Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 22-03-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar

TGIF! Jeg hadde ikke orket en dag til før helg, enda ukene får ganske fort.

Jobb, kiropraktor og datterplikter står på timeplanen, så jeg er nok ikke i sofaen før ut på kvelden en gang.
Postet 22-03-19 kl 07:56 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
TGIF, ja! On the bright side valgte minstemann å ta bussen sammen med meg i dag. Regner med at varm sjokolade på Narvesen frister.
Postet 22-03-19 kl 08:26 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Tidlig på i dag, håper på litt tidlig avslutning også. Skal trene etter jobb, dessverre ble treningsbagen glemt hjemme så jeg må hjem og skifte. Jaja, går vel i hop. Og så er det helg straks!
Postet 22-03-19 kl 08:33 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
To av tre barn på samme bane som meg. Familietid!
Postet 22-03-19 kl 08:41 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fredag, ja! Jeg har bare jobbet siden onsdag, men siden livet har vært sånn over middels slitsomt i det siste blir det veldig godt med en helg der alle er hjemme og det ikke skjer så alt for mye. Hjemmekontor og møte for minsten i dag, og forhåpentligvis tid til noe trening inni der en plass. Deilig å slippe reising i dag!
Postet 22-03-19 kl 08:46 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er klar for en dag med jobbintervjuer. Når det er ferdig er det helg. Skal synge på kortreff i morgen er planen, på søndag reiser jeg til Bodø, skal på møter mandag og tirsdag. Så helt rolig blir helgen ikke. Må få vasket klær til ungene som skal til tante og onkel mens jeg er i Bodø.
Postet 22-03-19 kl 08:56 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Rolig dag med et møte idag og skoleoppgaveskriving. Idag MÅ jeg få gjort noe, igår var formen ganske redusert etter konserten på onsdag kveld.

Fin fredag til alle.
Postet 22-03-19 kl 09:06 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Håpar på ein roleg dag heime, men håpar enno meir på ein telefon i frå Haukeland som kan fortelje meg kva som er problemet.
Postet 22-03-19 kl 09:07 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Minsten har fått på regulering og er sur og tverr fordi han har vondt. Han ser ikke poenget og vil bare ha den av igjen.
Postet 22-03-19 kl 09:27 av star star er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Fredag! Kidsa skal ta bussen til byen og jeg får en gjeng gamle kollegaer fra byen hit. En helg med skravling og vin. Blir veldig hyggelig og med så mange trasige saker jeg holder på med om dagen blir det et deilig avbrekk.
Postet 22-03-19 kl 09:53 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Fredag! Rolig helg i vente med akkurat passe mye på programmet. Der det beste definitivt er å ikke stå opp kl 6.

Håper du får noen svar, Hjertensfryd!
Postet 22-03-19 kl 10:20 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er bra det er fredag, ja! Jeg er bittelitt redusert etter å ha vært ute og drukket masse vin i går, men det var da veldig lenge siden sist jeg hadde gjort noe sånt, og det var veldig hyggelig og morsomt, så da får vi bare leve med at jeg er litt langsom i dag. Men noe må jeg vel gjøre snart.
Postet 22-03-19 kl 10:36 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er også litt redusert, etter en veldig bra Karpe konsert i går.

Jeg har sjelden følt meg så gammel. Jeg tror at 9 tideler av publikum kunne vært mine barn. Men det var gøy likevel. Heldigvis drakk jeg bare en øl, så jeg er i hvert fall bare trett i dag.
Postet 22-03-19 kl 10:53 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Fredag! Jeg begriper bare ikke hvor dagene og ukene blir av for tiden. Snart påske, og så var det jo nettopp jul! Jeg skal ut med ei venninne og spise og drikke vin i kveld, gleder meg en hel haug.

Hjertensfryd, håper du får svar snart.
Postet 22-03-19 kl 11:09 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Håper du får svar nå, Hjertensfryd

Jeg er på jobb, men altfor trøtt til å jobbe skal ha full rulle-helg med besøk og korpsdramatikk, men det blir sikkert koselig så lenge det truende migreneanfallet skjerper seg.
Har ett barn som streiker i sentrum nå, var derfor jeg ble distrahert fra arbeudet og fant veien inn hit :svosj:
Postet 22-03-19 kl 12:36 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Dei får ikkje sett på bileta før over helga
Postet 22-03-19 kl 12:37 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Så fælt at du må vente til over helgen, Hjertensfryd! Håper på en måte at helgen går fort.
Postet 22-03-19 kl 21:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det der er så slitsomt, Hjertensfryd! Vi tilbrakte noen uker med sånn venting på MR, venting på CT, venting på resultater osv. tidligere i vinter. Venting suger hoppetau. :klemm:
Postet 22-03-19 kl 21:57 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Blir litt oppgitt. I alle fall når ho seier at dei har møte kvar onsdag for å vurdere mr bilete. Og eg var der i tre dagar og venta på dei mr bileta (mandag-onsdag) Så hadde dei tatt meg inn, innafor tidsfristen så hadde bileta blitt vurdert denne veka. Fekk dei til å skrive ut meir smertestillande Eg overlever.
Postet 22-03-19 kl 22:29 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no