Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 03-09-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Selma sin avatar
Førstemann Her er det riktignok søndagskveld ennå. Laybor Day i morgen og dermed fridag for hele gjengen så det blir en rolig start på uka.
Postet 03-09-18 kl 08:06 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God mandag! Først på kontoret, og nå er kaffen straks klar. Skal kun jobbe til og med torsdag denne uken, så bærer det av sted til Spania!
Postet 03-09-18 kl 08:30 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Mornings! Det ble en brutal overgang fra kjærestebobla til hverdagen med unger, men nå er det vanlig morgen med steking av rundstykker og litt kos med skjønn elleveåring.
Postet 03-09-18 kl 08:34 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg kunne godt hatt et par dager helg til. Men nå er det mandag og jeg skal på jobb.
Postet 03-09-18 kl 08:41 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
God mandag! Her begynner kvardagen, med nye rutiner, å gå seg til, for førsteklassingen. Vi foreldre er framleis like surrete og må få betre struktur på pakking av sekk og slikt.
Postet 03-09-18 kl 08:49 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Nokon, pakk sekken kvelden før. Så på morgenen er det bare mat og drikke som skal i sekken.
Planleggingsdag i barnehagen så Minsta og jeg er hjemme. Vi får se hva vi finner på.
Postet 03-09-18 kl 08:56 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Postet 03-09-18 kl 08:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Ja, eg pleier eigentleg gjere det, Millen. Problemet i dag var at vi kom heim frå hyttetur i går og oppdaga at buksekurven i skapet var heilt tom og at vi var generelt bakpå med klesvask. Så i dag måtte eg stryke tørr ei sweatshirt-bukse. Trur min er den einaste med nystrøkne bukser på mandags morgon.
Postet 03-09-18 kl 09:10 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Fatt mot sier jeg bare.
*svosj*
Postet 03-09-18 kl 09:19 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har hatt en forferdelig dårlig natt. Igjen; fullstendig uten noen god grunn. Jeg klarer å finne masse ting som tankene mine kan kverne på om natta, men det er virkelig helt ubetydelige detaljer som jeg IKKE trenger å bruke energi på når jeg burde sove.

Legen min har gitt meg streng beskjed om at jeg må trene mer. I går hadde jeg til og med tatt henne på ordet, og knerten og jeg syklet en lang tur som vi begge ble slitne av. Jeg blir litt sur over at jeg for en gang skyld faktisk fulgte beskjed, og så hjalp det ingenting.

Jeg har en skikkelig kjedelig jobbdag foran meg også. :blæh:
Postet 03-09-18 kl 09:22 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
På vei til jobb. Fleksitid er gull altså.
Postet 03-09-18 kl 09:26 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sendt avgårde minsten på leirskole. Misunnelig altså.
Postet 03-09-18 kl 09:45 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
på Tjorven som har hatt en dårlig natt.

Selv har jeg faktisk sovet ganske godt og er sånn tålelig i humør. Litt for mye å gjøre og litt dårlig samvittighet for at jeg tar fri to dager neste uke. Samtidig så tror jeg at det blir en veldig fin tur. Og jeg avspaserer noen av de enorme mengdene med plusstid jeg har, så sånn sett burde det være rom for det.
Postet 03-09-18 kl 09:56 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Nok en fantastisk sosial helg, avsluttet med skogstur med småtvinsa i går kveld. I likhet med Nokon begynner vi også å gå oss til på rutiner, håper det blir litt mer overskudd på de små denne uka. Monday, bring it on!
Postet 03-09-18 kl 10:06 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Ikke lett å lese tungt pensum når det er en haug bygningsarbeidere rett utenfor veggene som bråker...
Postet 03-09-18 kl 10:12 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Mandag og en sjelden kontorformiddag uten akutte deadlines på ordreleveringer. I stedet er det prepping og pepping til komitémøter i ytlandet (sender utskremt medarbeider denne gang ) og utarbeidelse av tilbud til potensiell storkunde. Savner Ekko på øret, da, men har rikelig med kaffe.
Postet 03-09-18 kl 10:21 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings. Jeg har sovet godt, men litt for lite merker jeg. Og det er bare min egen feil. Masse pjusk til alle som sliter med søvn.

Vi har hatt myk start på hverdagen med bestemorbesøk i huset. Hun fungerer som Au-pair og hushjelp. Fra og med i kveld må vi klare oss selv. Det skal nok gå det også.
Postet 03-09-18 kl 11:03 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her er kontoret på flyttefot, noe som gjør at jeg sover utrolig dårlig på nettene, flyttingen gjør at jeg må stå opp 1 time tidligere, det vil si 0450 og det koster meg 300kr ekstra i mnd å komme meg på jobb. Er ikke helt vennlig innstilt på dette kjenner jeg.
Postet 03-09-18 kl 11:36 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Syk! Gikk totalt ned for telling i forrige uke og siden har det vært begredelig. Prøvde meg ut av huset både lørdag og i går, men det gikk dårlig. Så nå hviler jeg og håper jeg er i form til kvelden.
Postet 03-09-18 kl 11:44 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Taaaaaakar Harriet! God bedring!
Postet 03-09-18 kl 11:54 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hatt noen forferdelig dårlige netter jeg også, men jeg vet hvorfor. Litt for mange tanker som hoper seg opp samtidig. I dag går jeg egentlig bare rundt og eksisterer, det er vel egentlig ingen løsning i lengden. Mannen er hjemme med sykt barn og jeg er litt misunnelig.
Postet 03-09-18 kl 12:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg er på jobb for første gang siden tirsdag. Gikk fullstendig ned for telling tirsdag kveld og der ble jeg værende ...
Postet 03-09-18 kl 13:50 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Jeg er så trøtt at jeg er svimmel og gynger. Konfirmasjon i Oslo tok på når jeg måtte grytidlig opp to dager på rad og liksom ikke føler jeg har hatt helg.
Postet 03-09-18 kl 14:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Samme følelse her, millact - oppmøte på cup 08.20 på lørdag og enda en time tidligere i går, med et helspekket program for hele gårsdagen. Gi meg ei ny helg!
Postet 03-09-18 kl 14:13 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Katta sin avatar
Det er noe fint med å begynne på jobb etter ferien også. Mange hyggelige mennesker man ikke har møtt på en stund. Og som man oppdager igjen når man har fått hodet opp av bunkene av ting som har hopet seg opp gjennom ferien.
Postet 03-09-18 kl 14:55 av Katta Katta er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God ettermiddag! Bratt mandag etter festlig/faglig/sosial helg med jobb i det nære utland. Det var morsomt og viktig for meg som er ny, men hjelpes, to netter med 3-4 timer søvn og så på ny uke, er alt for gammel til sånt! Ny helg ønskes her også!
Postet 03-09-18 kl 16:23 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Ny uke i gang etter en nydelig helg. Har kost meg på topptur i dag, i ettermiddag er det kamp med poden.
Postet 03-09-18 kl 16:39 av Chablis Chablis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no