Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 29-10-16 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Kunne sovet lenge, vært våken siden klokka 6. Og det var ikke akkurat det jeg kalkulerte med da jeg la meg alt for seint

Men, kosemorgen i sofaen med yngste mens eldste sover ut er ikke helt feil. Og jeg prøver å få hodet over vannet på alt utestående av både jobb og skole og regninger og alt som har hopet seg opp.

God lørdag, folkens!
Postet 29-10-16 kl 08:34 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Vi er våkne, deilig med unger som er stille så man får sovet litt.
Rolig dag, en liten bytur kanskje. Mellomste er fremdeles ikke frisk så vi tar det rolig.
Straks trening.
Postet 29-10-16 kl 08:44 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Våken, men jeg og lillebror ligger med hver vår iPad i senga. Han har blitt forkjøla, håper det holder seg sånn, og ikke blir noe feber og styr. De skal overnatte hos besteforeldrene og jeg skal på gjestebud med påfølgende fest.
Postet 29-10-16 kl 08:47 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Nesten naboen bygger stort (stygt, utsiktsødeleggende og innsynsfremmende hus) og de har tydeligvis fått dårlig tid og synes at lørdag er hverdag.
Postet 29-10-16 kl 09:28 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
All work, no play-weekend. Må jobbe litt i hagen innimellom slagene, men det blir mest stirring på skjerm i dag. Jeg mangler 1700 ord og har deadline mandag, det bør jo gå greit.
Postet 29-10-16 kl 09:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Lørdag er så definitivt ikke hverdag, Anda, det er fri og mulighet til å sove lenge for veldig mange mennesker.

Jeg fikk lov å sove lenge og det hadde jeg ikke trodd, for jeg var sikkert på at hunden ville vekke meg tidlig for å gå ut. Men hun lå så fint i saccosekken sin og ventet på meg da jeg stod opp.

Nå ligger vi i hver vår ende av sofaen og sløver, perfekt start på helgen.
Postet 29-10-16 kl 09:53 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Dagens plan er strikking i sofaen, og kanskje en dråpe vin hvis jeg får lokket Mannen til å stikke på polet.
Postet 29-10-16 kl 10:58 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Nyter storbyens yrende liv og muligheter. Minimalt med søvn blir det dog. Sove får man gjøre når man blir gammel.
Gårsdagen kort oppsummert; Times Square, Rockefeller, Top of the rock, Brooklyn Bridge, pizza på Grimaldi's, svømming i 42. Etasje, new Jersey prudential center med devils mot blackhawks.
Postet 29-10-16 kl 12:05 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Ikke vin. Koffeinpainkillers er min venn.
Postet 29-10-16 kl 12:42 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag. En motvillig eldstemann og jeg har startet på rydding av nedfallsfrukt i hagen. Nå er vi halvveis, og jeg har en full bøtte med relativt fine epler som skal juices.

I kveld får vi besøk av gode venner, og skal servere lam.
Postet 29-10-16 kl 13:05 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Herlighet, så deilig det er med en planløs lørdag! Kun strikketøy, bok, The Kardashians på sløve-TV og kun egotid.
Yngste skal spille kamp, men jeg gidder ikke se på. Det får holde at far er med.
Postet 29-10-16 kl 14:22 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Wow, det ble god eplejuice. Håper resten av familien liker den også.

Yngstemann ble sendt ut igjen for å selge lodd, og jeg må en liten tur på butikken før jeg kan sette over rødkålkjelen.
Postet 29-10-16 kl 15:31 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har sovet lenge, handlet mat, vasket klær. Er nå plutselig alene hjemme i kveld, veldig deilig men litt rart. Har kjøpt DIY Peppes pizza-ingredienser, har vin og skal kose meg med Stjernekampfinalen.
Postet 29-10-16 kl 17:16 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi er fortsatt uten internett/tv-signal.

Mellomste har spilt kamp i dag og vi var på fjelltur. Riktignok inne i en fjellhall, men fjelltur er fjelltur! I kveld skal vi spise etiopisk mat. Gleder med!
Postet 29-10-16 kl 17:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Åh, jeg vil være Addison i kveld! Men jeg er definitivt ikke aleine hjemme, og jeg skal nok bruke i hvert fall deler av kvelden på jobb. Men men. Har spist nachos og har lakris til lørdagsgodt, så det er ikke akkurat synd på meg!
Postet 29-10-16 kl 17:51 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Er syyhyyyyk. Vondt i hele kroppen, tett, ikke stemme, vondt i halsen og feber.

#fryktelig synd på meg#
Postet 29-10-16 kl 18:45 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Herlighet, Nessun Dorma! :gåsehud:
Postet 29-10-16 kl 20:20 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er så forbanna lei av å ligge på sofaen nå at jeg tror jeg forgår! Gårsdagens spinal tap moment ga en ekstra liten spiss på hodepinen, gitt.

Silver lining: gutta har fikset Netflixen min, og jeg har endelig begynt på bærestykket på nancykofta jeg strikker.
Postet 29-10-16 kl 20:33 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Huff, håper jammen de finner ut noe snart og du kan få hjelp, Mave!
Postet 29-10-16 kl 20:40 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Spinalhodepine Mave? I så fall har du min hele og fulle sympati. Det finnes ikke følere hodepine i verden.
Postet 29-10-16 kl 20:44 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Canisa sin avatar
Åh, hodepine er djevelens verk. Fortsatt god bedring!
Postet 29-10-16 kl 21:52 av Canisa Canisa er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Stakkars deg, Maverick, det høres helt forferdelig ut. Håper du blir bra veldig snart!
Postet 29-10-16 kl 22:07 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
God bedring til både Maverick og Oslo.

Sett på Stjernekamp og drukket et glass vin og kjenner jeg ikke er i form enda. Den såre halsen er ikke bedre, ømme lymfeknuter og trøtt. Denne forkjølelsen er dryg, har vart halvannen uke snart.
Postet 29-10-16 kl 22:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God bedring, Maverick!

Vi har spist en aldeles fortreffelig utgave av Jamies langtidsstekte lammebog.
Postet 29-10-16 kl 23:06 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Takk for gode ønsker!

Spinalhodepine nå, ja. Uggent, men bedre enn hodepinen som er grunnen til hele denne affæren, så i og for seg på pluss-siden.
Postet 29-10-16 kl 23:54 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Karamell sin avatar
Spinalhodepine er vondt da Maverick. Jeg måtte ligge med hodet i nedoverbakke i tre døgn og kunne ikke løfte hodet, så om det du hadde før dette var verre håper jeg de finner ut av det! Riktig god bedring! Bloodpatch var kvikk fiks, men jeg forbanner de enda på at det gikk tre døgn før de kom på det.
Postet 30-10-16 kl 00:55 av Karamell Karamell er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no