Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 19-02-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Fin fin hyttehelg altså. Jeg lå strekk ut med feber og kvalme halve dagen i går, og i dag våkner jeg til lyden av voksen mann som kaster opp.
Barna er uforskammet friske og vil ha frokost.
Postet 19-02-17 kl 09:11 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Uff, god bedring på hytta Frk Fryd.

Jeg hadde en fin lørdag med god mat og venner. I dag blir det mer studier, trening og husvask før bilder til vising her, men visning er bra, det betyr jo at min nye leilighet snart er ferdig.
Vinterferie er det også, jeg skal bare jobbe 2 dager, det er helt ok.
Postet 19-02-17 kl 09:27 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God bedring, frk fryd.

Jeg kan se at jeg i dag skal ut å måke, kanskje tilogmed flere ganger.
Postet 19-02-17 kl 10:08 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Snør det i nord, polarjenta?
Postet 19-02-17 kl 10:22 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jepp, så nå kommer tydeligvis vinteren. Vi får se hvor lenge den har tenkt å vare denne gangen.
Postet 19-02-17 kl 11:14 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Input sin avatar
God morgen!

I dag kommer min eks for å hente møblene sine. Han flyttet ut for bare 1,5 år siden og jeg skal flytte selv om 10 dager, så han skjønner ikke hvorfor jeg er utålmodig og mener jeg burde tålt å vente til slutten av uka....
Postet 19-02-17 kl 12:04 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Litt trøtt i dag. Satt oppe til langt på natt for å få ferdig eit sjal. Blei ferdig, fått vaska og blokka det. No er det klart for å bli gitt i presang. Håpar berre det fell i smak.
Postet 19-02-17 kl 12:14 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Godt jobba, H!
Postet 19-02-17 kl 12:17 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Morgen! Jeg bomma litt på datoen, og tenkte at i dag må det vel være fastelavn, så jeg satte en bolledeig sammen med ungene. Det er visst neste søndag, det... Jaja, nybakte boller blir aldri galt.

Ellers var jeg ute og drakk vin med fine forumdamer i går, og klarte å komme meg hjem til tross for ekstramglatt føre. Flaut å innrømme det, men jeg har blitt en gæmlis som ikke bør dra på byen uten brodder!

Nå skal jeg oppdatere apokalypsepermen min, så kom inn på forumet og join meg i tråden.
Postet 19-02-17 kl 13:19 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har fått sove.
Postet 19-02-17 kl 13:41 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Har vært ute og lekt i snøen med barn og nevø, spist boller og drikki kakao, tegna med storebror og nå forsøker jeg å vekke lillebror, som sover som en stein, sjøl om det frister litt å ta seg en lur sjøl, mens det er rolig i huset. Storebrødre og mann er på kino. Fin helg, og i morgen har jeg hjemmekontor!
Postet 19-02-17 kl 16:48 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg kan melde om tragisk skiføre i Østmarka. Det resulterte i bråbestilling av tur til fjellet siste del av vinterferien, noen har snø- og skiabstinenser. Det blir sikkert fint, selv om jeg gledet meg til hjemmedager og dagsturer.
Postet 19-02-17 kl 20:34 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Sitat:
Jeg kan melde om tragisk skiføre i Østmarka.
Fordi det er vååååååååår!
Postet 19-02-17 kl 20:57 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Sitat:
Fordi det er vååååååååår!
Ja, det var nokså vårlig, det skal sies. Men en mann med skimani er ikke greit å ha i huset, så da blir det å oppsøke vinteren.
Postet 19-02-17 kl 21:25 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no