Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 20-02-23 kl 07:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Primrose sin avatar
Først til kaffe’n.
Ingen vinterferie på meg, men en leksefri uke føles litt som ferie likevel.
Postet 20-02-23 kl 07:58 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Siste dag i paradis! I ettermiddag settes kursen hjemover. Så ut i solen.
Postet 20-02-23 kl 08:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på vei til jobb. Det har snødd i natt, men det er meldt 6 grader og strålende sol i dag. Så jeg har et håp om at det forsvinner fort. Vi var så godt fornøyd med at gangveien i bakgården hadde fått isfri passasje slik at krykke-knerten kunne gå der uten å være redd for å falle. Benet er uten gips nå, men han har fått veldig streng beskjed om å ikke falle.
Postet 20-02-23 kl 08:23 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
@Tjorven. Jeg har god erfaring med brodder på sko og pigger under krykkene. Satt som støpt, men måtte bort inne, fliser og brodder er glatt!!!
Postet 20-02-23 kl 08:30 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen, eller god og god..... Har blitt forkjølet, sov dårlig i natt, og nå har vi visst problemer med innloggingen på jobb PC`en. Heldigvis får jeg vel si, så har de som er på jobb samme problemet, så jeg trenger ikke stresse for å komme meg på jobb.
Postet 20-02-23 kl 08:41 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Snart på vei til kontoret her, minsten har konf.undervisning denne uken så jeg må svippe han til Lillestrøm først. Greit å ikke låse en kveld tenkte vi når vi meldte han på, tror han angret litt når han skjønte at det betyr at han må stå opp tidlig tre dager i vinterferien.
Postet 20-02-23 kl 08:46 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har datter som står opp tidlig hver dag i hele vinterferien. De har nemlig revypremiere den 1. mars, så det skal jobbes med den hele ferien. Men hun virker veldig fornøyd, så jeg tror det er greit nok. (Skolerevy er en STOR greie på en del Oslo-skoler, og snuppa går virkelig "all in".)
Postet 20-02-23 kl 09:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hjemme igjen, etter finfin venninnehelg, med lange gåturer og planlegging foran årets påsketur langs Camino de Santiago.
Postet 20-02-23 kl 09:18 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Morn, endelig tilbake på jobb etter en syk forrige uke. Blir et par dager "ferie" der vi skal få handlet inn litt som trengs til huset før vi flytter inn. Så skal mann og barn på en liten harry-tur og handle Operamints til mor.
Postet 20-02-23 kl 09:29 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
God morgen! Jeg har 18-åring i dag, rart og veldig fint! Hun og broren er på hyttetur med en vennefamilie, så jeg skal hente dem på rutebilstasjonen etter lunsj. I ettermiddag blir det syrisk middag, hennes favoritt, så støtter vi samtidig stedet som har det.
Postet 20-02-23 kl 09:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med 18-åring, millact!

Snuppa og jeg spiste middag sammen ute på fredag, og drakk vin til maten. Det var litt rart og veldig koselig.
Postet 20-02-23 kl 09:41 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tusen takk, Tjorven! Hermer etter dere og gir henne tatovering i gave og Oslotur; hun kommer til å bli så overrasket og ikke minst glad. Det er noe hun har planlagt i flere år (og jeg har sagt nei til).

Har kjøpt alkoholfrie bobler på polet så broren også skal få, men hun skal få vin til maten om hun ønsker det.
Postet 20-02-23 kl 10:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med 18-åring, millact!

Vinterferien for ungene er ikke før neste uke, men merker tydelig på jobb at mange har fri denne uken i andre fylker.
Postet 20-02-23 kl 11:36 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi har vinterferie, jeg jobber med studier og familien ser på film. Veldig fint vær, så vi skal nok snart komme oss ut.
Postet 20-02-23 kl 12:46 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Gratulerer med 18-åringen, millact! Stor dag!
Postet 20-02-23 kl 12:58 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 18-åringen, millact!

Hvem bestilte 10-15 cm snø oppå hålka?!
Halve dagen unnagjort i møte. Skal innom senteret på vei hjem for å fikse et par ting for i morgen.
Postet 20-02-23 kl 13:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Gratulerer med 18 åringen Millact! :fest:
Postet 20-02-23 kl 19:36 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Gratulerer med 18-åring, Millact! Min ble 20 for to dager siden.
Postet 20-02-23 kl 20:17 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer med 18-årimg
Postet 20-02-23 kl 20:21 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med 18-åring og 20-åring, Millact og Pelen.
Postet 20-02-23 kl 20:32 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Takk!

Og gratulerer med Pelensønnen.
Postet 20-02-23 kl 21:04 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no