Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 13-03-17 kl 08:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
God morgen. Jeg er skikkelig trøtt. Det er dårlig gjort at ikke natten automatisk kan forlenges litt når jeg er teit og legger meg altfor sent! Jeg gjesper så det knaker. Jeg må bade i kaffe.
Postet 13-03-17 kl 08:55 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Helt enig, Pappalille! :ut og hente mer kaffe:
Postet 13-03-17 kl 09:05 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ler av kaffikoppen, og skal snart lage meg svart kaffi. Men først må eg kose meg med den faste morgenlatten.
Postet 13-03-17 kl 09:07 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Det er altså SÅ TYPISK, at den ene natta jeg våkner klokka to og ikke får sove fordi gubben snorker noe så inn i hampen, den ene morgenen jeg faktisk velter ut av senga og tenker KAFFE, så er det tomt for kaffe!
Postet 13-03-17 kl 09:23 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Sender masse virtuell kaffe til Albertine og Pappalille og alle andre som trenger det. Jeg har gjemmekontor og skal drikke masse te er planen. Og lese sakspapirer.
Postet 13-03-17 kl 09:39 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Ute regner det, men jeg har jordbærte og fleecepledd, og skal kose meg med den beste delen av jobben min.
Postet 13-03-17 kl 09:40 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Hva i alle dager er jord-berte tenkte jeg. Så gikk det opp for meg at du ikke snakker om damer av gjørme, men te med smak av jordbær. Hrm.
Postet 13-03-17 kl 09:45 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Morgen. Er trøtt. Har kaffe.
Postet 13-03-17 kl 09:46 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb, men er usikker på om det er noen god idé. Jeg har feber på 38 komma noe hver kveld. Om morgenen kjenner jeg meg bedre, og gjennomfører dagens program, men blir helt skutt på kveldstid. Sjefen min kommer helt sikkert til å bli sur over at jeg er på jobb, men jeg hadde noe som skulle leveres inn som krevde fysisk oppmøte. Så her er jeg.
Postet 13-03-17 kl 09:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Du trenger mer kaffe, Pappalille.
Postet 13-03-17 kl 09:49 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg har kaffe og youghurt og sender masse virtuell kaffe til alle som trenger det. Og en streng liten til Tjorven som burde være hjemme.

Jeg har tidenes travleste jobbdag før jeg reiser bort hele resten av uken. :svett: Jeg skal heldigvis gjøre morsomme ting og så skal jeg ha masse flytid og dermed masse strikketid. Storesøster skal ha felles fødselsdagsfeiring med venninner om to uker og trodde at 16 åringene virkelig ville bli glade for hjemmestrikkete sokker. Så da er jeg jo ikke vond å be og planlegger masse sokkestrikking.
Postet 13-03-17 kl 09:53 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
HAH! Noen ganger har man flaks! Jeg fant noen kaffebønner bakerst i skapet, julekaffe av alle ting, men i nøden spiser fanden fluer. Jeg har kruttsterk kaffe!
Postet 13-03-17 kl 09:55 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Prøver å bli klar for ei ny veke. Hadde vært behov for helg litt til.
Postet 13-03-17 kl 10:00 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Oppdatert 13-03-17 kl 10:55 av Hjertensfryd
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Trøtt etter en sjelden rangel i helga.
Hjertensfryd: Lykke til med uka. Tenker på deg.
Postet 13-03-17 kl 10:09 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er på jobb og prøver å ikke tenke på hvor full den private kalenderen min er resten av mars. Mye gøy også, men lite familietid.
Postet 13-03-17 kl 10:29 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Nå fikk jeg klar beskjed om å gjøre meg ferdig med det som MÅ gjøres, og så komme meg hjem igjen. Jeg er visst åpenlyst ikke frisk nok til å være på jobb sånn som jeg ser ut nå. Jeg liker ikke å bli fortalt at jeg har gjort en feilvurdering, men samtidig liker jeg at jeg har en sjef som synes det er greit å medarbeiderne er syke.
Postet 13-03-17 kl 11:12 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Katta sin avatar
Jobb. Invadert av svensker.
Postet 13-03-17 kl 11:13 av Katta Katta er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Fornuftig av sjefen din Tjorven. Det høres ut som du trenger noen dager helt i ro for å bli kvitt sykdommen.
Postet 13-03-17 kl 11:32 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Bli hjemme under dyna et par dager nå, Tjorven! Så du blir ordentlig frisk og slipper å hangle resten av våren! :streng:

Jeg har skoledag og prosjektoppgavedag, men foreløpig har jeg visst bare somlet hjemme med minsten og soset på lesesalen..
Postet 13-03-17 kl 13:23 av Timar Timar er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no