![]() |
OnsdagGod morgen halvveis i arbeidsuken. Et stille kontor foreløpig, men alle trenger jo ikke p våkne før fuglene fiser slik som jeg.
Er godt nedi kaffekoppen allerede. Jeg skal spise middag med noen kollegaer i kveld, og lurer på om jeg skal prøve meg på litt julegavehandel først. |
Postet I dag kl 08:34 av Fintdethei!
![]() |
![]() |
Og det skjedde i de dager ... igjen?Så stas at det blir kalender i år også!
![]() |
Postet I går kl 15:35 av Toffskij
![]() |
![]() |
Og det skjedde i de dager ... igjen?Kan ta en jeg.
![]() |
Postet I går kl 14:11 av Maverick
![]() |
![]() |
Tirsdag18 grader, men solen har gjemt seg bak et tynt skylag. Det eneste jeg har å klage på er at dette avbrekket går mot slutten.
|
Postet I går kl 11:43 av Frøy
![]() |
![]() |
TirsdagVar man ikke våken så ble man våken. Sar Queen noen meter over hustaket var det bra med lyd i, og vibrasjon. Pluss at man forta seg ut i -10 for å se hva det var.
|
Postet I går kl 11:28 av star
![]() |
![]() |
TirsdagDet var 7 minus hos meg et sted i Bergen, Tink.
Også har jeg startet dagen hos tannlegen og bedøvelse. Djeez som jeg hater det. Det er jo noe sjarmerende med de tannløse konene på landsbygda i Romania også? Billigere og. |
Postet I går kl 10:35 av Fintdethei!
![]() |
![]() |
Og det skjedde i de dager ... igjen?Med Kaninas rause tilbud har vi akkurat nok folk til at vi greier å få til en kalender i år også!
![]() Men det er jo spennende med loddtrekning også. Så jeg vil gjerne gi en siste liten dytt så folk kan melde seg i løpet av dagen - og så blir det trekning, eller bare kunngjøring, i ettermiddag. Meld dere på, folkens! |
Postet I går kl 10:26 av Kalenderpiken
![]() |
![]() |
Og det skjedde i de dager ... igjen?Jeg kan til og med ta to, siden jeg allerede har innholdet til en luke klart! To lavterskelluker kan jeg klare.
![]() |
Postet I går kl 10:00 av Kanina
![]() |
![]() |
TirsdagYr sier -4, føles som -12 så det er dritkaldt i Stavanger.
Dette blir en litt røff uke, allerede skjevt ute med for lite søvn og døgnrytme på bærtur. |
Postet I går kl 09:54 av Fersken
![]() |
![]() |
TirsdagNokre kalde blå her også, og eg høyrer det er vind ute. Brrr.
Forma er på stigande, så kanskje eg kan få utretta litt julerelarert rydd og pynt i dag. |
Postet I går kl 09:34 av Syrinx
![]() |
![]() |
TirsdagDet var en ordentlig kjølig morgen i Oslo. Jeg er på kontoret og skal være her hele dagen i dag. Det har ikke skjedd så ofte i det siste. Men jeg liker å være på farten, så jeg klager ikke.
I dag har jeg levert bidrag til seksjonens julekalender, og jeg kjenner at jeg gleder meg til vi skal starte å åpne pakker på fredag. Jeg ble innstendig oppfordret av mine kolleger om å komme med samme bidrag som tidligere år - bokser med FPs egne colakaker. De siste årene har jeg ikke engang trengt å bake dem selv. Den jobben har snuppa insistert på at er hennes, men jeg må love å fortelle kollegene at det er hun som har bakt. ![]() |
Postet I går kl 09:28 av Tjorven
![]() |
![]() |
Tirsdag"Bare" 3 minus her i Bergen, men det er kaldt nok for oss vestlendinger. Fikk sendt adventspakke til studenten i går. Håper han holder varmen der harn bor.
|
Postet I går kl 09:08 av tink
![]() |
![]() |
TirsdagDrøyt 10 minus her, men jeg sitter på hjemmekontor med varm kaffe. Må ut i kveld, så da blir det nok å kle på seg lag på lag.
|
Postet I går kl 08:31 av celebelen
![]() |
![]() |
Tirsdag11 minus her og det er kaldt! Jeg har kledd meg i ull fra innerst til ytterst, siden min nye jobbhverdag også innebærer inspeksjon ute. Brrr.
|
Postet I går kl 08:26 av Blondie
![]() |
![]() |
TirsdagGod morgen! Her har det snødd i natt, og er -6, så det kan se ut til å bli en fin vinterdag. Tror jeg må fyre i ovnen, selv om varmepumpa gjør jobben sin etter at vi hadde service på den.
![]() |
Postet I går kl 08:03 av Sissel
![]() |
![]() |
Og det skjedde i de dager ... igjen?Jeg kan ta lodd, vil helst etter 10.des, og iallfall ikke 6-7.
|
Postet I går kl 00:06 av Elise
![]() |
![]() |
MandagGod bedring, Syrinx.
|
Postet 27-11-23 kl 22:46 av millact
![]() |
![]() |
MandagGod bedring!
|
Postet 27-11-23 kl 21:13 av Millen
![]() |
![]() |
MandagEg fekk ein kur, så no skal streptokokkane knekkast.
|
Postet 27-11-23 kl 18:46 av Syrinx
![]() |
![]() |
MandagHåper du fikk god hjelp hos legen, Syrinx!
Hvitt her, ganske fint. Vært på jobb og hos fysio. Nå er det fiskegryte på kok og eldste har støvsuget. Vi skal begynne å tenke litt på jul. |
Postet 27-11-23 kl 18:18 av millact
![]() |
![]() |
Og det skjedde i de dager ... igjen?Jeg kan ta et lodd - helst midt i desember, hvis det er mulig.
|
Postet 27-11-23 kl 17:21 av Eia
![]() |
![]() |
Og det skjedde i de dager ... igjen?Jeg kan ta et lodd i år også, men egentlig tenkte jeg jo at noen andre skulle slippe til. Jeg har deltatt så mange ganger.
|
Postet 27-11-23 kl 16:55 av Nenne
![]() |
![]() |
Og det skjedde i de dager ... igjen?Vi mangler bare fire!
![]() |
Postet 27-11-23 kl 16:32 av Skilpadda
![]() |
![]() |
MandagDet har begynt å sige inn at 1. desember er allerede på fredag og det haster med å få de siste kalendergavene i hus. Da passer det bra at ettermiddagene er fullstappet av øvelser, dugnader og møter.
|
Postet 27-11-23 kl 11:43 av Fersken
![]() |
![]() |
MandagSkulderen har vært plagsom de siste dagene uten at jeg har skjønt hvorfor. Men fant et ømt punkt da jeg la meg i går som jeg tror er synderen. Etter litt massasje og trykking i går så er den bedre i dag.
Nå er det snart trening. |
Postet 27-11-23 kl 11:23 av star
![]() |
![]() |
Og det skjedde i de dager ... igjen?Lavterskel er bra! Husk at dette bare skal være koselig!
|
Postet 27-11-23 kl 11:03 av Toffskij
![]() |
![]() |
MandagGod bedring, Syrinx!
Jeg er på kontoret og har egentlig veldig mye å gjøre! Jeg har bare litt vondt i viljen. Jeg vil egentlig bare gjøre juleforberedelser og kose meg. ![]() |
Postet 27-11-23 kl 10:45 av Nenne
![]() |
![]() |
Og det skjedde i de dager ... igjen?Jeg tar et lodd, men kan gjerne stå over hvis det plutselig er mange som melder seg.
|
Postet 27-11-23 kl 10:27 av celebelen
![]() |
![]() |
MandagEg sit og ser på at klokka går, slik at eg får kome meg til lege. Har halsbetennelse og no er det så hovent at eg har ei ekstra dobbelthake. På tide med litt good stuff på resept.
|
Postet 27-11-23 kl 10:26 av Syrinx
![]() |
![]() |
Og det skjedde i de dager ... igjen?Kalender må det bli. Eg kan ta lodd, men treng nokre desemberdagar før eg er klar.
|
Postet 27-11-23 kl 10:18 av Syrinx
![]() |
![]() |
Og det skjedde i de dager ... igjen?Et lodd til meg også! Men ikke før et stykke ut i neste uke, tidligst.
|
Postet 27-11-23 kl 10:08 av Skilpadda
![]() |
![]() |
Og det skjedde i de dager ... igjen?Jeg kan også ta et lodd.
|
Postet 27-11-23 kl 10:03 av Luftslottet
![]() |
![]() |
Og det skjedde i de dager ... igjen?Jeg hadde tenkt å stå over i år. Men jeg kan ta et lodd med mål om å lage en lavterskel-luke.
![]() |
Postet 27-11-23 kl 09:58 av Heilo
![]() |
![]() |
MandagMornmorn! Har vær ute en tur i vinterkulda, nå venter teamsmøte på hjemmekontoret, før et møte i sentrum
|
Postet 27-11-23 kl 09:44 av tink
![]() |
![]() |
Og det skjedde i de dager ... igjen?Herlighet - her må det flere loddtakere til.
Håper det melder seg nok til hel kalender. Husk at det er lav terskel. Du kan fint dele en YT-video av noen som lager julepynt. Eller favorittoppskrifter. (Jeg er på jakt etter kokosmakronoppskrift som er garantert seig, for eksempel.) |
Postet 27-11-23 kl 09:42 av Pøblis
![]() |
![]() |
MandagGod morgen fra hjemmekontoret.
![]() Satser på at dette blir en superbra uke. |
Postet 27-11-23 kl 09:39 av Pøblis
![]() |
![]() |
MandagGodmorgen
Jeg har hatt en strålende helg og skal ha en god arbeidsdag som skal avsluttes med middag. Livet er ganske bra nå når det nærmer seg desember og det begynner å bli lov til å på alvor å glede seg til jul. |
Postet 27-11-23 kl 09:31 av Blå
![]() |
![]() |
MandagPå'n igjen.
![]() En god ting er at vi har en vinter jeg liker nå. Kaldt, men ikke så glatt til bussen. Krysser fingrene for at det holder seg slik, gjerne med et lite snødryss fra tid til annen. |
Postet 27-11-23 kl 09:25 av celebelen
![]() |
![]() |
SøndagEmbriksmamma: Det må vi!!
|
Postet 26-11-23 kl 22:38 av millact
![]() |
![]() |
Søndagmillact, vi må snakke sammen neste gang vi skal til Oslo - jeg har også hatt langhelg der og tatt buss frem og tilbake - hadde vært hyggelig med selskap!
|
Postet 26-11-23 kl 20:06 av Embriksmamma
![]() |
![]() |
SøndagPå buss på vei hjem fra Oslo langhelg, veldig koselig! I dag tror jeg vi var i Tjorven sitt strøk? Jeg likte meg skikkelig godt der.
|
Postet 26-11-23 kl 18:35 av millact
![]() |
![]() |
SøndagAjour når det gjelder fotobok i gave. Der er det veldig begrenset hva jeg setter inn.
Men bildene er i mapper pr år og mnd. |
Postet 26-11-23 kl 18:03 av star
![]() |
![]() |
SøndagGratulerer!!!
|
Postet 26-11-23 kl 17:22 av Syrinx
![]() |
![]() |
SøndagTakk Syrinx. Det hjelper jo på at vi vant vår divisjon, svært fornøyd med resultatet.
|
Postet 26-11-23 kl 16:51 av Fersken
![]() |
![]() |
SøndagEg skulle få fram jula denne helga, men det får bero litt til. Eg gjorde ei feilvurdering og trudde halsbetennelsen min ga seg før helga, men no tetnast det greit til. Ringer legen i morgon og så ordnar det seg nok.
Ajour med bilete. Eg er imponert, star. Her er det null kontroll på slikt. Det er det beste, når lysa kjem opp, Fintdethei!. Så heldig du er som har spelt konkurranse, Fersken. Det er noko av det kjekkaste eg veit i korpssamanheng. Men ja, ein blir jaggu sliten av oppkøyring, gjennomføring og utlading. |
Postet 26-11-23 kl 16:34 av Syrinx
![]() |
![]() |
SøndagLitt sliten etter hektisk korpsdag i går. Konkurranse er slitsomt uansett hvor kjekt det er.
|
Postet 26-11-23 kl 15:32 av Fersken
![]() |
![]() |
SøndagSnøen laver ned, det er nesten julestemning ute. Utelys er hengt opp og jeg har kjøpt ny adventsstjerne til vinduet. Jau, det lakker og lir.
|
Postet 26-11-23 kl 14:39 av Fintdethei!
![]() |
![]() |
SøndagMå gå gjennom en haug bilder. Ligger 8 år bak, men om et par år er jeg nok ajour. Tar mindre bilder jo eldre unga blir gitt.
Ser ut som det er nydelig vær ute. |
Postet 26-11-23 kl 11:44 av star
![]() |
![]() |
Og det skjedde i de dager ... igjen?Tar også et lodd.
|
Postet 26-11-23 kl 10:17 av Stompa
![]() |
![]() |
Og det skjedde i de dager ... igjen?Jeg har funnet noe årgangsinnhold som kanskje er lukeverdig. Jeg melder meg!
|
Postet 25-11-23 kl 22:36 av Kanina
![]() |