Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 01-10-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen!
Endelig sol og skyfri himmel.Stranda her kommer vi.
Men, kaffe først.
Postet 01-10-17 kl 08:47 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Stranda før 8 om morgenen. Noe sier meg at du er solhungrig, Millen!

I går ble det terrengsykling og jeg prøvde meg på downhillsykling. Småskummelt, men veldig artig!
Postet 01-10-17 kl 09:19 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 01-10-17 kl 09:41 av Timar
Gammel
Trixie sin avatar
Våken, ingen sol her
Fyt i ovnen og innedag venter. Men det er ikke så ille det heller. Fikk iallefall bestilt flybilletter til Spania igår så har vi noe å se frem mot.
Postet 01-10-17 kl 09:33 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her er det sol, den sommeren vi ikke hadde i sommer, har vi visst fått nå i september.
Jeg har vært en tur hos foreldrene mine og tatt opp brød, de kommer hjem fra Kreta i dag så jeg hadde lovt å gjøre det. Glemte det i går, så da ble det nå. Eller s i dag så er planen at lillebror skal bake brownies og overraske besteforeldrene med det. Må vel få gått meg en tur også.
Postet 01-10-17 kl 09:38 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Tror ikke vi har hatt sol på ukesvis? Det bøtter ned, helt perfekt innevær.

Jeg skal forberede timer og rette i dag.
Postet 01-10-17 kl 09:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Stille og rolig for øyeblikket, men kjenner at jeg må ut å gå litt og få ut rastløsheten om ikke så lenge, men foreløpig ligger jeg fint i sofan med kaffekoppen min!
Postet 01-10-17 kl 10:58 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Vi er 1 time foran Dere Timar.
Men en uke i Hellas og regn og grått vær flere dager blir jeg solhungrig ja. I tillegg til den kalde sommeren hjemme.
Postet 01-10-17 kl 11:03 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Vi våknet nettopp. Eldste lager scones til frokost.

Foreløpig opphold, men det skal jo komme store mengder regn til det neste døgnet.
Postet 01-10-17 kl 11:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg satt pal i sofaen og så gamle episoder av Akutten i åtte (!) timer i går, så i dag skal jeg kompensere ved å vaske klær, tempo-trene, lage middag fra bunn og gå på kino. Men foreløpig sitter jeg i sofaen ... dog uten Akutten.
Postet 01-10-17 kl 12:03 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har satt ned hauger av tulipanløk.
Postet 01-10-17 kl 12:38 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Jeg har gått ei mil i marka og skal nå forberede fårikål og eplekake. Traust, norsk søndag altså
Postet 01-10-17 kl 12:56 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Det er så luksus at mini har blitt så stor at vi voksne kan sove til vi våkner av oss selv. Stod opp halv ti og er uthvilt. Vasker klær, rydder og vasker. Pluss litt kaffedrikking. Får snart huset for meg selv og planlegger en tur ut innimellom huslige sysler. Vi drar til Malaga på fredag så skal pakke litt for uka blir hektisk.
Postet 01-10-17 kl 13:20 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Odelia sin avatar
Stille, rolig og lat søndag (enn så lenge) her, for første gang siden sommerferien. Den nytes med kaffe i fleng og strikketøyet i fanget mens mannen vasker bil og ungene er ute og flyr. Må snart sette på middagen som skal putre i noen timer før det blir litt søndagsbesøk, og så er det bare å trekke pusten for maratonuka som kommer.

Heldigvis både blåser og regner det langt mindre enn hva som var meldt så her har vi foreløpig sluppet billig unna.
Postet 01-10-17 kl 13:45 av Odelia Odelia er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
På hytta og har action ved å se en båt gå på skjæret her. I god fart.

De kom seg av før Andungen kom nærme nok i egen båt til å hjelpe dem av, da.
Postet 01-10-17 kl 14:03 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har syklet til Nittedal for å hente bilen, og nå er det ut på Øen en tur. Best å ta med regntøy, skjønner jeg.
Postet 01-10-17 kl 14:07 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Småregn i nabolandet, så her har familien tilbrakt formiddagen innendørs i vann, med bassang og boblebad. Ettermiddagens planlagte utendørsaktivitet utgår på grunn av regn, mon tro hva vi skal finne på da?
Postet 01-10-17 kl 14:34 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Blå himmel, sol, badin, iskald øl på stranda = Lykke søndag.
Postet 01-10-17 kl 14:57 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har blitt vaflet opp hos moren min, nå er det fortsettelse av rettebunke. Bare en uke til høstferie!
Postet 01-10-17 kl 15:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tinkadott sin avatar
Fårikål til middag og is og eplesnurrer til dessert. En del igjen, så heldigvis en drøy time før de kommer!
Postet 01-10-17 kl 16:09 av tinkadott tinkadott er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Fårikål her også, og regnet har kommet hit. Egentlig litt deilig, synes jeg. Planlegger Moldetur med jentene i høstferien.
Postet 01-10-17 kl 16:15 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
En tilsynelatende sløv søndag, helt til vi kom på at den ene bilen måtte repareres slik at vi kunne hente den andre bilen som ble satt igjen hos middagsverter i går for så å komme oss til nytt middagsbesøk. Så oppdaget jeg at min mobil var borte, og det tok litt tid før jeg kom på at det finnes en "finn min iphone"-funksjon. Puh! Den ligger også igjen hos middagsvertene fra i går. Så kom vi på at vi har konsertbilletter til naboens veldedighetskonsert i kveld, så da ble i alle fall sløvheten blåst bort.
Postet 01-10-17 kl 16:18 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er ganske daff og sitter og småjobber litt, burde egentlig pakke og rydde og vaske. Jaja, dagen er ennå ung.
Postet 01-10-17 kl 16:28 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Her er uret 1645 og Vi har akkurat spist lunch med deilig hvitvin til.
Postet 01-10-17 kl 16:44 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Har brukt ettermiddagen på å rydde det meste ut av kjøkkenskap og skuffer, i morgen tidlig kommer montøren og skal skifte alt av fronter, sideplater, skuffer og benkeplate. Hengeren med de nye delene parkerte han her i formiddag. Håper bare at han blir ferdig på en dag.
Postet 01-10-17 kl 20:13 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Sitter på verandaen med rosévin i glasset og rundt 20 grader tipper jeg.
Postet 01-10-17 kl 20:55 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no