Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 04-03-17 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Appelsin sin avatar
I dag skal mannen og jeg gå Vidden sammen, i sola
Postet 04-03-17 kl 08:44 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Så fint Appelsin! God tur!
Postet 04-03-17 kl 08:54 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg våknet alt for tidlig, men etter å ha vært oppe litt prøvde jeg å sove litt til, det fikk jeg. Men nå er jeg oppe, sola skinner, og jeg tror jeg skal gå meg en tur litt senere. Ellers så har vi ingen planer.
Postet 04-03-17 kl 09:05 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
God tur Appelsin. Nyt det fine været.
Postet 04-03-17 kl 09:15 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg var ute med en kompis i går og drakk usannsynlige mengder boblevann. Våknet på en sofa nå ( planlagt altså) og skal møte familien etterhvert for trampolinepark med kidsa......
Postet 04-03-17 kl 09:17 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Alt for tidlig oppe for å få husets keeper på samling. Vi er alle i koma. Dagen er satt av til å forberede oss og huset på storinnrykk og bursdagsfeiringer i morgen.
Postet 04-03-17 kl 09:17 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Trampolinepark på planen her også i dag. Bursdagsselskap for eldstemann, så jeg har startet dagen med å bake brownies. Jeg skal være glad etter kl 15, når vi er hjemme igjen.
Postet 04-03-17 kl 09:25 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Halvgrått vær, skal komme uhorvelige mengder snø. Dagens plan er å få i oss frokost før vi drar på svømmekurs.

Konsert og middag i kveld, håper det blir bra.
Postet 04-03-17 kl 09:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen fra ett bakeri i Danmark. Ungene er en fryd å være på tur med.
Postet 04-03-17 kl 09:47 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Grått og kaldt, men får vel prøve å lufte vettet litt.
Postet 04-03-17 kl 10:04 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her skal det også feires bursdag i dag, selv om dagen ikke er før til mandagen. Her skal bakes! Tre kaker står på programmet i dag, såpass må det være.
Postet 04-03-17 kl 10:05 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Så deilig, Frøy! Kos dere!

Jeg har sovet dårlig i natt, og våknet med tungt og vondt hode. Håper det kommer seg med litt kaffe og litt vann, for jeg har planer om å ta med to hoppeloppejenter på shopping i dag.
Postet 04-03-17 kl 10:09 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Grytidlig start her pga en rabiat katt, som vekket en unge, og den ungen vekket så klart den andre

Passer sånn passe dårlig med trøtte unger siden vi har fullt program i dag, med trening, bursdagsfeiring og overnattingsbesøk. Heldigvis bortebursdag. Kake er i produksjon, det er det eneste vi skal bidra med.

Akkurat i dag er det digg å ha bortebursdag, selv om jeg egentlig liker å ordne i stand selv.
Postet 04-03-17 kl 10:21 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Nextlife sin avatar
Jeg har ikke vært på tur i marka på over en mnd på grunn av brukket arm (tung gips, hoven hånd osv), men nu jävlor, nå blir det tur og bål
Knallsol og 5 minus, det ligger an til en kosedag for mor.
Postet 04-03-17 kl 10:27 av Nextlife Nextlife er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Kos deg på tur Nextlife!
Postet 04-03-17 kl 11:33 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har vært og sett guttungens lag vinne regionscupfinalem for fjortenåringer, og blitt belønnet med en dundrende hodepine som matcher resten av helgens kobbgakskap uuuuutmerket.
Postet 04-03-17 kl 12:47 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Klarte dagens mål. Å komme meg på butikken.
Postet 04-03-17 kl 13:11 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
For ei 3-mil! Jeg sløver i dag. Det er deilig. Ute snør det. Straks skal mannen og de to eldste i kinobursdag. Minsten skal i bursdag til en annen kamerat, og jeg skal kose meg alene hjemme i over en time. Gleder meg!
Postet 04-03-17 kl 15:07 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
God lørdag! Her er mannen og leverer unger hos svigers, jeg har vasket litt og sløver på sofaen før jeg gidder noe mer. Kjærestekveld og utsikter til uforstyrret nattesøvn, det blir ikke feil!
Postet 04-03-17 kl 15:14 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Hjemme etter en deilig dag i slalåmbakken med lillesøster og en venninne. Nå har jeg åpnet en øl og holder på å lage hønsefrikassé til middag. Helgelykke.
Postet 04-03-17 kl 18:52 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Også hjemme igjen etter mange dager vinterferie i slalåmbakken. Livet i hyttecamp er fine greier, og vi har hatt en super uke med stort sett bra vær, gode løyper og total sløving om kvelden. Nå durer vaskemaskinen, biffen ligger og godgjør seg på kjøkkenbenken, jeg har åpnet en cider, er på siste rest på strikketøyet mitt og Liverpool leder mot Arsenal.
Postet 04-03-17 kl 19:01 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Nyheter og daffings etter deilig, lang fjelltur. Vindstille og langt færre folk enn det pleier å være i fint vær.
Postet 04-03-17 kl 19:17 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no