Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 04-08-19 kl 09:45 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Ungen har kommet hjem og akkurat nå lager hun frokostpannekaker.
Postet 04-08-19 kl 09:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Å, så hyggelig, Blondie. Mine to sover søtt enda.
Postet 04-08-19 kl 10:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Siste dag i ferien.
Postet 04-08-19 kl 10:35 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg skal gå over Vidden med ei venninne i dag, det blir koselig
Er ofte litt alene/ensom når barna er hos pappaen.
Postet 04-08-19 kl 10:49 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her er bare jeg oppe. Tror Herremannen får en røff dag. Han fester sjelden, men i går feiret en kompis 18-årsdagen. Det ble nok litt for festlig, gitt
Postet 04-08-19 kl 10:51 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg gikk Vidden igår, Appelsin. Tåke hele veien, det ser mye lettere ut idag. Nyt turen, den er alltid fin!
Jeg skal pakke inn litt bursdagsgaver til minstemor idag, fyller sitt siste år før tenårene om et par dager.
Postet 04-08-19 kl 10:52 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Trøtt etter å gå sovet lite pga tordenværet inatt.
Siste dag i ferien her og.
Postet 04-08-19 kl 10:54 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Siste feriedag. Og så er jeg sur fordi jeg klarte å tryne med mobilen i går og dermed knuse to hjørner.
Postet 04-08-19 kl 11:10 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Er vidda ein ok tur, eller er den for den litt trente? Har lyst, men usikker på om formen er bra nok.

Fekk ei uventa natt aleine. Alle tre trolla overnatter utanfor huset. Minste trollet hjå ei venninnen. Dei to eldste på kanotur med overnatting ute.
Postet 04-08-19 kl 11:23 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Hvis du går fra Ulriken til Fløyen og tar Ulriksbanen opp så er det ikke en tung tur. Men beregn god tid, ta med mat og kos deg.
Postet 04-08-19 kl 11:31 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det har visst vært et forskrekkelig uvær i nabolaget i natt med flere lynnedslag. Men jeg har sovet gjennom det hele.

I dag skal barna sendes til bestefar i Nord-Norge. Mannen og jeg skal være barnløse en uke, og det passer jo veldig greit at det da er Øya-festival.
Postet 04-08-19 kl 11:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Alle spiste frokost sammen i dag, for syvsovertenåringen skulle på tidlig trening.

Plan for dagen: gjøre det jeg skulle ha, men ikke fikk gjort i går.
Postet 04-08-19 kl 12:06 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Da er storesøster forlatt i Trondheim og vi er godt i gang med hjemturen.

Nå har vi hatt to strevsomme dager. Først lang tur opp og så bæring og skruing og rydding i går. I kveld synker vi nok ned i sofaen uten noe om og men.
Postet 04-08-19 kl 12:06 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Dagens plan: Gjøre minst mulig! Vi har jobbet masse med hagen de siste dagene og i dag er siste dag før jobbstart, så det har jeg fortjent.

Jeg har stått på venteliste på Jo Nesbøs Kniv lenge, og fortsatt var estimert ventetid 12 måneder, men jammen fant jeg den ledig på hurtiglån! 😁
Postet 04-08-19 kl 12:24 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Mannen og jeg kom hjem fra Trøndelag i går, mens sekstenåringen er igjen der oppe en uke til. I morgen er det jobb igjen, så i dag skal jeg utnytte siste feriedag til det fulle og gjøre ingenting. Vel, ingenting og ingenting. jeg skal jogge 18 km, for det står på halvmaratonopptreningsprogrammet mitt, men det er virkelig også alt jeg skal gjøre i dag. Formen er bare sånn passe, så jeg kommer til å være helt utslitt etterpå. Gruer meg.
Postet 04-08-19 kl 12:37 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Timar: Var nr. 700 og et eller annet på venteliste. Men samboeren til brodern hadde den med på ferie så når hun var ferdig lest så fikk jeg den. Leste den ut på en dag og nå leser pappa den.
Postet 04-08-19 kl 13:26 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Ingen ulriksbane på meg, så eg må i så tilfelle gå opp.
Postet 04-08-19 kl 13:30 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Da blir jo turen litt tyngre, men helt gjennomførbar
Postet 04-08-19 kl 13:42 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det var utrolig godt å sove i egen seng igjen. Nå skal vi bare pakke ut og så skal vi på fotballkamp i kveld.
Postet 04-08-19 kl 13:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har gått trimtur. Ble drøye 6 km. Nå har mannen satt på middagen og det begynner å rumle i magen.
Postet 04-08-19 kl 19:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no