Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 01-11-19 kl 07:59 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Stuptrøtt, så nå har jeg surfet i 10 min i stedet for å stå opp.

Fjellhelg, men først travel jobbdag. Jeg gleder meg til det blir skihelger, men det er nok en stund og en god del snø unna.
Postet 01-11-19 kl 08:15 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er glad. Vi hadde fjortisfest hjemme i går, og festarrangøren var ekstremt fornøyd. Både lillebror og foreldre syntes at støynivået hadde vært helt overkommelig. Og så undres jeg litt over hvor utrolig mye gutter på 14 år snakker om sex/kjønnslige kroppsdeler. Er dette vanlig?

(Skjønte de ikke at vi hørte nesten alt de sa? Vi satt i etasjen under, men stemmevolumet var høyt nok til at vi fikk med oss det aller meste.)
Postet 01-11-19 kl 08:29 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen!
I dag er det overtakelse på det gamle huset vårt, og det er en slags vemodig glede over det. Mest glede for det har vært så mye styr, men det er jo der jeg har oppdratt babyene mine.

Hva som er vanlig for fjortiser aner jeg ikke, men jeg tenker de er i en alder hvor dette er et spennende og aktuelt tema?
Postet 01-11-19 kl 08:35 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Da har jeg våknet på det tredje Scandic hotellet i en norsk by på halvannen uke. Tenker det holder for en stund.
Postet 01-11-19 kl 08:39 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Hjemmekontor i dag, og starter med å spise havregryn til frokost. Har nettopp hatt en her for å skifte hjemmesentral fra fiberselskapet. Måtte visstnok gjøres. Heldigvis ser alt ut til å fungere fint etterpå. Helg uten så mange planer i vente - herlig.
Postet 01-11-19 kl 09:07 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oppe og på jobb. Unga kommer i dag, men begge skal ut på vift i efta.
Postet 01-11-19 kl 09:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! På jobb, fortsatt litt urven i magen, men bedre enn de siste to dagene.

Skal bli deilig med helg, da, for magevondtene tærer på energien. Men først jobb.
Postet 01-11-19 kl 09:45 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Tjorven: De blir ikke bedre og bryr seg nok ikke om dere hører dem. Det er en litt annen åpenhet nå ja.

Jeg er på jobb. I morgenkåpe og joggesko. Mye bedre å belaste foten litt når jeg har på joggesko. Må bare huske å slakke lissene litt og litt i løpet av dagen. I går hadde jeg noen skikkelig søkk i foten etter joggeskoen fordi den hovner mye endel når jeg bruker den.
Postet 01-11-19 kl 10:12 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
apan sin avatar
Tjorven: Det er litt for lydisolert ned til kjelleren hos oss, men jeg lurer på om det er normalt at alle ligger oppå hverandre hele tiden (?).

Jeg er på jobb og kjenner meg nesten som om det er dagen derpå etter en hektisk uke toppet med Halloween.
Postet 01-11-19 kl 10:34 av apan apan er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Litt å ta igjen etter et par dager nesten uten pc-tilgang. Slik blir det nå det kommer et massivt data-angrep på konsernet mens jeg er på reise og bare har jobb-pc med. Spent på om jeg får gjort noe som helst i starten av neste uke, det er heftige greier.
Postet 01-11-19 kl 11:00 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal jobbe litt før jeg tar tidlig helg og suser hjemover for å rekke avreise til fotballcup.
Postet 01-11-19 kl 11:00 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hjemmekontor . Jeg har kommet ajour i mailkaoset mitt. (Samt fått kjørt mannen på jobb, ungene på skolen, satt på en maskin med klær og spist god frokost). Skal stemple ut litt tidlig i dag og nyte tidlig helg. Elsker at sjefen min ser nytten i at jeg har hjemmekontor av og til.
Postet 01-11-19 kl 11:14 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
På kontoret for første gang denne uken, etter jobbing annetsteds på mandag og tre dager på konferanse. Litt merkelig dag på grunn av omstendigheter på jobben, så jeg kjenner at jeg nok skal gjøre dagen litt kort. Blir godt med helg uten alt for store planer!
Postet 01-11-19 kl 11:16 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Apan: Hvis n=2 så er det normalt at de ligger oppå hverandre hele tiden. I går var de 11 stykker oppi snuppas seng på 150x200. Fysisk kontakt er visst helt greit.

Jeg plages ikke så mye over pratet deres, men jeg husker ikke at dette var et tema da jeg var på den alderen og mannen min var overrasket over detaljeringsnivået på diskusjonene. Vel, vel ... det er vel noe de lurer mye på for tiden.
Postet 01-11-19 kl 11:18 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Jeg ser det samme som Tjorven. Gutter og jenter ligger nærmest i en bunke. De er mye mer fysiske med hverandre enn vi var i samme alder.

Jeg fryder meg over at de virker så trygge på hverandre og fysisk nærhet. Uten at det på noen måte ser ut til å være knyttet til forelskelse og seksualitet.
Postet 01-11-19 kl 11:24 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er fornøyd med at oktober er over, og tar en ekstra kaffe på det.
Postet 01-11-19 kl 12:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fredag og det er godt. Mye sykdom på jobb og det er tungt. Men rolig helg venter!
Postet 01-11-19 kl 13:38 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Kontoret i dag, typisk at når min kollega har ferie så dukker det opp en haug med saker som han har mest peil på. Jaja, lite å gjøre med.

Snart helg, det blir godt.
Postet 01-11-19 kl 13:58 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Har litt ukonsentrert hjemmekontor før avreise til oljebyen nå snart, heldigvis en nokså rolig dag på østfronten. Helg med korps i alle kanaler, det blir stas!
Postet 01-11-19 kl 14:53 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hatt skravletime med person nr. 2. Vet ikke helt hva jeg syns om den egentlige. Både frustrert og sinna og muligens oppgitt.
Postet 01-11-19 kl 15:28 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Her er snart arbeidsdagen over. Skal kjøre mannen til flyplassen snart, han skal en svipptur til Oslo, kommer hjem igjen i morgen. Etterpå skal jeg handle inn til tacokveld med guttene.
Postet 01-11-19 kl 15:50 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Sånn sitte/ligge i bunker var ganske vanlig i mine kretser, men da var vi nok noe eldre enn 14.

Helg kom veldig, veldig godt med nå. Jeg startet den tidlig med litt sofatid før resten kom hjem, det gjorde godt.
Postet 01-11-19 kl 18:55 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no