Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 17-03-22 kl 07:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!
Lite med søvn i natt. Hodet kverner rundt alt som må gjøres på jobb og hvordan jeg skal klare å få levert alt. Kjenner at det ikke kan fortsette som nå. Heldigvis virker det til at noen skjønner at jeg må få mer ressurser.

Ellers skal vi ha "tilbake på kontoret" fest i dag rett etter jobb. Har egentlig ikke tid, men kjenner at jeg må prioritere dette for miljøet sin del. Blir helt sikkert kjekt også. Mange kollegaer jeg ikke akkurat har sett mye til de siste to årene.
Postet 17-03-22 kl 08:56 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra bussen. Vi får besøk av kenneldamen i dag for å lære noen triks slik at vi kan få besøk uten at hunden går bananas. Rart det der, verdens roligste når vi er alene, når det ringer på helt kokko.
Postet 17-03-22 kl 09:05 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen fra kontorkontor.
Jeg overlevde gårsdagen så da overlever jeg vel i dag også. Ser allikevel frem til hjemmekontor i morgen.
Postet 17-03-22 kl 09:08 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg er også på kontorkontor og gleder meg litt til hjemmekontor i morgen.

I dag skal jeg avslutte litt tidlig og ha tid til en tur til min lokale bruktbutikk i håp om at de har noe gøy jeg kan ta med til hytten i helgen.
Postet 17-03-22 kl 09:23 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg skal på middag med gamlejobben i dag og har overhodet ikke lyst... Det er på nivå vil-ikke-vil-ikke!
Postet 17-03-22 kl 09:34 av Pappalille Pappalille er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har visst tatt hjemmekontor i dag også. Jeg fikk gjort mye hjemme i går, og de møtene jeg har i dag er uansett med folk som sitter andre steder enn på min kontorlokasjon. Da spiller det liten rolle om jeg sitter ved spisestuebordet eller i et møterom.

I dag er det foreldremøte i klassen til knerten. Det pleier å være en prøvelse av de sjeldne (det er mange foreldre med fryktelig høye ambisjoner for egne barn samlet i ett og samme rom), men etter møtet er det faglærertorg og det må jeg få med meg. Det var så vellykket da jeg var med på det på vgs i høst.

Ellers ser jeg frem til en helg uten særlige planer utover to håndballkamper.
Postet 17-03-22 kl 09:42 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Glemte telefonen hjemme i går gitt.
I dag har vi ingen planer og det blir godt. I det siste har det vært noe hele tiden. Var helt skutt etter foreldremøtet i går kveld.
Postet 17-03-22 kl 09:51 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg har for mye å gjøre på jobb, og har blitt parkert i en jobbsøkeprosess hvor jeg ønsket å gå videre og ikke helt skjønner hva som skal til for å nå opp. Innser at jeg kan prate og skryte mye av diverse ting, men ikke av meg selv, når det virkelig gjelder.
Postet 17-03-22 kl 10:15 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Må du dra, Pappalille? Jeg er veldig egoistisk på sånne greier ..
Og til tink, det høres ikke gøy ut.

Jeg har egentlig ganske passe mye å gjøre på jobb, men er litt sliten i hodet likevel. Men jeg har veldig trua på at en kopp kakao kan gjøre underverker!
Postet 17-03-22 kl 10:35 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Nei, jeg må vel ikke, men jeg vakt i dag med ei som og jobbet på forrige arbeidsplass, og vi har nå avtalt å dra sammen etter dagens vakt. Da har jeg langt høyere terskel for å trekke meg.
Postet 17-03-22 kl 10:38 av Pappalille Pappalille er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Så kjedelig tink. Å være jobbsøker er anstrengende.
Postet 17-03-22 kl 11:22 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skjønner deg godt, tink, det er irriterende! Jeg fikk øye på det som er tett på min drømmejobb her for litt siden, men jeg makter ikke engang å overbevise meg selv om at jeg hadde passet til den. Da dropper jeg hele søknadsprosessen (og håper at jeg har tøffet meg opp til neste gang den blir lyst ut).
Postet 17-03-22 kl 11:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg er jo ikke egentlig jobbsøker, heldigvis. Men det hadde vært stas å få luftet seg litt, og kjenne min verdi på arbeidsmarkedet. Vel, det ikke ikke helt som forventet, så takk for omtanken. Jeg har droppet noen søknadsprosesser fordi det er mye styr og lite å få utav det.
Postet 17-03-22 kl 12:30 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Skikkelig stressdag med masse ekstra-ting som skjer på jobb pluss at jeg prøver å nøste opp i prosessen for å overføre en andel av en eiendom som mamma eide til broren min og meg. Det viser seg at alt stefaren min trodde og mente om hva som var i orden og ikke, var feil. Blir mye telefonering av sånt, gitt.
Postet 17-03-22 kl 13:35 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
him sin avatar
Her sitter jeg og venter på telefon. Kjeeeeeeedelig!!

Det er slitsomt å være jobbsøker tink. Både på grunn av masse ekstra arbeid, tiden det tar, modusen man må være (skryte ), men aller mest det emosjonelle. Jeg vekslet jo mellom å føle meg superattraktiv og som en "nobody" da jeg søkte. Synes det siste er det tyngste.

Pappalille: kjipt. Skjønner du har forpliktet deg, og at det da er vanskelig å trekke seg. I morgen er alt mye bedre!
Postet 17-03-22 kl 14:00 av him him er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar


Vi har fått gjennomslag for en utrolig viktig sak i dag. Bittelitt dumt at vi ble informert om "seieren" gjennom HELT feil kanaler, men jeg velger å holde positivt fokus allikevel. Innspillet vårt ble klubbet gjennom nøyaktig som jeg foreslo det.
Postet 17-03-22 kl 14:04 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no