Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 22-09-21 kl 08:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Det nærmer seg konfirmasjonshelg med stormskritt. I dag er planen å få handlet inn resten av det jeg trenger til middag og kaker. Og så skal det bakes cookies.
Før det litt jobb, så trepartsmøte med hytteleverandøren vår.. :svett:
Postet 22-09-21 kl 08:56 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Lykke til med innspurten, Mex!

Jeg er på vei til jobb. Jeg kan fortsatt telle antall fysiske jobbedager siden mars 2020 på mine egne hender, så det er stas å komme seg ut! Satser på å fange en ordentlig god kaffe på vei til jobb også
Postet 22-09-21 kl 09:02 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har pysjkontor i dag og det er litt godt. Stressnivået er skyhøyt og kroppen spiller ikke på lag. Da er det godt å jobbe litt mens jeg venter på pjusk fra kjæresten når han kommer hjem.
Postet 22-09-21 kl 09:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Blondie.

Jeg skulle ønske meg litt hjemmekontor selv akkurat nå. Men ulike faktorer gjør at det er bedre å komme seg på jobb. Jeg vurderer å ta morgenen hjemme på torsdag og fredag, bare for å skape litt ro i sjelen.

Travel, men stort sett har jeg oversikten over hva jeg trenger å gjøre, så jeg skal klare meg greit tror jeg
Postet 22-09-21 kl 09:17 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Pysjkontor og leting etter sjela her også gitt.

Lykke til med både konfirmasjonsforberrdelser og møte Mex! Og god jobbdag til alle, uavhengig av konotrtype.
Postet 22-09-21 kl 09:31 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har en klasse i karantene i dag. Det er forsåvidt greit nok - de er nok tilbake i morgen, og skal ha hjemmeskole i dag. Men jeg som lærer har ikke fått beskjed!
Postet 22-09-21 kl 09:32 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Her er det hjemmekontor, venter i kjent stil på en håndverker.
Postet 22-09-21 kl 09:33 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på hjemmekontor etter to dager på kurs.

Jeg avla sertifiseringseksamen i går. Det er innmari stress og masse pugging, men jeg bestod. Og er nå sertifisert innen noe som jeg har jobbet med (og får beskjed om at jeg behersker svært godt) de siste 12 årene. Det var sjefen min som insisterte på at hele seksjonen hans måtte ta denne sertifiseringen, og så bestilte han kurs (som ble utsatt og utsatt på grunn av korona). Nå er det snart 4 måneder siden han sluttet, men jeg gjennomførte allikevel.

Min nåværende sjef sa at det på ingen måte var påkrevd at jeg tok eksamen, men så lenge jeg var på kurset tenkte jeg at det var greit å bare ha det gjort.

Så nå har jeg en million e-poster å besvare.



I ettermiddag skal jeg feire min far. Han blir 70 år i dag, og han ser ut som han er yngre enn meg.
Postet 22-09-21 kl 09:37 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Har kaffe, kom meg tidlig på jobb, til å være meg. Planlegger/skriver jobber med foredrag som skal holdes om nesten to uker. (Det første av flere). Grugleder meg. Det er gøy å lage presentasjoner da.
Postet 22-09-21 kl 09:38 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Kontorkontor i dag, bare seks arbeidsdager igjen før jeg slutter her.
Postet 22-09-21 kl 09:47 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Høyner med enda en hjemme i dag.
Jeg er på jobb med en kropp som er alt annet enn samarbeidsvillig. Tipper den prøver nye måter å få meg til å roe ned, men jeg skjønner ikke hva mer jeg kan gjøre.
Postet 22-09-21 kl 09:59 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Ikkje noko heimekontor her i gården. Sjølv om det hadde frista. Snart på jobb, litt møter før eg har sfo fram til stengetid. Har og eit foreldremøte for sfo foreldre i kveld, så må forberede litt til det og. Håpar berre stemma my held ut dagen. Skal prøve å få vaksinert mellomste i ettermiddag og.
Postet 22-09-21 kl 10:03 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er innom kontorkontoret, men bare en snartur før det er time etter time på sykehuset med guttungen igjen, disse ukene går jo så fort, 8 uker siden sist jeg følgte han.

Men kjekt å være innom kontoret å se folk igjen da.
Postet 22-09-21 kl 10:07 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen bloggen!

Jeg er på jobb og slukker branner og temmer vaskebjørner.
Postet 22-09-21 kl 11:59 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor i finværet. Det blir verandalunsjpause.
Postet 22-09-21 kl 12:16 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Vaskebjørner? Jeg blir aldri klok på om det er bokstavelig eller overført betydning.

Rett inne fra heftig teams-seminar, det er såå vanskelig å holde tråden og konsentrasjonen 100 %.
Postet 22-09-21 kl 12:25 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Vaskebjørnmetaforen er egentlig fra denne:



... og så har jeg adoptert den til å betegne jobben min i stedet for, som en metafor på at jeg prøver å holde en frakk full av vaskebjørner i geledd nok til at det fortsatt ser et snev ordentlig og organisert ut.
Postet 22-09-21 kl 12:28 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Åh, det hadde vært mye gøyere om du skulle rigge et show med vaskebjørner. Men det er kanskje ikke helt etisk innafor i disse dager.
Postet 22-09-21 kl 13:07 av tink tink er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no