Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 22-08-22 kl 07:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Mandag, ja.
Full, travel uke, og planer kommende helg. Jeg håper postferiebluesen slipper taket snart, og energien overtar.
Postet 22-08-22 kl 08:00 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
I dag har jeg planer om å gå til jobb. Hadde trodd streiken i industrien var over, men nei. I dag tas to enorme aluminiumsverk ut; det koster.
Postet 22-08-22 kl 08:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Første skoledag i Oslo i dag. I år har vi ingen store overganger hos oss. Knerten skal begynne i 10. og snuppa i 2. (vgs), så begge skal kjente ting i dag.

Knerten har høylydt proklamert at han faktisk skal gjøre en innsats i år. I fjor jobbet han veldig målbevisst med sine to avslutningsfag, valgfag og mat&helse, og vi venter spent på om han får til samme innsats i mange fag på en gang. Til nå har han bare cruiset igjennom.
Postet 22-08-22 kl 08:24 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Embriksmamma sin avatar

Smekkfull uke og planer kommende helg her også. Det er fint vær iallfall!
Postet 22-08-22 kl 08:25 av Embriksmamma Embriksmamma er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Pissvær her igjen. Jeg starter første streikevakt om en halvtime; det blir nok vått.
Postet 22-08-22 kl 08:46 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
God morgen
Solen skinner, temperaturen er på vei opp og jeg er på plass på kontoret. Dette blir en travel uke, men også en spennende uke. På torsdag er overtagelsesdatoen for hytta vår!
Postet 22-08-22 kl 08:51 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn. Jeg er på jobb, barna er hjemme. Både u-skolen og vgs er tatt ut i streik her. Håper ikke streiken blir langvarig.
Postet 22-08-22 kl 08:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
God streikevakt, Stompa! Eg skal på infomøte i dag og første vakt i morgen.
Postet 22-08-22 kl 09:09 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Høstlig kaldt ute i dag og blå himmel.
Det er ikke så mye arbeidslyst å finne så godt at første sel v dagen forsvinner i møter.
Postet 22-08-22 kl 09:13 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har en streikerammet ungdom i hus, og en som nekter å reise på skolen. Ikke en helt ideell mandagsmorgen.
Postet 22-08-22 kl 09:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
En unge på skolen og den andre har veldig fragmentert timeplan pga streiken. Han startet på ny vgs i forrige uke, så jeg er ikke så happy med at oppstarten blir sånn, men det er ko ikke lærerne sin skyld. Håper streiken blir kortvarig.

Hjemmekontor og kaffe. Check.
Postet 22-08-22 kl 09:16 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er VELDIG takknemlig for at det ikke er noen lærerstreik i Oslo. Jeg skjønner hvorfor lærerne i andre deler av landet streiker, altså. Men jeg håper at det kommer til en god løsning veldig snart.
Postet 22-08-22 kl 09:35 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontordag i dag, siden det gjør for vondt å gå til bussen. Møkkabetennelse!
Postet 22-08-22 kl 09:50 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg er glad og litt overrasket over at ingen av mine er streikerammet enda, og enda mer overrasket over at mannen ikke er tatt ut i streik. Skolen hans bruker å stå langt opp på lista.

Barneskolen hadde glemt å legge ut plan for denne uken, så lillesøster (5. trinn) fikk en krise da hun kom på at det var turdag og regnjakken var helt borte. Det er jo helt urimelig at jeg ikke har kontroll på den og mobilen ettersom det er hun som bruker det...
Postet 22-08-22 kl 09:51 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Her er det rett før jeg går ut i personlig streik. Tror jeg skal benytte meg av litt shopping terapi snart og gå innom IKEA og kjøpe noe bilder og planter til kontoret og se om ikke det hjelper på det svarte humøret.
Postet 22-08-22 kl 09:52 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Og altså, babyen min er på sesjon i dag... Hva skjedde?
Postet 22-08-22 kl 09:53 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! 2.-7. trinn er på plass. Om en liten time kommer 1. trinn. Jeg er utnevnt til pressekontakt.
Postet 22-08-22 kl 10:16 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til tink. Vil han i militæret eller vil han helst slippe?

Her skjer det for mye og jeg har sovet dårlig i natt. Dette er en "det er ikke nok kaffe" dag.
Postet 22-08-22 kl 10:25 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg sitter på UB sammen med nittenåringen, som leser pensum mens jeg surfer på nett og prokrastinerer.
Postet 22-08-22 kl 10:32 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er hjemme for å kle på meg mer ull, og sniker meg til en kopp te. :fryser:
Postet 22-08-22 kl 10:32 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Takk Blå, jeg tror han synes det høres litt spennende ut uten at han ser for seg en karriere der. Åpen for hva som helst tror jeg.
Postet 22-08-22 kl 10:33 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Stompa; ull? Håper du klarer å holde varmen.
Postet 22-08-22 kl 11:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Tjukk Kari Traa-ull innerst og kofte i finull over, under Bergans-yttertøy. Det holdt meg tørr, og neeeeesten varm. Blir et lag til med ull i morra, og to par ullsokker i goretex-skoene.
Postet 22-08-22 kl 12:59 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Det høres helt skrekkelig ut, Stompa! Alt for tidlig for sånn bekledning.

Her er det nydelig i dag, så vi satt ute i lunsjen. Det ble hjemmekontor i dag for logistikken gikk ikke opp.
Postet 22-08-22 kl 15:27 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Huff, Stompa. Håper du har noe varmt å drikke også.

Store forskjeller. Jeg gikk til jobb i dag, i t-skjorte, kl 0745. En smule kaldt, men ikke verre enn at med genser ville det blitt for varmt. Men det er kaldere luft enn det har vært.
Postet 22-08-22 kl 15:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her var det bare 7 grader ifølge mobilen når jeg gikk ut døra så en del kaldere enn i det siste.
Postet 22-08-22 kl 15:44 av star star er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no