Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 11-01-18 kl 07:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
First!

God morgen, har kaffe.
Postet 11-01-18 kl 08:37 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Jeg har kaffe, og er fortsatt litt i tåkeheimen etter overraskende jobbtilbud i går. Og glad for at noen har merket seg jobben jeg gjør.
Postet 11-01-18 kl 08:52 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Så gøy Eia, og grattis.
Postet 11-01-18 kl 09:02 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg klamrer meg til kaffekoppen og prøver å finne sjela mi. Møte, avslutning og foredrag, det var den arbeidsdagen. Heldigvis er jeg bare deltaker på alt.
Postet 11-01-18 kl 09:17 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg fikk faktisk sovet litt i natt. Våknet og tok litt mer smertestillende og våknet de gangene jeg skiftet stilling som gjorde vondt. Ikke så lett å holde armen helt i ro når det ikke er gipset. Første gangen jeg har brukket noe som helst faktisk.
Postet 11-01-18 kl 09:38 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Anda sin avatar
Så gøy, Eia!

Og god bedring, Vixen. Hvordan skjedde fallet?

Selv har jeg kost meg med å gå gjennom Frognerparken til jobb i dag; nysnø andre steder enn på gårdsplassen er gull!
Postet 11-01-18 kl 10:07 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
I slalombakken Anda. Jeg traff en liten grop med skia som jeg ikke så og ble kastet av skiene til gangs. Hardest utover overkroppen. Stiv i nakke, forslåtte ribbein (men heldigvis ikke brukket) og armbrudd øverst mot skuldra. Så de kan ikke gipse, men må gå med fatle. Ble hentet av snøscooter i bakken og ambulanse kom. Ble skikkelig testet med både røntgen og CT. Skjønte at armen var brukket da jeg kom til meg selv. Går bra da tross alt. De trodde lungen var punktert også og de gjorde meg klar til operasjon, men det var bare en medfødt lungefeil som ser ut som om det kommer luft inn.
Postet 11-01-18 kl 10:17 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
him sin avatar
Leste denne i går: "first it's monday, then it's tuesday and then even the week itself says: WTF" (er bare trøtt, blir bra med helg)
Postet 11-01-18 kl 11:13 av him him er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Huff da Vixen. Riktig god bedring.

På jobb, og har hode over vannet. Faktisk en liten følelse av å ha kontroll også. Den har jeg ikke kjent på en stund nå.
I dag er det alpintrening for gutta, og planen er jo å henge på slep. Skrekken min er jo at det skjer noe slikt som med deg, Vixen. Men skal jeg bli noe bedre, så må jeg jo bare prøve meg.
Postet 11-01-18 kl 11:15 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Fortsatt god bedring Vixen.

Jeg er tilbake på skolebenken, vitenskapsteori. Finne tema til masteroppgave, snakkas liksom.
Jaja, neinei, bare å brette opp ermene. Hyggelige medstudenter iallefall.
Postet 11-01-18 kl 13:29 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg kjeeeeder meg...
Postet 11-01-18 kl 14:28 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Ru sin avatar
I serien ting man har glemt /fortrengt siden keisersnittet; hvor utrolig ubehagelig vondt og angstfylt det er å nyse når man har vært under kniven.

Hvis dere leser i avisen at kvinne (39) ble funnet død i sengene med alle innvollene på utsiden, så er det bare jeg som fikk et kraftig nyseanfall ...
Postet 12-01-18 kl 01:03 av Ru Ru er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no