Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 29-03-17 kl 08:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Morn. Jeg har blitt syk, vondt i kropp, hode, forkjølt og feber. Så i dag blir jeg hjemme. Når jeg ikke engang klarer tanken på å skulle kjøre ungene på skolen, så er ikke formen bra. Men snill venninne plukker dem opp. Så bare de er dratt så finner jeg senga igjen.
Postet 29-03-17 kl 08:44 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
God bedring, polarjenta! Formen er dårlig her og, men berre hodepine som går over. Før eg finn senga skal eg pine meg gjennom eit par muntlige etikkprøvar med elevar som er meget opprørte etter eit besøk av hunanist og prest i etikk i går. Gler meg til å høyre kva dei reagerte på, og veldig glad for at noko kan engasjere ungdommen no til dags...
Postet 29-03-17 kl 09:13 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Fikk i går kveld vite at en gammel bekjent har tatt livet sitt. Flere barn og tilsynelatende et livsbejaende liv fylt med kjærlighet. Så utrolig utrolig trist. Jeg skulle så inderlig ønske at alle som strever med så mørke tanker kunne dele dem og få hjelp:-(
Postet 29-03-17 kl 09:19 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Gråvær ute, og i hodet mitt. Hjelpe meg så lite lurt det var å komme hjem fra (utrolig hyggelig!) fest kl. 3:30 ny tid natt til søndag, kjenner jeg nå. Nuvel, det lakker mot helg igjen, mannen skal bort og jeg får sengen for meg selv. Gleder meg til å sove to lange, sammenhengende netter!
Postet 29-03-17 kl 09:20 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Bare onsdag?
Har vært syk siden søndag, men satser på jobb i morgen, jeg må det faktisk.
Det er så mye som skjer nå at jeg egentlig bare har som mål å overleve uke etter uke og håpe på bedring i løpet av sommeren.
Postet 29-03-17 kl 09:36 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Sitter hjemme før legetime midt på dagen. Ikke praktisk å ha jobb og lege på to ulike sider av byen. Greit å hvile hodet litt fra landskapstilværelsen i alle fall.

Pelle, det er så utrolig trist når sånt skjer.
Postet 29-03-17 kl 09:38 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Så grusomt, Pelle!

Dette klokkeskruingsgreiene er noe herk altså. Det er et mareritt å stå opp om morgenen.
Postet 29-03-17 kl 09:39 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg la meg tidlig og sov godt og alt lå an til å endelig få en dag som opplagt og våken, men så hadde han geniet jeg er gift med IGJEN funnet ut at det er unødvendig med lys på i gangen utenfor minstens rom, som dermed IGJEN våknet, var redd og kom inn til meg og makket.


Jaja, det hjalp å sykle til jobb, det er veldig humørløftende å sykle i bare medoverbakke/flatt til jobben, for man FØLER seg sprek, uten å slite i det hele tatt.
Postet 29-03-17 kl 10:07 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Znrk fra flyet til Tromsø. Skal si man merket sommertida godt når man måtte opp kl. 05.15.
Postet 29-03-17 kl 10:20 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
På vei til Ålesund. Skikkelig slaraffentur i dag: ned kl. 10 og opp igjen kl. 17. :klapper Toffen trøstende på hodet: Og jeg skal kun lytte, ikke snakke. Luksustilværelse. Til og med kaffen er god.
Postet 29-03-17 kl 10:28 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Så fælt, Pelle!

Jeg er på jobb, uten spesielt mye arbeidslyst. Lurer på om den ligger igjen på hytta etter helgen?
Postet 29-03-17 kl 10:37 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg kjenner at jeg endelig begynner å komme inn i ny døgnrytme, jeg tåler utrolig dårlig overgang fra vintertid til sommertid og omvent. Men i går sparket jeg meg i seng tidlig, og fikk forbausende nok sove og det var dermed ikke helt utåelig å stå opp i dag, til en forandring.
Postet 29-03-17 kl 10:45 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Det er forferdelig pelle. Fikk også en slik beskjed i forrige uke og fikk sett seremonien på nett. Han bodde på new Zealand, men hadde venner rundt hele kloden så veldig fint at vi kunne 'delta'. En god venn ringte meg og var helt knust. Triste saker.

Ellers så ser jeg frem til spontan oslohelg. Fredag har jeg dagen for meg selv og skal rusle rundt fra kafe til kafe. Deilig.
Postet 29-03-17 kl 10:57 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Pelle

Her var det så grusomt å stå opp i dag at vi måtte innom og kjøpe kakao/latte på veien til skolen. Nå fryser jeg, og hørte på radioen at det kanskje blir snø i morgen.
Postet 29-03-17 kl 11:12 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Pelle og vixen:
Postet 29-03-17 kl 11:26 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Pelle sin avatar
Jeg er ikke nær denne personen, så det påvirker ikke min hverdag veldig, men jeg vet jo hvem det er. Og jeg ble likevel så utrolig trist av det. Det berører virkelig mange når slikt skjer. Skulle ønske det hadde fått et annet utfall, og at barn kunne få ha foreldrene sine tilstede i oppveksten sin. Istedenfor at de valgte å dra. Grusom psykdom.
Postet 29-03-17 kl 11:33 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Samme her. Jeg personlig har ikke hatt kontakt med ham på mange år, men kjenner jo folk som er nærme og det er jo så tragisk på alle måter.
Postet 29-03-17 kl 15:50 av vixen vixen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no