Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 30-04-23 kl 06:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Nydelig vær, men blåser. Grillen innvies i dag.
Postet 30-04-23 kl 11:52 av millact millact er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Rydde og lese.
Men jeg sliter skikkelig med konsentrasjonen.
Postet 30-04-23 kl 11:57 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Sliter med å komme i gang med jobbing i dag, men nå må jeg.

Føler meg litt tom etter å ha våkna til beskjeden om at lønnsoppgjøret er i havn. På jobb har vi brukt ganske mye energi i det siste på å være sure for at vi kom til å bli tatt ut i streik igjen, og mange var innstilt på utmelding fra Udf når uttak nr 3 på 2 år kom. Ingen av oss har så mye som tenkt tanken at det ikke ville bli streik.
Postet 30-04-23 kl 11:58 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Stompa: tror det er mange som føler det slik i helga. Eget lønnsoppgjør kom også i havn med godt resultat, dog ikke like stor ramme som kommuneoppgjøret.

Jeg gjorde alt at rapporter og søknader i går, så i dag er det ingenting av må-ting som er planlagt.
Postet 30-04-23 kl 13:09 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har vært brennsikker på at det ikke ble streik. Det er jo et mellomoppgjør.
Postet 30-04-23 kl 13:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg startet dagen med å lage pavlovabunn. Har vasket badet skikkelig, det trengtes, har mest blitt kattevask med forzen shoulder.
Nå står kjøkken og stue for tur.
Postet 30-04-23 kl 13:48 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Blondie: Vi er bare så desillusjonert hos meg, og så PISSLEI av å bli tatt ut i streik og tape hver gang (vi blir alltid tatt ut; lokallaget har ledere som elsker å streike og som er utrolig flinke til å få oss synlige, og vi ligger midt i sentrum), så vi går bare rett i worst case scenario ved hvert oppgjør.
Postet 30-04-23 kl 13:53 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg var også sikker på at det skulle bli lærerstreik i år, og har gruet meg til det. Selv om jeg aldri må streike, men det følger bare så mye dritt med.
Postet 30-04-23 kl 14:30 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Er Oslo i mål, Input?
Postet 30-04-23 kl 15:53 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Oslo er ikke I mål, frist i natt. Håper de kommer til enighet.
Postet 30-04-23 kl 16:46 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Fullt forståelig, Stompa. Det er samme på skolen til sambo, de blir alltid tatt ut.
Postet 30-04-23 kl 18:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Enighet i Oslo også nå.
Postet 30-04-23 kl 18:11 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no