Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 27-07-17 kl 10:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Snart helg. Var hardt å begynne å jobbe igjen. Rev med kanin eller katt over veien i byggefeltet i dag gjorde dagen litt bedre faktisk.
Postet 27-07-17 kl 11:00 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jepp, snart helg. Jeg har fått pusteproblemer på natta igjen, og selv om jeg vet at det ikke er farlig så ødelegger det god avslappende nattesøvn. Føkk, ass.
Postet 27-07-17 kl 11:03 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg var oppe 08.00 () for å få litt enetid uten ungdommer. Siden jeg er lærer med eviglang ferie måtte jeg sjekke på telefonen hvilken dag det er i dag.
Postet 27-07-17 kl 11:04 av 007 007 er ikke aktiv
Oppdatert 27-07-17 kl 11:20 av 007
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg starter morgenen i dag også med litt hjemmekontor selv om jeg har ferie. Jeg trenger avspaseringstid, og jeg har ikke SÅ mye fornuftig å bruke morgenene på. Jeg synes faktisk det er litt deilig, og har begynt å tenke tanken på å gå over i 30 % stilling.

Det ble ingen sykkeltur med knerten i går, men han var på glid og vi håper å få det til i dag. Snuppa har trent med med 14-årslaget som oppkjøring til Norway cup denne uka, og det var visst en overraskelse for kroppen å slite seg ut igjen. Så hun skal få hvile i dag.
Postet 27-07-17 kl 11:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

I dag fyller storebror 12 år, det er litt nye tider med pubertet og hormoner i fri flyt, så jeg lurer på hvor den der rolige ungen har tatt veien. vel i går var det kake med besteforeldre og tante og onkel og søskenbarn. I dag er det kake med noen venner, både voksne og barn. Bursdagsbarnet sover, men jeg skal snart bake ekte torokake. Greiest det når det kommer gjester med glutenallergi.
Postet 27-07-17 kl 11:20 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg på kontoret for første gang etter sommeren, selv om jeg har jobbet noen dager allerede. Sto opp 07:15 og var på jobb 09:15. Jaja, litt skal man slite med når man pendler fra en Ø.
Postet 27-07-17 kl 11:22 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God formiddag.
Gratulerer med 12-åring Polarjenta.

Siden jeg dro på venninnebesøk igår formiddag må det bli klesvask, luke i hagen og litt shopping og pakke ut. Jeg har plutselig ikke t-skjorter lenger.
Postet 27-07-17 kl 11:43 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har gått inn i "jeg har gitt opp"-modus på jobb, og skjønner at selv ikke all overtid i verden vil gjøre meg i stand til å bli a jour. Så nå begynner jeg nederst i bunken og arbeider meg oppover og prøver å puste med magen og overse mas fra kundene om at akkurat DERES oppdrag selvsagt er viktigst. :zen:
Postet 27-07-17 kl 11:54 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er våken, ferdigtrent og spist frokost, mandag blir hardt

Grillings med venner i kveld, før den tid så blir det avslapping og div.
Postet 27-07-17 kl 12:15 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg har nettopp sykla hjem fra butikken med tjue esker jordbær, så nå skal det renskes og røres. Og spises, da.
Postet 27-07-17 kl 12:26 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med 12-åring, polarhelt!

Ingen planer for dagen, jeg elsker slike planløs feriedager.
Postet 27-07-17 kl 12:32 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Gratulerer med 12-åringen!

Jeg manner meg opp til en treningsøkt. Vil ikke, vil ikke.
Postet 27-07-17 kl 12:43 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jobber fra Vestlandskontoret, vi kjørte hit etter jobb i går, framme før midnatt, i øspøs siste milene. Som vanlig. Men fint å være her da, og turen gikk så utrolig mye lettere når eldstemann kunne kjøre litt av strekningen! Kjekt med store barn! Jeg har kaffe, fin utsikt til fjorden, men samme travle jobben gitt. Jaja, får deilig middag servert senere, gleder meg!
Postet 27-07-17 kl 13:30 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Respekt Pingis! Tjue esker er ikke bare bare på en sykkel. Selv hadde jeg hatt utfordringer nok med bare tjue kurver.

Jeg pakker til kanotur! Gleeeeeder meg!
Postet 27-07-17 kl 14:22 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Regnet gikk over til sol. Gjort et par ærend med yngste. Om et par timer skal vi på middag til venner.

Ellers er jeg bare trist over hendelsen på Sørlandssenteret i går. Vi hadde planer om å dra innom på vei hjem, men droppet det i siste liten. Veldig glad for det, for vi kunne havnet midt i dramaet. Håper virkelig at hun som er overført til Ullevål klarer seg.
Postet 27-07-17 kl 14:28 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Blæh! Knerten og jeg var klare for sykkeltur, men det var ikke sykkelen min. Noen hadde nemlig tatt et raid og fjernet masse sykkelseter, så sykkelen min var seteløs.

Men etter 20 minutters frustrasjon og facebookutbrudd fikk jeg dummet meg. Det er et ypperlig sykkelverksted i nærheten, og mitt nye sete er faktisk langt bedre enn det gamle. Så knerten og jeg fikk syklet tur, og hadde 300 meter igjen da det begynte å regne.
Postet 27-07-17 kl 16:45 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har vært på shopping idag og fått ordnet meg mange nye fine t-skjorter og intet mindre enn 6 nye kjoler fra Match og alle til halv pris.
Luket i hagen har jeg og fått gjort før regnet kom.
Postet 27-07-17 kl 18:19 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har trent. Puh!

Nå skal jeg straks lage middag.
Postet 27-07-17 kl 19:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har nettopp sendt avgårde den eldste og den yngste i husholdningen for en snau uke borte, og benytter seff anledningen til å jobbe litt.
Postet 27-07-17 kl 19:27 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg pakker til fjelltur. Det er meldt regn, mer regn og torden. Hele 8 grader skal det bære på lørdag. Jeg har mange lag ull, så skal nok overleve i lavvoen.
Postet 27-07-17 kl 19:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg er tilbake på hytta.
Postet 27-07-17 kl 20:58 av Heilo Heilo er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no