Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 26-10-22 kl 07:41 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Sovet elendig, fikk masse kjeft fra ny leder i går, urettmessig. Alle ser det samme utenom ham. Må prøve å ikke ta det inn over meg, men må nok varsle noen om det. Dagen før var det en annen som fikk gjennomgå.

Men, middag med venninne i ettermiddag og så forestilling på Kilden. Bursdagsgave i sommer fra venninne.
Postet 26-10-22 kl 08:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
millact.



Restaurantbesøk er virkelig en hyggelig gave. Jeg var ute med to venninner som spanderte på meg i går i fødselsdagsgave og det var kjempekoselig.



Kontordag med utsikt til en ennå mørk og litt fuktig by. Så får vi se hvordan det utvikler seg.
Postet 26-10-22 kl 09:00 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Kjeft på en arbeidsplass hører ikke hjemme noen steder, og mennesker som ikke kan snakke respektfullt til andre, burde aldri fått bli leder. Punktum.

Jeg er trøtt som en strømpe. Virkelig seig strømpe. Må kjøpe ny ansiktskrem i dag, så det kan jeg jo bruke litt tid på å Google…
Postet 26-10-22 kl 09:21 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Millact da.
Postet 26-10-22 kl 09:22 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Au, Millact.

Det lysner i skoddeheimen, fjellområdet der jeg jeg er på seminar. Nå skal jeg først være topp konsentrert fra 10-15, så får jeg se om været åpner opp for en tur ut i terrenget i ettermiddag.

Ønsker alle en fin dag!
Postet 26-10-22 kl 09:28 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Millact.

Jeg har ingen undervisning i dag, bare masse planlegging og møter, så jeg har tenkt å begynne arbeidsdagen med frokost og avis. Det er lenge siden sist jeg hadde anledning til det, så skal forsøke å få hodet over vannet i løpet av dagen.
Postet 26-10-22 kl 09:33 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Uffda, millact!

Jeg har undervisning før lunsj, møte på jobb etter lunsj og så to møter om ungdommen på ettermiddagen. Denne dagen blir lang.
Postet 26-10-22 kl 09:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
millact.

Dingler på et venterom.
Postet 26-10-22 kl 09:46 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er litt spent. I dag skal jeg på en gruppetime på Sats som er helt ny for meg, og som er på noe jeg egentlig er ganske dårlig på - styrketrening. Heldigvis skal jeg dit sammen med en som er like nybegynner som meg, og så tror jeg at jeg kjenner et par andre på timen også. Jeg er spent og håper at det blir bra.
Postet 26-10-22 kl 09:49 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Millact Det høres ikke greit ut, synes du bør si fra om denlsags oppførsel.

Tjorven: gruppetimer med styrke pleier å være bra synes jeg.

Ingen tid til gruppetimer for meg i dag, men fikk trent litt styrke på egenhånd. Måtte skynde meg til jobb for å rekke et møte. Ganske irriterende for hovedpersonen dukket ikke opp denne gangen heller. Forhåpentligvis får vi til noe neste uke.

Ellers fint besøk her i dag, så det blir noen samlinger tenker jeg.
Postet 26-10-22 kl 10:33 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
millact. Ikke greit.

Lykke til på trening, Tjorven. Det blir nok bra!

Reinstallasjon av pcen her på jobb. Det tar jo eeeeevigheter. Bah!
Postet 26-10-22 kl 11:39 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Millact

Sånn skal det ikke være. Hvis personen gjør dette ofte og er helt ny, så er det et alvorlig problem. Kjefting skal man ikke drive med på jobb, ikke en gang når det er noe å kritisere. Konstruktive, men negative tilbakemeldinger får man tåle, men det høres ikke ut til å være greia her. Er dette øverste sjef?

Og hør på de andre. Dette skal du ikke la gå inn over deg.
Postet 26-10-22 kl 11:49 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Embriksmamma sin avatar
Millact! Virkelig ikke greit. Håper dagen i dag er god!

Jeg skal til London kjempetidlig morgen med eldstesønnen min Reiser til Gardermoen i dag og overnatter der og så svosj! avgårde med oss
Postet 26-10-22 kl 11:50 av Embriksmamma Embriksmamma er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
millact, det hørest jammen ikke bra ut.

Jeg har noe elendighet ved et skulderblad og synes alle bevegelser er teite, inkl. når jeg sover. Håper det går over til helgen, for da skal jeg jo kose meg :grumpf:
Postet 26-10-22 kl 11:54 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Takk dere. Det er nærmeste leder, ny i konsernet og har ikke ledererfaring. Bedriftshelsetjenesten er involvert, skal på samtale igjen i slutten av uken så vi kan få tømt oss litt. I dag ble jeg røsket ut av et møte (leder)som krevde at vi skulle ut og gå! Så, jeg har vært på gåtur med leder og snakket. Klarte å ikke bryte sammen og si rolig at jeg forventer at han hører på oss som har vært der lenge og med masse fagkunnskap og gi oss tillit siden vi vet hva vi snakker om. Jeg har 25 års erfaring hvorav 15 fra tidligere Statoil og har heldigvis bare gode tilbakemeldinger fra alle jeg har jobbet med, så jeg tør å stole på at jeg kan det jeg gjør og ikke la han bryte meg helt ned.
Postet 26-10-22 kl 12:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
til millact. Jeg fikk også kjeft på jobb i dag, av en medkollega. Ok, jeg har tråkket bittelitt i salaten, men det gir ikke vedkommende grønt kort til å skjelle meg ut i gangen foran andre lærere og elever. Så nå sitter jeg her og sipper og revurderer hele livet mitt.
Postet 26-10-22 kl 12:56 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
til millact.
Postet 26-10-22 kl 14:20 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Albertine.
Postet 26-10-22 kl 17:36 av star star er aktiv nå
Gammel
Albertine

Avsluttet dagen med middag og forestilling i Kilden med Ine Jansen og Linn Skåber. Det var veldig bra; trengte å le i dag.

Embriksmamma; God tur, kos dere masse!
Postet 26-10-22 kl 23:45 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no