Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 02-07-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Først, faktisk!

Fortsatt to uker til ferie, men det kjennes litt som ferie med bortekontor fra barndomsheimen likevel.
Postet 02-07-18 kl 09:10 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
2 halve dager før F. Dette skal gå greit.
Nå først er det reguleringstannlege og OCH med eldstemann.
Postet 02-07-18 kl 09:13 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
2 uker igjen her også til F. Og uendelig mye å gjøre, men først må jeg grave frem litt arbeidslyst. Lurer på om jeg glemte spaden min hjemme...
Postet 02-07-18 kl 09:20 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
4 dager til ferie, og det skal bli aldeles nydelig.
Guttene er reist på ferie med tante og mannen er offshore, så det er faktisk litt feriefølelse allerede når det kun er minstejenta som er hjemme.
Postet 02-07-18 kl 09:28 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi jobber i hagen og i dag går turen til ulike firmaer for å få tilbud på stæsj. Jeg elsker stort sett den store hagen, men alt blir skikkelig dyrt når det skal oppgraderes.
Postet 02-07-18 kl 09:29 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Egentlig er det to uker til ferie, men så har "me juksa littegranne" og flyttet rundt på det, så jeg tar ei uke ferie fra i morgen og så blir det noen jobbedager i neste uke før tre uker til. Det er fint vær nå!
Postet 02-07-18 kl 09:31 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret. Fysisk veldig sliten etter 4 dager med flyttesjau, så det er egentlig litt deilig å få sitte ned.

Jeg er uendelig takknemlig over at ungene fremdeles er på leir selv om jeg faktisk kjenner at jeg savner dem. De er store nok til å ikke måtte passes på, men det er deilig å slippe å tenke på om de har fått spist og å få aktivisert dem (særlig minstemann trenger litt hjelp til aktivisering utover iPad).
Postet 02-07-18 kl 09:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg ligger i senga i Sunnfjord og nyter stillhet og sol bak gardinene. I dag skal vi bade i barndommens ferskvann, og i kveld tror jeg nok at jeg bare må løpe på et fjell. To uker ferie
Postet 02-07-18 kl 09:36 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Er på jobb i strålende solskinn.

Ny øyebetennelse, så fikk time hos min fine fastlege om noen timer. Godt det finnes slike leger.
Postet 02-07-18 kl 09:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er på jobb, feriestille kontor, feriestille på veien, feriemodus i hodet mitt og arbeidslysten er fraværende. Nuvel, den må bare melde seg, her er det nok å gjøre!
Postet 02-07-18 kl 09:59 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Ser at jeg bare kan kopiere statusen til Addison.

Ungene er på selvstyr hjemme, og jeg lurer på om de får spist (noe fornuftig uten om is og snop de måtte finne i skapene) og om de gjør noe annet enn å spille/kikke på ipad...
Postet 02-07-18 kl 10:07 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har levert de to yngste i hallen for busstur til cup. Klubben fylte opp en lastebil med bagasje og fire busser med spillere. Gøteborg og Partille cup neste. Jeg tar en litt rolig morgen hjemme før jeg følger etter utpå dagen. Må innom en tur på jobben på veien for å printe ut et strikkemønster til sommerferien. Jeg hadde allerede printet ut ett, men da jeg kom i garnbutikken hadde de ikke garnet jeg skulle ha inne (enda jeg sjekket på nettsiden...), så jeg måtte bytte prosjekt og kjøpe garn i en annen garnbutikk. Fikk brukt gavekortet jeg fikk i avskjedsgave i forrige jobben.
Postet 02-07-18 kl 10:17 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har brukt føttene og kommet meg på praksis. Men jeg finner ikke motivasjon til å gjøre noe.
Postet 02-07-18 kl 10:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her har det vært en natt uten veldig mye søvn, lillebror fikk ikke sove og sovna ikke før i 5-6 tida tror jeg. Nå er jeg litt usikker på hvor lenge han skal få sove.

Plan for dagen er å rydde hus, får besøk i morgen så greit at de blir litt mer presentabelt. Og greit å rydde sånn at det er ok å komme hjem til etter ferie.
Postet 02-07-18 kl 10:34 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen, lite søvn her i nqtt også. 2 barn er levert på Sommerskole og om noen timer til de skal hentes, spent på å høre hvordan det er. Møtte heldigvis mange kjentfolk fra lokalskolen så det er noen kjente der for de.

Ellers er ukas mål og få ut aktuelle søknader og pakke litt før F til helgen.
Postet 02-07-18 kl 10:41 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
God morgen, lite søvn men det gjør ikke noe. I dag drar vi på en liten ferietur jeg og poden, sammen med venninna mi fra Sørlandet , det gleder jeg meg til.
Postet 02-07-18 kl 10:49 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Jeg har sjekket deadlinehorisonten, og det var heldigvis litt mindre vilt enn kanskje fryktet. Men nok å gjøre likevel disse tre ukene som er igjen før F.
Postet 02-07-18 kl 11:10 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God formiddag fra strålende sol på Sunnmøre! Barn og mann er ute og gjenoppdager uteområdet og jeg drikker kaffe. Lang reisedag i går, så i dag får vi ta det litt med ro. Fortsatt ikke helt fått jobben ut av hodet, men lander nok snart.
Postet 02-07-18 kl 11:14 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
God formiddag. Endelig kom siste uka på ferie. På grunn av ferieavvikling måtte jeg lære meg å håndtere noen gamle maskiner. Jeg er mest redd for å gjøre noe galt, slik at det vi lager blir ødelagt. Men nå har jeg allerede vært og tredd om den letteste av de. Og det er egentlig ganske fint å få en rolig stund med fullt fokus.
Postet 02-07-18 kl 11:18 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Sein og sløv frokost. Skal ut og vanne drivhus, litt seinere enn optimalt, og så røske ungene løs fra iPadene. Mannen snekrer på et av sommerens mange prosjekter, han står opp tidlig, så han slipper å jobbe i ettermiddagsvarmen. Bare kjellervinduene er ferdige skal det bli utekjøkken!
Postet 02-07-18 kl 12:16 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
God mandag! Rolig dag her, etter ei helg med mykje program.
Postet 02-07-18 kl 12:18 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hei og hopp.

Forsøksvis siste dag på kontoret før jeg tar en halvannen ukes pause uten å svare på e-post eller telefoner fra andre enn nøye utvalgte kunder og kollegaer. Gaaaanske mange løse tråder å nøste opp i gitt.
Postet 02-07-18 kl 13:07 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Såeh ... Da har mamma og mannen hentet begge barna, og jeg er litt usikker på hva jeg så skal gjøre. Mannen og jeg har i grunnen ikke vært alene sammen over flere dager på halvannet år. I morgen skal vi på Hanami, men ut over det er det ingen planer. Huh.
Postet 02-07-18 kl 15:03 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God eftan! Vi har senket skuldrene etter panikkjobbing de siste dagene før helga, og nyter nå aldeles fantastiske dager ved sjøen! Livet er herlig, dere!
Postet 02-07-18 kl 15:40 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no