Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 24-11-19 kl 08:26 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Trulte sin avatar
Mitt første innlegg. Dette har jeg ikke prøvd før! Testing...!
Postet 24-11-19 kl 08:28 av Trulte Trulte er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Fungerer!
Postet 24-11-19 kl 09:12 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Yay. I dag sov jeg til kvart på åtte. Bare så synd at det bare bare fordi jeg ikke fikk sove før klokka 4 i natt ...
Postet 24-11-19 kl 09:46 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Litt redusert form i dag, jeg var ute både fredag og lørdag. Jeg må etterhvert være litt effektiv, det kan jo bli interessant.
Postet 24-11-19 kl 10:57 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg vurderer å snikpynte litt til jul i dag. finne fram julekoppene, og kanskje en bitteliten adventsstake. Ingen som merker det?
Postet 24-11-19 kl 11:29 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg sov til 1015! Sikkert gir du jeg ble vekket ha barn rundt kl 6, men gadd ikke stå opp da.
Lese til eksamen om 1 uke er første pri idag. Tenker også å sette opp litt vinterlys ute i det grå og triste været.
Postet 24-11-19 kl 11:35 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Sov til 10.15 her og, alle tre. Men jeg var ikke i seng før 0230.

Planen i dag er å få opp de siste lysene ute, rydde litt, sikkert vaske et bad og få laget en kalender med bilder.
Postet 24-11-19 kl 12:00 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg pakket julekalendere til langt på natt. Lykken er store barn som aldri legger seg. Men nå er de første 20 pakkene klare (20 ganger 3) og jeg kan sende til studenten på mandag.
Postet 24-11-19 kl 12:19 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Her i nabolaget mitt er vi visst skjønt enige om at det burde vært første søndag i advent i dag, nesten alle vinduene har fine lys i seg. Jeg pyntet på fredag, da hadde jeg hatt lyst i tre uker. Denne novemberen har vært mørk og våt!
Postet 24-11-19 kl 12:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har ikke handlet inn til julekalender en gang... Men jeg skal bare lage en da, minste vil ha Hatchimal.

Jeg sov passelig lenge men ikke spesielt godt, men har fått bakt to typer rundstykker og surret rundt med Netflix og plenty med kaffe, så det får stå sin prøve.
Postet 24-11-19 kl 12:25 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Det er mye lys hos mange i vår gate og i området. Mye regn og mørke i år.
Postet 24-11-19 kl 12:37 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg var på morsomt julebord i går og kom meg hjem passe sent. Middag hos svigers litt senere i dag.
Postet 24-11-19 kl 13:27 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Har ikke handla inn til adventskalendere her heller, med unntak av Snøfall-julekule som lyser når man blåser på den, til en av de siste dagene. Det blir smågodtbiter, Pokemonkort, sokker, reflekser og litt julepynt resten av dagene, tenker jeg. Dessuten har jeg kjøpt tøyposer å pakke inn i, for det er helt uaktuelt å pakke inn 72 ting, og de har visst vokst fra Legokalendere.

Vi har bursdagsfeiring på gang og reint hus, for en gangs skyld. Jeg skal slamsuge akvariet, sånn at det ser ut som om vi bryr oss om fiskene våre også.
Postet 24-11-19 kl 13:56 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg var også på julebord i går. Planen var å dra hjem etter middag men det giemte jeg visst i farten så jeg var ikke hjemme før 0300.....
Postet 24-11-19 kl 14:45 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hvor kjøpte du tøyposer, Matilda! Det høres perfekt ut for eldste sin kalender!

Palmen, btdt!
Postet 24-11-19 kl 16:46 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Burde ha lest til eksamen, vasker klær og broderer i stedet for.
Postet 24-11-19 kl 20:42 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Etsy. De var litt små, så de største tingene må uansett pakkes inn, men jeg skal begrense større pakker til to-tre til hver. Kan sende deg lenke!
Postet 24-11-19 kl 22:50 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Takk! Men nå hadde de i papir på Kolonial.no da jeg ukehandlet, så det får duge for i år. Det viktigste er at det ikke er plast, for det vil hun absolutt ikke ha.
Postet 24-11-19 kl 22:52 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Ja, jeg har brukt papir tidligere, men noen av dem er det blitt rift i, etter flere års bruk. Disse får pent vare til de ikke vil ha kalender lenger!
Postet 24-11-19 kl 23:13 av Matilda Matilda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no