Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 07-09-21 kl 08:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Tirsdag, straks klar for jobb. Vgs eleven er allerede ute av døren. Yngste blir hjemme, fremdeles forkjølet. Foreldremøte for vgs eleven i ettermiddag.
Postet 07-09-21 kl 08:37 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Allerede tirsdag.

Storebror er straks klar til å ut døra, Lillesøster har gått til streik, hun skulle egentlig på alterativ opplæring i dag, men så tok lærer koronatest i går, og svaret kommer ikke før i dag. Og hun hadde ikke tenkt seg på skolen isteden gitt.
Var hjemme i går også.
Bonusgutten er igang med uke 2 med søndag kveld - onsdag kveld til mor, og det går hakket bedre for hver levering.

Jeg har nettmøter i begge matteklassene i dag, 1p er plankekjøring, 1py frykter jeg kommer til å ta livet av meg. Jeg greier bare ikke forstå potenser. Det går bra helt til paranteser og brøk blir blandet inn i bildet.

Litt vanskelig å holde motet oppe, når jeg allerede i første uka tenker at dette greier jeg aldri. Men er vel bare å bite sammen tennene og kjøre på.
Postet 07-09-21 kl 08:59 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Morgenkaffen inntas i drive-through kø for drop-in test. Vi er enige om at det hadde vært morsommere om det var ferjekø. (Som for oss betyr ferie.)
Postet 07-09-21 kl 09:05 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg nyter en langsom morgen fordi jeg har passtime klokka ni. Passkontoret er på veien til jobb,og med dagens drittvær tar jeg det på veien i stedet for å være på jobb i 30 minutter først. Orker ikke å bli våtere enn jeg må ...
Postet 07-09-21 kl 09:14 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Serafin. Lykke til med matten.

Jeg har halv dag på hjemmekontor før jeg skal avspasere i dag og har virkelig tatt rolig morgen. Så nå har jeg nettopp kommet meg opp av sengen. Jeg kjenner at dette var helt riktig. Bare full avslapping.
Postet 07-09-21 kl 09:15 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb, men ikke helt til rett tid.
Har "fridd" til både fastlegen og fysio.
Deilig stille på jobben, i går rømte jeg 10 min før slutt da rengjøringspersonalet startet støvsugeren. Følte hode skulle eksplodere.
Postet 07-09-21 kl 09:40 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Er veldig enig i at ferjekø er morsommere enn test-kø, men godt at man kan drop-in-teste likevel. Vi har plutselig fått tilgang til hurtigtester hjemme. Via mannen sin jobb, det er jo veldig praktisk - da kan man teste uten å sette livet på pause et døgn eller to. Er det skjellig grunn til mistanke så tar vi selvsagt en skikkelig test.

Nå har høstregnet kommet, men det sier plantene i hagen at er helt ok.
Postet 07-09-21 kl 09:44 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg sitter på jobb i siste dag i det vikariatet jeg hadde nå sist, og håper, håper, håper jeg blir bedt om å ta et nytt et som går fra 1.10 og ut november i første omgang. Det er ikke gøy å ikke ha fast jobb. ><
Postet 07-09-21 kl 11:10 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det er fryktelig slitsomt å gå i vikariater og midlertidige stillinger, Pappalille - håper du får noe fast snart!
Postet 07-09-21 kl 11:17 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Pappalille.

Jeg har vært i akkurat samme situasjon og husker det godt. For meg endte det med at jeg fikk ny jobb. Gikk til sjefen og sa ha det bra. Jeg har siste dag i dag og starter i ny jobb i morgen og ble møtt med stor overraskelse. De regnet med at jeg bare satt og ventet på ett nytt engasjement.

Jeg håper i ditt tilfelle at du enten får en fast jobb der du er, eller en ny og enda bedre en.
Postet 07-09-21 kl 11:38 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jøss - passtimen var ferdig kl. 9.10, og nå 10.40 fikk jeg melding om at ID-kortet allerede er ferdig produsert og sendt. Det gikk fort!
Postet 07-09-21 kl 11:46 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Jeg var så heldig at begge timene med både 1py og 2py på dagtid denne uka, var kun meg.
1py hadde jeg ikke så mye behov for hjelp, så der ble det mest snakk om praktiske ting.

med 2py, der jeg slet noe sinnsykt i går, da fikk vi brukt 45 minutter på å få meg til å forstå det, og jeg har sittet og gjort oppgaver fra 11-15, og jeg tror faktisk det har begynt å gå opp noen lys for meg, så jeg ser litt lysere på det meste nå.
Postet 07-09-21 kl 17:00 av Serafin Serafin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no