Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 28-09-18 kl 09:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg har en dag hjemme med mye jobb og ser ut på ett fantastisk høstvær.
Burde jo bli en tur ut i løpet av dagen.
Ellers er det fredag og helgen er full av gode planer.

God fredag til alle.
Postet 28-09-18 kl 09:17 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Høst sin avatar
Veldig fornøyd med at vi fikk lagt om til vinterdekk i går. Absolutt nødvendig for å kjøre på jobb i dag.

Helg med hyggelige planer og likevel tid til avslapning. Deilig!
Postet 28-09-18 kl 09:22 av Høst Høst er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er syk og ligger under pleddet på andre dagen. I går gikk jeg 552 skritt, ifølge Fitbit. Ungene ble særdeles bekymret når de innså at jeg ikke hadde drukket kaffe! Litt bedre i dag, håper å unngå sykemelding. Bare en arbeidsuke til høstferie.
Postet 28-09-18 kl 09:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
God bedring, Blondie!

I dag skal eg veilede skriftlig på disposisjoner til særemne. Det blir bra. Ellers er det høstferie. Ei heil veke. Masse koselige planer. Veldig bra.
Postet 28-09-18 kl 09:26 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har hatt en skikkelig superkoselig start på dagen. Knerten har bursdag om noen dager, og aller øverst på (en ganske tynn) ønskeliste stod det FIFA19. Spillet ble lansert i dag, og jeg vekket knerten grytidlig sånn at vi kunne være i butikken like over kl 7 for å handle. Og da rakk vi frokost på kaffebar før han dro på skolen og jeg på jobb.

Det var en usedvanlig blid straks 11-åring jeg sendte avgårde med t-banen!

Han mente at vi burde gjøre dette oftere, og at vi slett ikke trengte å kjøpe noe spill hver gang. Jeg er tilbøyelig til å være enig.
Postet 28-09-18 kl 09:32 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Fredag! En slitsom uke går mot slutten. Mannen ligger fremdeles pal, men vi aner en ørliten bedring. Ny kontroll idag. Om en uke skal vi egentlig fly til spania så krysser fingrene for at han blir med. Er sliten selv etter alt styret de siste to ukene. Nå litt jobb!
Postet 28-09-18 kl 09:48 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
En morgen der jeg måtte dra meg ut av senga på ren og skjær viljestyrke, krydret med en joggedag, en turdag og besøk av bamsen Bjørnis som skal lære oss om brannsikkerhet. Jeg er i grunnen fornøyd med å være på vei til jobb.
Postet 28-09-18 kl 09:53 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring Blondie.
Endelig fredag! Trøtt som en strømpe, men har kaffe og det trengs i dag. Jobbe litt da.
Postet 28-09-18 kl 09:55 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Neket sin avatar
God bedring, Blondie! Jeg var litt bekymret for manglende vinterdekk i dag, siden veien var våt og jeg måtte skrape is av ruta, men det gikk jo helt fint.

Nå er jeg på jobb med kaffe, to-do-liste og vondt i viljen.
Postet 28-09-18 kl 09:55 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi reiser til Manchester i kveld.

Og riktig god bedring, Blondie! 500 skritt på skrittelleren tyder på at du er skikkelig dårlig.
Postet 28-09-18 kl 10:09 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er i superduperhumør i dag, det er nok kombinasjonen av glassklart, høstkaldt vær (hva er vel bedre?), at jeg har fått unna noen særs tyngende arbeidsbyrder de siste dagene, og at ting generelt ser ut til å flaske seg her i verden.
Postet 28-09-18 kl 10:28 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
God bedring og oppmuntring til alle som trenger det.

Oppdaget at ene dekket var helt flatt i går da vi skulle kjøre eldste til kamp. Heldigvis var reservedekket i grei nok stand, så vi fikk skiftet dekket og nå er bilen hos dekkforhandler og jeg håper at det flate dekket kan fikses med plugging.
Postet 28-09-18 kl 11:03 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God formiddag! Vi er nomader mens kontoret omrokkeres litt, så i dag jobbes det litt her og der. Jeg er veldig fornøyd med at det er fredag og at jeg skal ha fri, i hvert fall delvis, på mandag. Planen for ettermiddagen er trening, taco, sofa og kos, ispedd litt klesvask og pakking for utflukt med eldste i helgen. Blir bra!
Postet 28-09-18 kl 11:19 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Manchester, Tjorven - da kunne vi ha vært med på samme fly hvis vi hadde fått ut finger'n og det ikke hadde vært kretstrening på søndag. Vi tenkte oss på fotballtur og se City (Ivars favoritt - Liv foretrekker Liverpool).
Postet 28-09-18 kl 11:42 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Blondie!

Syk her også, tredje dagen. Jeg er jo aldri syk og i alle fall ikke med feber. Det ble en lang dag hjem fra Nederland i går.
Postet 28-09-18 kl 11:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag, og god bedring til alle som trenger det!

Så fint, det er jo skikkelig kvalitetstid, Tjorven!

Selv jobber jeg med ting jeg ikke liker så godt (selgeraktiviteter), men trøster meg med at kl 17.30 bærer det av gårde på voksentur til høyfjellshotellweekend med tur i gnistrende høstvær og god middag og vin (gave på rundtårsdagen fra broren min).
Postet 28-09-18 kl 11:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi skal faktisk ikke se fotballkamp. :vantro: Vi skal bare besøke Manchester før vi setter nesa mot London på mandag.
Postet 28-09-18 kl 11:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no