til sommerhuset, og kom tilbake til tomt hus hos svigers. Har både trent og dusjet og slappet av, og nå kom alle hjem. Helt greit med ferie!
Postet 03-07-18 kl 16:32 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har bada i dag! To ganger.
Postet 03-07-18 kl 20:30 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Jeg har også badet, ettermiddagsbad. Vi bor slik til at vi har fem minutter å gå til en strand.
Postet 03-07-18 kl 21:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi pakket bag og tok middagen på stranda i dag. Helt vilt hvor deilige disse kveldene er.
Postet 03-07-18 kl 21:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Ja, deilige ettermiddager. Jeg får jo ikke gjort noe, men det gjør ingenting.
Postet 03-07-18 kl 23:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fin dag på cup. Status etter første dag er fire seiere og to uavgjort (fire lag). Minsten sto bra som keeper og slapp bare inn 6 mål. Og han fikk låne susp, så sjansene for fremtidige barnebarn er fremdeles store.
Postet 04-07-18 kl 00:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no