Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 19-09-21 kl 08:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Er så lei av å våkne med hodepine.
Ingen store planer i dag. Muligens ta et par kjøkkenskap eller klesskapet mitt.
Postet 19-09-21 kl 11:03 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Fin søndag som skal brukes til å vurdere heldagsprøver i norsk og en lang tur med innlagte ekstraposter i stolpejakta. Men først litt strikking mens jeg ser første episode av "Hodet i klemme" på NRK. Artig med dokumentarer der man kjenner/vet godt av alle.
Postet 19-09-21 kl 11:04 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Hatt en strålende helg i Oslo med fine folk! Tror mannen er veldig fornøyd med bursdagshelga og nå skal vi snart sette oss i bilen for en sju timers biltur. Med musikk,kaffe og godteri går jo det finfint! Så glad for alle som joinet oss.
Postet 19-09-21 kl 11:39 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen fra skogen, ute på morgentur og tar meg en pust i bakken med utsikt og vurder om jeg er i form for en ekstra sløyfe eller om jeg skal hjem å dusje.
Postet 19-09-21 kl 11:42 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Mellomste har reist for å forberede spilleoppdrag med bandet, minsten har reist på korppseminar og jeg har stått opp. Plan for dagen: høre mellomste spille på kulturprisutdeling, kanskje hentekonsert med korpset og så skal minsten spille kamp i ettermiddag. Kjekt at det skjet litt igjen selv om han nå er nærkontakt både på håndball, korps og skole (???). Ja, ja.
Postet 19-09-21 kl 11:48 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Teaterforestillingen i går, eller skal jeg kalle den opplevelsesforestillingen tro, var super og morsom og rar og spesiell og fin! Grenland friteater overrasker alltid! I går så jeg dansende statuer, lærte historie, hørte pønkrock, blues, folkevise, opera og korpsmusikk, spilte bingo med en drag queen og veldig, veldig mye mer!
Postet 19-09-21 kl 12:44 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Rydder. Alt fra loft skal ned og gå gjennom. Mye gis til bruktbutikk i morgen.
Postet 19-09-21 kl 15:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sinna punk-musikk og sur korpsmusikk lytter entusiastisk til. Da gjenstår håndballkamp.
Postet 19-09-21 kl 17:01 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Finfin søndag. Vasket bad og ryddet litt. En fin fjelltur, og nå er hjemmelaget pizza in the making.
Postet 19-09-21 kl 17:58 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Lang tur unnagjort. Nå prøver jeg å komme videre i stilbunken, men det er så tungt å komme i gang! Blir ikke bedre av at katta har lagt seg til med hodet på den venstre hånda mi og ligger og maler.
Postet 19-09-21 kl 18:09 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Beina høyt! Nå skal smaken av et vellykket søndagsarrangement nytes! :arrangementansvarlig:
Postet 19-09-21 kl 19:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vel hjemme etter deilig aleinehelg i Bergen med både venninne- og familietid, mye god mat og god vin og uforstyrret hotellsoving. Ikke akkurat uthvilt, men veldig fornøyd!
Postet 19-09-21 kl 20:54 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no