Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 14-04-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

I dag står pakking på planen, ungene reiser til faren og skal være der i påsken. Jeg skal være hjemme og bare slappe av.
Postet 14-04-19 kl 09:06 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God morgen!

Utrolig deilig med helg! Og ikke minst ferie! Og nydelig vær!
Postet 14-04-19 kl 09:36 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
På fjellet, steinharde løyper og strålende sol! Snittet er bra.
Postet 14-04-19 kl 09:57 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er nydelig påskevær på hytta i Søndre Østfold. Ingen snø og ingen insekter!

Vi skal tilbake til Oslo i dag, for mannen min skal jobbe mandag og tirsdag. Men det er godt å vite at vi snart skal tilbake igjen.
Postet 14-04-19 kl 10:04 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Det er ypperlige forhold for påskeopplevelser på Gardermoen! Ungene fikk påskeegg med innhold av taxfree-butikken, og de har i tillegg vært på påskeegg-jakt i flere butikker. Hva man kan rekke en søndag morgen bare man står opp i otta, altså:

Nå ventet noen dagers utenlandsferie. Gleder meg, selv om vi nok ikke får med oss sola.
Postet 14-04-19 kl 10:18 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jegskal straks avgårde å åpne sommerhuset.
Postet 14-04-19 kl 10:42 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Sol på hytta hos mor og samboeren på Sørlandet. To dager her og så hjem og jobbe to dager. Mors lammelår til middag i dag. Heldige meg.
Postet 14-04-19 kl 10:43 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Allerede tilbragt noen timer i hallen, resten av dagen skal det skrives og trene litt kanskje.
Men viktigst av alt: feire fineste jenta mi som er 14 år idag. Middag i kveld når hun er ferdig i hallen.
Postet 14-04-19 kl 11:32 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Jepp, sol på Sørlandet. Blåser riktignok litt, men det gjør ikke noe. Rask frokost straks og så male andre strøk på veggen. Tror vi må ut en tur også etter det alle tre. Vi passer en kanin og en katt, så må uansett se til dem og gi dem mat.
Postet 14-04-19 kl 11:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med fjortenåringen, Trixie! Håper hun får en strålende dag.
Postet 14-04-19 kl 11:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med 14-åring, Trixie.

Ungene nyter påskefri, jeg skal på jobb i morgen og tirsdag.
Postet 14-04-19 kl 11:54 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Bil pakkes av ivring yngstemann som synes det er på tide å komme seg av gårde veldig snart!

Det blir svigerspåske i Surnadal. Det skal bli godt å ha fjell og fjord å hvile øynende på.
Postet 14-04-19 kl 12:24 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Jeg skal ut i hagen og dulle litt med det nyoppsatte drivhuset mitt.
Postet 14-04-19 kl 12:26 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Påskejobbing på meg i dag, mandag og tirsdag. Det skjærer litt i hjertet å se påskeidyllen på sosiale media, men jeg vet jo at jeg normalt sett er en del av den veggen med krampekoselige ferieposter, så jeg skal nok holde ut. Vi har rikelig tilgang med sjokoladeegg til de ansatte på jobb da. Usikker på om det er et gode eller ikke...
Postet 14-04-19 kl 17:29 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Vi er på vei til Sydenhytta og gleder oss veldig. Veldig deilig med barn som er så store at de pakker selv! (Og klarer det med 90% presisjon på første forsøk)
Postet 14-04-19 kl 19:46 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Høres deilig ut med Sydenhytta, Palmen. Min mor og samboer har vært i Nerja i to uker og lander snart på Torp. De har hatt mye sol, noe regn, ok temp og litt vind.
Postet 14-04-19 kl 19:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Her har det vært en fullstendig sløv dag, men vi har fått vasket huset og en del klær, så det er da noe. Ferieslappheten er til å ta og føle på, men i morgen skal det pakkes og preppes for biltur vestover. Barn som pakker selv, altså? Det har jeg ikke prøvd ut ennå.

Litt kveldsjobbing nå, det er en del som skal ferdigstilles før jeg slutter i jobben om et par måneder, så kan like godt ta litt hist og pist.
Postet 14-04-19 kl 21:47 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg er nysgjerrig på hvem pamina er gift med '

Skal jobbe i morgen og på tirsdag før jeg møter resten på hytta. Jeg kom hjem nå ikveld etter å ha feiret svigermors bursdag i byen. Svigers har hytte på nabotomten og både jeg, mannen og svoger stålsetter oss litt for svigermors alzheimer setter sitt preg på alt. Jeg drar hjem igjen på fredag på påskepub. Mannen og kidsa blir kanskje lenger, men ser det an
Postet 14-04-19 kl 21:49 av vixen vixen er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no