Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 09-09-21 kl 07:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Hjemme på sofaen med feber. Bah. Håper det slipper taket snart
Postet 09-09-21 kl 08:47 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gmorn. Fortsatt vilt stor ordrepågang her. Og hen vi har tilbudt jobb drøyer med å svare ...

Jaja, ut og jobbe med seg!
Postet 09-09-21 kl 08:56 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God morgen.
På jobb. Ikke akkurat noe pågangsmot og jeg håper folket rundt meg skal i møter. Da blir det behagelig stille.
Postet 09-09-21 kl 09:07 av star star er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

På jobb og litt sånn avslappet nøytral til å være her kjenner jeg. Jeg fikk Aftenposten Innsikt med morgenavisen i dag og kjente en intens trang til å bare bli sittende hjemme med kaffekoppen og lesestoff.

Men, men. Jeg har kommet hit, det er en lang dag, men med møter som bryter den opp. Og livet er egentlig helt greit.
Postet 09-09-21 kl 09:09 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret i dag. De som har fulgt koronatrådene vet at det har vært litt omdiskutert for min del. Men; i dag ble jeg hasteinnkalt til et fysisk møte med departementet og direktøren for det hele skal være med. Så da stiller man bare på jobb.

Er skitnervøs og gleder meg veldig til dette er over.
Postet 09-09-21 kl 09:29 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Tjorven! You can do it! God bedring, Mex!

Jeg er også på jobb, har for én gangs skyld i livet ikke bare førstetimer, så jeg sitter her med noen elevtekster og vurderer å hente te. Det er så laaaangt å gå, bare. Dessuten har jeg glemt fitbiten hjemme, så jeg får jo ikke ordentlig uttelling for det. Har både time jeg gleder meg til og møte jeg gruer meg til i dag, satser på at skuldrene er litt lavere etter sistnevnte.
Postet 09-09-21 kl 09:34 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
God morgen, god bedring Mex og go Tjorven!!

Jeg er på hjemmekontor, selvvalgt pga. praktiske omstendigheter, er lykkelig over å ha valget helt selv. I går var en lang dag, kjøring tur/retur hovedkontoret i Vestfoldby, full arbeidsdag og rett på korpsøvelse. Er visst helt avvent med den slags aktivitetsnivå, er godt sliten i dag og helt ok å ikke dra til kontoret i dag. Får besøk av venninne vestfra i dag, vi skal ut og spise og hygge oss i byen i kveld, gleder meg!
Postet 09-09-21 kl 09:39 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Heia Tjorven.
Postet 09-09-21 kl 09:45 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen!
Her var det mye å ta tak i dag, Mex får et ønske om god bedring, Tjorven får heiarop og alle andre får klare seg med en klem.

Her har det vært travelt nå tidlig på morgenen, men nå roet det seg litt heldigvis, starte robotstøvsugeren og sette på en maskin med klær da kanskje.
Postet 09-09-21 kl 10:01 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
God bedring, Mex! Heia, Tjorven!

Jeg fikk tilbud om Aftenposten Innsikt i dag, Blå. Kan du fortelle litt om ditt inntrykk av det bladet, hvis jeg kan kalle det det?

Hjemmekontor i dag. Jeg skal til legen og det er mye nærmere hjemmefra enn fra jobb.
Postet 09-09-21 kl 10:10 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, klem til alle som trenger det!

Jeg er på kontoret i nytt skjørt. Det er rart og varmt ute, men helt ok å vente litt til på høstgufset som sikkert kommer snart nok.
Postet 09-09-21 kl 10:12 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg liker godt Aftenposten Innsikt. Det kommer en gang i måneden og går i dybden på noen saker. Hvor mye jeg leser av hvert blad kommer jo an på hvor interessante sakene er for meg, men akkurat det som kom i dag så ut til å være midt i blinken.
Postet 09-09-21 kl 10:22 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi hadde Aftenposten Innsikt en god stund, men det ble for ofte at det ikke ble lest. Nå kjøper jeg det heller på løssalg innimellom, gjerne i perioder/ferier hvor jeg vet at jeg har tid til å lese det. Jeg synes det er et godt magasin med interessante artikler.
Postet 09-09-21 kl 10:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg sitter på gangen utenfor et klasserom som stand-by-vakt. Det er noen som har utfordringer med å følge grunnleggende regler for atferd. Nå danser de breakdance.
Postet 09-09-21 kl 11:08 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Da skal jeg ut å fortsette på prosjektet mitt, Hvor langt opp i fjellsiden kommer jeg på 15min. I går var første dag i bevegelse på ALTFOR lenge så da ble fasit 777 meter. #rævaform
Postet 09-09-21 kl 11:57 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Takk for info. Da tror jeg kanskje jeg går for løssalg først.
Postet 09-09-21 kl 12:58 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har ørebetennelse. Det kan muligens forklare svimmelheten.
Postet 09-09-21 kl 17:27 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Nenne!
Postet 09-09-21 kl 19:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Takk!
Postet 10-09-21 kl 00:11 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no