Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 07-06-22 kl 08:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 30

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er tom for kaffe! Skandaløs morgen. Fordelen er jo selvsagt at dagen bare kan bli bedre.
Postet 07-06-22 kl 08:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hos oss var det tomt for havregryn, så jeg fikk ikke grøten min. Men det var brødskiver og det var kaffe, så jeg klager ikke.

I tillegg går t-banen igjen helt til byen. Etter to uker med buss for bane, så kjennes det ganske luksus ut.

I dag skal jeg få vite hvor jeg skal innplasseres i ny organisasjon, og jeg kjenner at jeg er ganske så spent. Jeg vet hvor jeg mener at jeg skal inn, men jeg har visst søkt meg til en stilling som mange vil ha.
Postet 07-06-22 kl 08:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har alt jeg trenger i hus, men skal innom fastlegen og ta fastende blodprøver, så det hjelper så lite.

Før jeg drar, må jeg bare få inn låsesmed, som har lova å komme kl. 8.15. Jeg skal bytte låsesylinder i ytterdøra mi, og det ble for vanskelig å klare sjøl.
Postet 07-06-22 kl 08:57 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hei og hopp! På jobb, og har kaffe.

Satt på med kollega i dag, for sykkelen trenger justering og eldste trengte å øvelseskjøre litt på dagtid (med mannen). Oppkjøring i morgen.

Her er det dels produksjon og dels rydding og "gjøre seg fin" for besøk fra interessent for oppkjøp. Dvs. gjøre rent og rydde.
Postet 07-06-22 kl 09:06 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen. Jeg krykker rundt, på vei til kontoret med en snartur innom Spektrum først. Synes det er litt gøy at jeg får besøk på kontoret av en hel bråte FP-barn i dag.
Postet 07-06-22 kl 09:44 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hi-hi, tror du får besøk av en venn av meg i dag også.
Postet 07-06-22 kl 09:56 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
I alle dager.

Det er mine kollegaer som håndterer den prosessen men jeg må nok spionere litt ekstra i dag.
Postet 07-06-22 kl 10:00 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
Sosialt i BRL i ettermiddag. Og så skaljeg prøve å skvise inn en joggetur i kveld før det evt regner. Har vært sløv siste uka.
Postet 07-06-22 kl 10:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Så gøy med FP-barnearbeidere! Blir nesten misunnelig for at det ikke passer å sende mine akkurat nå!
Postet 07-06-22 kl 10:33 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Mitt barn er ett av dem som skal til Mave-land i dag, og jeg tror mor er mer spent enn barnet. Håper dere aksepterer lange slamper med grønt hår.
Postet 07-06-22 kl 10:41 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Lange slamper med grønt hår er innertier.
Postet 07-06-22 kl 11:30 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Låsesmeden kom seinere enn avtalt og brukte mer tid enn jeg trodde, så det ble lenge å vente med frokost. Men nå er blodprøvene tatt, og jeg spiser rundstykke på kaffebar.

Jeg bruker vanligvis å ha håpløse blodårer, men denne gangen gikk prøvetakinga som en drøm. Kan se ut til at 40 kilo vektnedgang gjør blodårene lettere å finne også, gitt.
Postet 07-06-22 kl 11:49 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Nå møtte jeg nettopp enda et FP-barn som er satt i jobb ad omveier (eller snarveier, alt ettersom), det er så koselig altså! Føler meg litt gammel da.

Hvis dagens aspiranter lurer på hva i alle dager slags sted de har kommet når CEO ligger slengt på en sofa så får dere forklare konseptet.
Postet 07-06-22 kl 12:00 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Hvilket alderskrav har dere for å ansette, Maverick?
Postet 07-06-22 kl 13:39 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Luftslottet sin avatar
I morgen er det jeg som skal ha FP-barn på jobben!
Postet 07-06-22 kl 13:51 av Luftslottet Luftslottet er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten gleder (og gruer) seg for å være FP-ansatt i morgen. Blunker til Luftslottet.
Postet 07-06-22 kl 14:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
18-årsgrense hos oss Pelle. (Selv om alle de som vil tjene penger til russebuss synes det er fryktelig urettferdig. ) (Det defineres som risikoarbeid og vi jobber ofte om natten.)
Postet 07-06-22 kl 14:44 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Åh, kunne tenkt meg å sendt både 46åringen og 18åringen i arbeid hos Mave. De hadde elsket det begge to.
Postet 07-06-22 kl 16:58 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Ittno' knussel, je tek'em alle.
Postet 07-06-22 kl 17:10 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Til og med lange slamper med grønt hår.
Postet 07-06-22 kl 18:51 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det skulle da bare mangle.
Postet 07-06-22 kl 21:50 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Åhhh. min nyslåtte tjueåring er helt innforstått med behovet for sofaslengingen, Mave. Hun er headhuntet via Mave og elsker jobben sin og har dessuten sendt flere av vennene sine gjennom systemet til Mave i dag.

Hele ungfolket i arbeid!
Postet 07-06-22 kl 22:04 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
God bedring! Hvordan får FP-barn jobb hos deg, Mav? Har en (19), som det pt er litt usikkert om sommerjobben går inn likevel. Han er sterk, og hyggeligere enn på lenge.
Postet 08-06-22 kl 00:42 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
De bare dukker opp hele tiden, Anda! (Om han vil så kan han sende meg en mail, bare. )
Postet 08-06-22 kl 08:16 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Toppers! Jeg tipser ham dersom den andre skulle ryke på oppløpssiden.
Postet 08-06-22 kl 12:59 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mave: tror et Blånnbarn har jobbet som frivillig med deg denne uka. Han nevnte en leder med vond rygg og en med skadet arm (og navn på firma). Tenger du flere slamper kan jeg muligens bidra med to på 18+.
Postet 12-06-22 kl 22:57 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hm, hvor kan det ha vært, Blånn? Jeg husker ikke noen skadede armer, eller ikke ny-skadede i hvert fall. Vi er mange med dårlige rygger er jeg redd også.

Ikke at det var verdens beste pitch, men ja! Send alle deres slamper til meg!
Postet 12-06-22 kl 23:10 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Miniøya.
Postet 12-06-22 kl 23:18 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Åja! Der har jeg ikke vært bortom, crewet mitt er der, da.
Postet 12-06-22 kl 23:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Tipser dem om nettsiden din.
Postet 12-06-22 kl 23:26 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no